۸۵۱۷۰۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

شایان مصلح زیر تیغ جراحی می‌رود

شایان مصلح به زودی عمل جراحی خواهد کرد.

خبرآنلاین: بدشانسی های شایان مصلح پایانی نداشت تا این بازیکن مجبور به انجام عمل جراحی شود. او در اواسط فصل دو بار مصدوم شد؛ اولین بار از ناحیه کشاله و بار دوم از ناحیه استخوان لگن که مصدومیت دوم، حسابی این بازیکن را آزار می دهد تا حدی که حالا بازی با سایپا را نیز از دست داده و امید چندانی ندارد که بتواند در سایر بازی های باقی مانده از این فصل، تیمش را همراهی کند.

مصلح در همین خصوص گفت: «درد شدیدی از ناحیه استخوان لگن دارم که با تمرینات فشرده، مسافرت های پیاپی و وضعیتی که دارم، این درد، تشدید هم می شود. به همین علت است که نمی توانم در تست های پزشکی قبل از هر بازی، نظر کادر پزشکی را جلب کنم و از لیست بازی ها خط می خورم.»

این بازیکن ادامه داد: «از برانکو تشکر می کنم زیرا او در دیدار مقابل الاهلی عربستان، چند دقیقه ای به من بازی داد تا انگیزه هایم را به دست بیاورم و بتوانم با روحیه ای بهتر، تمرین کنم و به بازی ها برگردم ولی واقعیت این است که درد شدیدی دارم و این درد نمی گذارد با تمرکز بالا، کارم را دنبال کنم. به همین علت مجبورم تصمیم دیگری بگیرم و شاید مدتی از فوتبال دور بمانم.»

شایان مصلح گفت: «احتمالا در پایان همین فصل عمل جراحی روی ناحیه آسیب دیده ام را پشت سر می گذارم چون واقعا از این همه درد و دوری از ترکیب اصلی پرسپولیس خسته شده ام. انتظار نداشتم این درد و مصدومیت، تا این حد مرا از تمرینات روزانه و فعالیت هایم در پرسپولیس دور کند. حالا هم به خواسته کادر پزشکی تیم، به اجبار باید تن به انجام عمل جراجی بدهم چون فکر نمی کنم چاره دیگری هم برایم باقی مانده باشد.»

مصلح در نهایت گفت: «پرسپولیس راه خودش را در این سال ها پیدا کرده و ما در بهترین فرم خودمان قرار داریم. سرنوشت کسب عنوان قهرمانی نیز در دست خودمان است و باید بتوانیم از عنوانی که دو فصل، آن را به دست آوردیم، دفاع کنیم. قطعا هر اتفاقی که در ادامه بازی های لیگ رخ بدهد، هواداران از تیم محبوب شان حمایت می کنند و این مسائل، به همه ما دلگرمی می دهد تا با هیجان و روحیه بهتری تمرین و بازی کنیم. امیدوارم این فصل پرفراز و نشیب برای همه ما، با یک قهرمانی همراه باشد و روسفید شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاقبت اهانت به مقدسات دیگر مذاهب

    • بدون نام

      خدا را شکر انشاالله تکه تکه خواهد شد

    • N

      خدا کنه خوب شی ولی درس بگیری از اشتباهاتت مثلا بی احترامی به بقایای مذهب ها. مرسی زود خوب شوووو

    • عشق فقط پرسپولیس

      امیدوارم زود خوب بشه و به پرسپولیس برگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج