جاباما
۸۵۱۷۴۷
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جزئیات کنسرت خیریه ناظری برای سیل‌زدگان

شوالیه آواز ایران که قصد دارد کنسرتی را به نفع سیل‌زدگان برگزار کند؛ درباره این اجرا توضیحاتی داد. او همچنین از آرزوی خود برای سال جدید و فعالیت‌های حال حاضرش سخن گفت.

ایسنا: شوالیه آواز ایران که قصد دارد کنسرتی را به نفع سیل‌زدگان برگزار کند؛ درباره این اجرا توضیحاتی داد. او همچنین از آرزوی خود برای سال جدید و فعالیت‌های حال حاضرش سخن گفت.

جزئیات کنسرت خیریه ناظری برای سیل‌زدگان

شهرام ناظری درباره کنسرتی که می‌خواهد برای سیل‌زدگان برگزار کند می‌گوید: من همراه با دانشگاه صنعتی شریف پیش‌قدم شدم با همکاری کانون موسیقی این دانشگاه کنسرتی را به نفع مردم سیل‌زده لرستان؛ خوزستان و گلستان برگزار کنم. دوست داشتم این کار در دانشگاه انجام شود چون دانشگاه وزنه و اعتباری دارد و می‌تواند بیشتر مورد اعتماد مردم واقع شود. کنسرت به نفع سیل‌زدگان با همکاری مؤسسه ققنوس خواهد بود.

او ادامه می‌دهد: سال‌ها پیش پس از زلزله بم همراه با لوریس چکناواریان در رویال آلبرت هال لندن به نفع زلزله‌زدگان کنسرتی را برگزار کردیم، همچنین در همین راستا در تهران و بم با گروه مولوی روی صحنه رفتیم. یادم هست هنرمندان موسیقی آن منطقه می‌گفتند اکثراً سازهایشان شکسته شده و از بین رفته است. من هم با هزینه شخصی و کمک دوستان سازنده ساز که تخفیف قائل شدند حدود ۱۵ ساز تهیه و به هنرمندان آن منطقه هدیه کردم.

این هنرمند شناخته‌شده موسیقی ایرانی اضافه می‌کند: حالا هم قصد دارم عوائد کنسرت پیش روی دانشگاه صنعتی شریف را در حسابی که روی آن کنترل دارم، قرار دهیم و بعد پول را در اختیار چند نفر از دانشجویان این دانشگاه بگذاریم تا با حضور در مناطق سیل‌زده آن را هزینه کنند. شاید هم از تهران وسایل مورد نیاز را تهیه و به مناطق آسیب‌دیده ارسال کردیم. حتی می‌توانیم مانند زلزله بم برای هنرمندانی که سازهایشان از دست رفته است ساز تهیه کنیم.

ناظری همچنین درباره فعالیت‌های موسیقایی این روزهایش اظهار می‌کند: در حال حاضر آلبوم «خانه‌ام ابری است یادبود پدر شعر نو ایران نیما یوشیج» را تهیه کردیم که آماده شده است. همچنین اثری را با نوای دوتار خراسان تولید کرده‌ایم و روی موسیقی شاهنامه کردی دو کار می‌کنم. با وجود اینکه وضعیت انتشار آلبوم خوب نیست اما ما کار خود را انجام می‌دهیم.

این هنرمند همچنین برای اهالی موسیقی در سال جدید، همدلی آرزو می‌کند و می‌گوید: آثار ماندگار زمانی به وجود می‌آیند که هنرمندان با یکدیگر همدلی و عشق داشته باشند وقتی جای این‌ها را حس‌های منفی بگیرد، نمی‌شود چنین آثاری تولید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد از تبریز

      زنده باد شوالیه آواز ایران .

    • ایرانی

      درود بر استاد بدون حاشیه آواز کشورمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج