جاباما
۸۵۱۵۳۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش اسپالتی به شایعات اخراج از اینتر

اینتر فردا در زمین فروزینونه یک بازی حساس پیش رو دارد و باید سه امتیاز آن را کسب کند.

ورزش سه: اینتر فردا در زمین فروزینونه یک بازی حساس پیش رو دارد و باید سه امتیاز آن را کسب کند.

اینتر پس از تساوی خانگی برابر آتالانتا با وجود حفظ رتبه سوم اما همچنان کسب سهمیه لیگ قهرمانان را در خطر می بیند و به همین دلیل به کسب حداکثر امتیازات در هفته های باقیمانده نیاز حیاتی دارد.

واکنش اسپالتی به شایعات اخراج از اینتر

لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب در هفته‌ سی‌ودوم سری آ ایتالیا در دیداری خارج از خانه به مصاف فروزینونه خواهند رفت، در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: « لائوتارو مارتینس در فرم خوبی است. او با تیم تمرین کرده و آماده بازی از دقیقه اول است. وقتی شما بازیکنان سطح بالایی دارید، باید راه‌ حلی برای استفاده از آنها پیدا کنید. برای من ایکاردی و لائوتارو شبیه به هم و هر دو در محوطه جریمه خطرناک هستند. فرقی هم نمی‌کند که بین سدریک سوارس و دانیلو دآمبروسیو و یا استفان دیفرای و ژوائو میراندا کدام را انتخاب کنیم.»

اسپالتی ادامه داد: « فروزینونه تیمی پرشور و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و بر این باور هستند که می‌توانند در تقابل با ما به نتیجه لازم برسند. در سوی دیگر من چهار یا پنج بازیکن دارم که اخیراً خیلی فرصت بازی پیدا نکرده‌اند، اما سعی می‌کنم همچنان تمامی بازیکنان را مورد لحاظ قرار دهم.»

سهمیه لیگ قهرمانان: « از حالا باید هر هفته چنین حسی داشته باشیم که تنها روی بازی خودمان تمرکز کنیم و نباید مرتکب چنین اشتباهی شویم که رقبای‌مان چه نتایجی کسب می‌کنند. ما نیاز به دیدن بازی‌هایی داریم که اینتر اخیراً از خود ارائه کرده و نشان داده قادر به شکست هر تیمی است و می‌دانیم که هر نتیجه‌ای که کسب می‌کنیم در این مقطع از فصل می‌تواند تفاوت را رقم بزند.»

شایعات اخراج: « من اخیرا ملاقاتی با مدیران باشگاه داشتم. همه چیز به نتایج بازی های پیش رو بستگی دارد. باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم و نباید از خود راضی باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mojtaba

      کاملا مشخصه کونته میاد.اینتر دوباره به اوج بر میگرده مطمئنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج