۸۵۱۸۸۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حیدری: پاتوسی بازیکنی استثنایی است

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص گلزنی پاتوسی مقابل سپاهان گفت: زدن چنین گلی آن هم در دقیقه ۹۷ فقط از عهده یک بازیکن استثنایی بر می‌آید.

خبرگزاری مهر: هاشم حیدری اظهار داشت: وقتی یک تیم سه امتیاز کامل بازی را می‌گیرد یعنی شرایط خوب است. استقلال یک نیمه بازی را کنترل کرد و در نیمه دوم بازی بهتری ارائه داد و در نهایت هم توانست مزد برتری‌اش را با آن گل استثنایی بگیرد.

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: استقلال در نیمه دوم اشتهای زیادی برای گلزنی و پیروز شدن داشت و تعویض‌ها هم نشانه همین تفکر حاکم بر تیم بود.

حیدری در خصوص گلزنی هافبک آبی پوشان در دقیقه ۹۷ گفت: آن یک گل کاملاً استثنایی بود. پاتوسی قدرت زیادی دارد که در آن دقیقه توانست در شرایطی دشوار هم تصمیم خوبی بگیرد و هم بتواند آن تصمیم را اجرا کند. این گل ثابت کرد پاتوسی یک بازیکن استثنایی است. او کاری کرد که از عهده بازیکنان معمولی بر نمی‌آید.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در این فصل گفت: بهرحال بازی‌های دیروز شانس قهرمانی را تا حدودی افزایش داد. اما بچه‌های ما الان اصلاً نباید به این موضوع فکر کنند و فقط باید بازی به بازی به نتایج دیدارهای خودشان فکر کنند. بچه‌ها باید بروند که خودشان همه بازی‌های شأن را ببرند. حالا اگر رقبای دیگر در این میان امتیازاتی از دست دادند که این شانس بیشتر هم می‌شود.

حیدری گفت: متأسفانه استقلال به راحتی ۴ امتیاز مقابل پرسپولیس و سایپا از دست داد و حالا باید افسوس این امتیازات از دست رفته را بخورد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص کم گل زدن مهاجمان در فصلی که تیم زیاد گل می‌زند بیان داشت: این موضوع به نوع مهاجمی که یک تیم در اختیار دارد و شرح وظایف آنها بستگی دارد. مهم این است که تیم استقلال الان خوب و زیاد گل می‌زند و خوب نتیجه می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      هاشم حیدری تو مهاجم خنگی بودی که زود تموم سدی جلو پرسپولیس و سایپا .استقلال۵ امتیاز از دست داد نه۴ امتیاز!!

    • بدون نام

      معلول جسمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج