جاباما
۸۵۱۵۵۳
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

تساوی پرسپولیس و سایپا در نیمه اول

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در نیمه نخست به نتیجه تساوی انجامید.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت. در این نیمه معین عباسیان در دقیقه ۴ برای سایپا گلزنی کرد و بشار رسن در دقیقه ۳۲ توانست گل مساوی سرخپوشان را به ثمر برساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی شریفی، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری،‌ رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند،‌ علی دشتی، رضا اسدی، معین عباسیان،‌ ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی و محمدصادق بارانی.

دقیقه ۲: آرمان رمضانی در زمین پرسپولیس صاحب توپ بود که محمد نادری روی او خطا انجام داد تا داور مسابقه مدافع پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه ۳: ضربه ایستگاهی سایپا را از راهی دور معین عباسیان مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که علیرضا بیرانوند در آستانه ورود توپ به دروازه، تن به کرنر داد.

دقیقه ۴: معین عباسیان کرنری را که از سمت راست برای سایپا به دست آمده بود، بسیار مواج روی دروازه ارسال کرد که در شلوغی مقابل دروازه پرسپولیس توپ مقابل بیرانوند به زمین خورد و سپس تبدیل به گل شد.

دقیقه ۱۶: سروش رفیعی با حرکتی پشت محوطه جریمه سایپا اقدام به شوتزنی کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: سیامک نعمتی ارسالی روی دروازه سایپا داشت که با ضربه سر علیپور همراه بود، اما حامد فلاح‌زده توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۰: ارسال دیگری به سمت محوطه جریمه سایپا روانه شد که این بار از روی خط محوطه جریمه مهدی شریفی اقدام به زدن ضربه سر کرد که بازهم فلاح‌زاده مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه ۳۲: کرنر ارسالی روی دروازه سایپا پس از گردش توپ در محوطه جریمه به کمال کامیابی‌نیا رسید. پاس رو به عقب کمال برای بشار رسن با شوت هافبک عراقی پرسپولیسی‌ها به سقف دروازه فلاح‌زاده تبدیل به گل شد.

دقیقه ۳۷: علی علیپور از سمت راست محوطه جریمه توپ را به تیر دوم ارسال کرد که سروش رفیعی می‌توانست با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند، اما توپ به صورتش برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه ۳۸: علی علیاری پس از اینکه داور خطای او روی بودیمیر را اعلام کرد، اعتراض شدیدی به این تشخیص داور داشت تا به دلیل این اعتراض شدید با کارت زرد جریمه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر حصاری

      پرسپولیس میبرد

    • بدون نام

      بازهم توانی علی دایی خجالت بکش

    • بدون نام

      تو این بازی یقین کردم که دستور از بالاست که تیم لنگ رو قهرمان کنن نیمه اول گفتم کاری میکنن لنگ ببره یعنی الکی تیم‌های دیگه باید برای دومی از اول فصل بازی کنن چون تمام مقامات وزارت وفد استیون و کمیته داوران وبی انظباطی همشون دست به دست دادن

    • بدون نام

      تبانی به زیبایی سایپاییها!!!!

    • بدون نام

      ولی نیمه دوم نیمه تبانیه!!!

    • بدون نام

      نیمه دوم، پرداخت لنگ به دایی، خودش رو نشون داد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج