جاباما
۸۵۱۷۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیگرینی: اگر VAR بود، یونایتد را می‌بردیم

مانوئل پیگرینی، سرمربی وستهام، بعد از شکست ۲-۱ تیمش مقابل منچستریونایتد از عملکرد تیمش تمجید کرد و مدعی شد اگر در این بازی VAR وجود داشت وستهام بدون تردید برنده می‌شد.

ورزش سه: بعد از شکست وستهام مقابل منچستریونایتد که دیروز در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس اتفاق افتاد، مانوئل پیگرینی، سرمربی وستهام عملکرد شاگردانش در این بازی را بسیار عالی توصیف کرد و با انتقاد شدید از عدم استفاده از VAR در لیگ برتر و اشتباهات فاحش داوری در این بازی گفت در صورت وجود VAR در این بازی، تیم او بدون تردید برنده میدان می‌شد.

سه تصمیم بحث‌برانگیز داور بازی مورد انتقاد شدید پیگرینی قرار دارد. ابتدا گل فلیپه اندرسون که در اوایل بازی به اشتباه آفساید اعلام شده و مردود شد. سپس پنالتی گل شده توسط پل پوگبا به علت خطای انجام شده روی خوان ماتا که پیگرینی می‌گوید در بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده. در مورد گل دوم یونایتد که باز هم به دلیل خطا روی آنتونی مارسیال و اعلام پنالتی، توسط پل پوگبا به ثمر رسید، وستهامی‌ها معتقدند مارسیال پیش از این خطا در آفساید قرار داشته.

پیگرینی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" عملکرد ما در اولدترافورد، مقابل منچستریونایتد عالی بود. ما بدشانسی آوردیم که نتوانستیم نتیجه بگیریم. نمی‌خواهم از داوری انتقاد کنم چون تصمیم‌های مهم این بازی واقعا تصمیم‌های دشواری بودند".

سرمربی وستهام در ادامه گفت:" هر سه تصمیم اشتباه داور واقعا دشوار بودند. ولی تشخیص دادن آنها غیرممکن نبود. اگر در این بازی از VAR استفاده می‌شد ما برنده این بازی بودیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج