۸۵۱۵۵۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراض دایی و تشویق شدید علی کریمی

تماشاگران پرسپولیس علیه سرمربی پیشین این تیم شعار سر دادند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا در حالی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که بیش از ۴۰ هزار هوادار در این ورزشگاه حضور داشته و به تشویق برانکو و شاگردانش می‌پردازند.

* بعد از اینکه دروازه پرسپولیس باز شد، کادر فنی سایپا به شدت خوشحالی کرد و در این حین بهزاد غلامپور نیز پرش معروف خود روی علی دایی را انجام داد.

* هواداران پرسپولیس پس از گلی که علیرضا بیرانوند دریافت کرد برای اینکه به وی روحیه دهند بارها به تشویق این دروازه‌بان پرداختند.

* معین عباسیان بعد از باز کردن دروازه پرسپولیس سمت نیمکت تیمش آمده و با بالا بردن پیراهنش، پیراهن آبی که زیر پیراهنش پوشیده بود را نشان داد.

* دقیقه ۸ هواداران پرسپولیس بعد از زمین خوردن یکی از سرخپوشان در محوطه جریمه سایپا با اعتراض شدید به داور خواهان اعلام پنالتی بودند.

* دقیقه ۲۴ بازی تماشاگران پرسپولیس یاد و خاطره هادی نوروزی را با تشویق او زنده نگه داشتند.

* وقتی گل تساوی پرسپولیس توسط بشار رسن به ثمر رسید بازیکنان ذخیره تیم نیمکت نشین این تیم نیز از جای خود بلند شده و به سمت بشار دویدند تا در خوشحالی بعد از گل او شرکت کنند.

* اعتراض‌های دایی به داور ادامه پیدا کرد و باعث شد تماشاگران،‌هم علی کریمی را تشویق کنند و هم علیه دایی شعار سر دهند.

* در پایان نیمه اول و هنگام ورود دایی به رختکن هواداران پرسپولیس با شعار «علی فقط کریمی» به نوعی به وی باز هم کنایه زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تشویق علی دایی یعنی باج دادن سایپا در نیمه دوم !!

    • بدون نام

      دایی الکی اعتراض میکنه سه امتیاز شیرین تقدیم پرس سوراخ میکنه

    • بدون نام

      گزارشگر شادمان بود گل زد سایپا ؛ الان داره میترکه میگه تیم هاو حریفان اصلی مانده! سه تا گل زدیم ، واکنش به تصمیمات داور گاهی باعث تحریک میشه بااینحال هوادار احترام میزار به علی دایی حاشیه نزنید .

    • بدون نام

      لنگیها راست میگن علی کریمی چون بخاطر پاچه خ. آری تیمشون می‌آورد تا جلوی لنگ ببازه دوستش دارن اما علی دایی غیرت داره نونش حلاله نه مثل لنگیها حروم خور باشن

    • بدون نام

      این طرفدارهای بی چشم و رو همینند خدایی ادمهای بی تربیتی که طرفدار پرسپولیس هستند کم نیستند بعد هم باید از یه بی ادب دیگه حمایت کنند اخه فقط اون اخلاقش بهشون میخوره.. دایی که سالها برای اون تیم زحمت کشید یه مشت بچه بی تربیت که معلوم نیست از کجا اومدن بیان و بهش توهین کنند که چرا نمیگذازی راحت تیمی که مربی اون هستی به پرسپولیس ببازه.. یه مشن بی عقل.. همینه افتخار لنگیها به طرفدا های بی ادبش و بازیکنان فحاشش هستش مثل کریمی و محرمی و شیث رضایی و کرمانی مقدم و شجاع و اون میناوند و خوددپیوس که 3سال واسه زدن داور محروم شد بگیر تا بالا کلکسیون بیتربیتها...که فقط توشون علی پروین و دایی و سید جلال و خدا بیامرزه نوروزی چند تا دیگه خوب بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج