جاباما
۸۵۱۸۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شمسایی: انتخاب بازیکن برعهده سرمربی است

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: انتخاب بازیکن بر عهده سرمربی تیم ملی است و در صورت نتیجه نگرفتن خودش پاسخگو است و همه باید به این تصمیم احترام بگذاریم.

خبرگزاری فارس: وحید شمسایی در رابطه با حواشی این روزهای اسامی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: من فکر می‌کنم بعضی از دوستان به دنبال حاشیه برای تیم ملی فوتسال بانوان هستند. این تیم تاکنون ۲ بار توانسته قهرمان آسیا شود. همیشه انتخاب بازیکن بر عهده سرمربی تیم ملی است و باید به این تصمیم احترام بگذاریم. یک مربی روزی دوست دارد من وحید شمسایی را به تیم ملی دعوت کند و روز دیگر دوست ندارد.

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: مطمئن باشید هیچ مربی دوست ندارد که نتیجه نگیرد و همیشه دوست دارند بهترین عملکرد را داشته باشند و در صورت عدم نتیجه‌گیری خود این مربی پاسخگوی عملکردش است. جایگاه تیم بالا است و حضور در تیم ملی یک افتخار برای هر بازیکن است و حضور در این تیم به هر بازیکنی اعتبار می‌دهد، با تمام احترامی که برای همه دوستان قائلم، معتقدم باید بگذاریم سرمربی تیم ملی خودش تصمیم بگیرد.

کاپیتان سابق تیم ملی همچنین در رابطه با پاداش‌های بازیکنان تیم فوتسال بانوان و آقایان گفت: بالاخره باید یادمان باشد که بازیکنان تیمهای ملی زحمات بسیاری کشیده‌اند و گرفتن پاداش حق همه آنهاست. از روزی که من وارد کمیته فنی فوتسال شدم، تمام سعی و تلاشم را کردم که بتوانم پاداش بازیکنان تیم ملی را پرداخت کنیم و حتی با پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال و تاج رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با پاداش بازیکنان صحبت کردم.

وی در رابطه با کیفیت لیگ برتر در سال گذشته گفت: به نظرم در سال ۹۷ کیفیت لیگ ما به دلایلی همچون وضعیت اقتصادی و نداشتن پخش مستقیم لیگ از تلویزیون و ...کیفیت پایینی داشته و این موضاعات باعث شده که بازیکنان ما به خارج از کشور بروند و در تیمهای درجه ۳ و ۴ آسیا حضور پیدا کنند. اگر این روند ادامه داشته باشد قطعا در آینده به تیم ملی آسیب می‌زند.

شمسایی گفت: در حال حاضر فوتسال ما حال خوشی ندارد و هر کسی که دوست دارد و به خودش اجازه می‌دهد، سعی می‌کند با کمترین مبلغ در لیگ ما حضور داشته و یا باشگاه‌داری کند. مطمئن هستم این موضوع به کیفیت لیگ و فوتسال ایران در آینده لطمه بسیار می‌زند. بعضی از مربیان ما دوست دارند با هر قیمتی و تحت هر شرایطی در تیم یا باشگاهی حضور داشته باشند. این دوستان که فکر می‌کنم خودشان می‌دانند چه افرادی هستند.

شمسایی گفت: این دوستان مربی در هر تیمی که حضور داشتند یا آن تیم را به رده‌های پایین‌تر سقوط دادند. وقتی هم که در آن تیم حضور ندارند، آنقدر حاشیه برایش درست می‌کنند که آن تیم نتیجه نمی‌گیرد و به رده پایین‌تر سقوط می‌کند. این افراد فقط به فکر منافع شخصی خودشان هستند و اصلا به فکر فوتسال نیستند. امیدوارم سال ۹۸ که از همان ابتدا با اتفاقات بد و ناگوار سیل روبرو بود، از این به بعدش برای مردم ما به خصوص رشته فوتسال خوب باشد.

وی در پایان در مورد جلسات کمیته فنی گفت: تا امروز در سه جلسه کمیته فنی حضور داشته‌ام. کمیته فنی جدید با آدم‌های بزرگ و بحث و تبادلاتی که در این جلسات رد و بدل می‌شود که برای آینده فوتسال ما خوب باشد. به این دلیل که در جلسات کمیته فنی هیچ کسی نظرش را به عنوان مسئول تحمیل نمی‌کند و هر کسی نظرش را می‌دهد.قرار است فردا اولین جلسه کمیته فنی در سال ۹۸ برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج