جاباما
۸۵۱۵۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نقدی: شایعه خشکی هورالعظیم، کار دشمن است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: شایعه هدایت جریان سیلاب در خوزستان به سوی مناطق مسکونی و خشکی تالاب هورالعظیم برای در امان ماندن تاسیسات نفتی، عملیات روانی دشمن بوده و در بازدید میدانی سران عرب خوزستان از هور، این توطئه خنثی شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: شایعه هدایت جریان سیلاب در خوزستان به سوی مناطق مسکونی و خشکی تالاب هورالعظیم برای در امان ماندن تاسیسات نفتی، عملیات روانی دشمن بوده و در بازدید میدانی سران عرب خوزستان از هور، این توطئه خنثی شد.

سرتیپ پاسدار محمد رضا نقدی روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به بازدید میدانی و هوایی از مناطق سیل زده خوزستان، بیان کرد: دشمن از شرایط موجود در خوزستان به دنبال بهره برداری و دستیابی به اهداف مورد نظر خود است و به تازگی شایعاتی را مبنی بر خشک بودن بخشی از تالاب هورالعظیم برای حفظ تاسیسات نفتی مطرح کرده که برخی از اهالی مناطق سیل زده خوزستان را آزرده کرده است.

وی افزود: آنها شایعه کرده اند که برای آسیب نرسیدن به تاسیسات نفتی اجازه ورود آب به تالاب هورالعظیم داده نشده و این امر حاشیه هایی را به همراه داشته که برای برقراری آرامش در مناطق سیل زده به همراه تعدادی از بزرگان و شیوخ عرب خوزستان از این تالاب بازدید هوایی به عمل آمد و آنها پرآبی تالاب را مشاهده کردند و قرار شد آن را به اهالی مناطق اعلام کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: این شایعه به شدت مردم مناطق سیلزده از جمله ملاشیه و عین ۲ اهواز را ناراحت کرده بود که با توجه به مشاهدات سران عشایر از تاسیسات نفتی و تالاب این توطئه دشمن خنثی شد.

وی بیان کرد: آب وارد تالاب هورالعظیم شده و تنها بخشی از تالاب که سطح آن نسبت به سایر بخش ها بالاتر است آبگیری نشده است.

سردار سرتیپ نقدی گفت: مردم مناطق سیل زده خوزستان از خدمات سپاه در راستای خدمت رسانی رضایت کامل داشتند اما خدمت به مردم از رسالت های اصلی سپاه بوده و نیروهای بسیجی و سپاهی بدون هیچ چشمداشتی در راه خدمت به مردم شبانه روزی تلاش می کنند.

وی افزود: سپاه با تمام ظرفیت های خود در عرصه های مختلف در کنار مردم بوده و هرزمان در هر استانی که مردم نیازمند کمک باشند حضوری پررنگ خواهد داشت.

سرتیپ نقدی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی اعتماد بالایی به مردم خوزستان و به ویژه قوم عرب داشته و در تمامی مشکلات در کنار آنها حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج