جاباما
۸۵۱۹۲۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اسماعیلی: تغییرات قوه‌قضاییه اتوبوسی نیست

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با انتشار خبری مبنی بر تغییر دادستان تهران گفت: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با انتشار خبری مبنی بر تغییر دادستان تهران گفت: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

غلامحسین اسماعیلی در خصوص تغییرات در قوه قضائیه و انتشار خبرهایی در خصوص تغییر دادستان تهران، اظهار کرد: اگر خبری باشد رسماً اعلام خواهد شد چون بر اساس گمانه زنی نمی‌شود اظهار نظر کرد.

وی افزود: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

دفتر سخنگو فعال خواهد شد

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با برگزاری نشست‌های خبری سخنگو هم گفت: دفتر سخنگو فعال خواهد شد و ارتباطمان با جامعه رسانه‌ای کشور را از طریق دفتر سخنگو در نشست‌ها و در غیر آن برقرار خواهیم کرد. همچنین آن را بر اساس سیستم تعریف شده کاملاً منظم ساماندهی می‌کنیم.

اسماعیلی در خصوص تغییرات دیگر در قوه قضائیه اظهار کرد: به طور طبیعی اگر بخواهد تغییری انجام شود باید ابتدائا تغییرات در رده‌های دیگر صورت گرفته و به مرور به رده‌های پایین‌تر برسد.

وی افزود: تغییرات در قوه قضائیه همیشه حساب شده، دقیق و کارشناسی بوده و مثل تغییرات در جریانات سیاسی نیست که به صورت گسترده و اتوبوسی باشد.

رئیس کل دادگستری تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به تغییرات جدید در قوه قضائیه را هر وقتی اتفاقی رخ داد و تغییری صورت پذیرفت حتماً به نحو مقتضی اعلام خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتوبوسی نیست تریلی واره!!!!1

    • علی

      با سلام خدمت رئیس محترم قوه قضائیه من سئوالی دارم چرا در شهرستانها رئیس دادگستری و دادستان چندین سال مداوم عوض نمی شوند و حتی شش هفت سال ماندگار میشوند در این شغل حساس ترتیبی اتخاذ فرمائید تا فساد لانه نکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج