جاباما
۸۵۱۸۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گرد و خاک سرویس دیزنی‌ پلاس

ماه‌ها قبل از عرضه عمومی سرویس پخش آنلاین دیزنی‌پلاس و به دلیل مشخص شدن هزینه بسیار کم سرویس ماهانه آن، ارزش سهام دیزنی بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت.

خبرگزاری صبا: ماه‌ها قبل از عرضه عمومی سرویس پخش آنلاین دیزنی‌پلاس و به دلیل مشخص شدن هزینه بسیار کم سرویس ماهانه آن، ارزش سهام دیزنی بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت.

گرد و خاک سرویس دیزنی‌ پلاس

به نقل از ورایتی، ارزش سهام کمپانی دیزنی به لطف انتشار قیمت فوق‌العاده رقابتی حق عضویت ماهانه سرویس دیزنی‌پلاس، بیش از ۱۰ درصد صعود و کام سهامداران این ابرکمپانی را شیرین کرد. از سوی دیگر با اعلام این خبر ارزش سهام نتفلیکس بیش از ۴ درصد کاهش یافت.

بر این اساس روز جمعه ۱۲ آپریل، قیمت سهام دیزنی در بازار بورس نیویورک با ۱۱,۵ درصد افزایش روی ۱۳۰.۰۶ دلار به ازای هر سهم ایستاد و سهام نتفلیکس با ۴.۵ درصد کاهش با ۳۵۱.۱۴ دلار به ازای هر سهم به کار خود پایان داد.

پیش از این دیزنی در گردهمایی سال ۲۰۱۹ سرمایه‌گذاران خود اعلام کرده بود هزینه حق عضویت ماهانه سرویس دیزنی پلاس ۶,۹۹ دلار خواهد بود که تقریبا نصف قیمت استاندارد شارژ ماهانه نتفلیکس با ۱۳ دلار است.

دیزنی قصد دارد سرویس پخش آنلاین خود با نام دیزنی‌پلاس را روز ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در ایالات متحده آمریکا عرضه کند. این کمپانی سرمایه‌گذاری عظیمی روی خدمت جدید خود کرده است تا جایی که برای سال مالی ۲۰۲۰ بیش از یک میلیارد دلار برای ساخت برنامه‌های اختصاصی آن هزینه خواهد کرد. بنا بر همین سیاست این سرمایه‌گذاری تا سال ۲۰۲۴ به ۲,۵ میلیارد دلار خواهد رسید و از آن جا که دیزنی قصد دارد سرویس خود را برای چهار سال اول بدون پخش تبلیغات عرضه کند به نظر می‌رسید سوددهی دیزنی‌پلاس حداقل تا سال مالی ۲۰۲۴ تحقق نیابد.

دیزنی خود را برای نبردی طوفانی در دنیای سرویس‌های ویدیوی آنلاین آماده کرده است تا با یک عرضه هجومی سهمی از بازار را در اختیار گرفته و بعد به سرعت تعداد مشترکان خود را افزایش دهد؛ یک استراتژی بلندمدت که بازار وال‌استریت از الان روی خوش به آن نشان داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج