۸۵۱۹۵۶
۱۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

دایی: یک بچه هم با پرسپولیس همین نتایج را می‌گیرد

مربی تیم سایپا واکنش تندی نسبت به فحاشی‌ها علیه علی دایی نشان داد و افرادی که علیه برادر او شعار دادند را کارگران پرسپولیس دانست.

ورزش سه: محمد دایی، مربی سایپا به عملکرد این تیم مقابل پرسپولیس اشاره کرد و درباره فحاشی تماشاگران علیه علی دایی، مسائلی مثل تبانی که قبل از بازی برای پرداخت مالیات سرمربی سایپا مطرح بود، جوانگرایی در این تیم، تاثیر اشتباهات فردی در باخت دیروز و ... صحبت کرد که مشروح اظهارات او را در زیر می‌خوانید:

* زورمان به پرسپولیس نرسید

بازی خوبی برابر پرسپولیس ارائه کردیم؛ آنها همه چیز داشتند و از هر نظر مثل تعداد تماشاگر حاضر در ورزشگاه، امکانات، مهره‌ها و ... از ما قوی‌تر بودند؛ دیروز بازی دارا و ندارها بود ولی بچه‌های ما با تمام توان بازی کردند و جنگیدند؛ می‌توانستیم این بازی را نبازیم ولی متاسفانه کم‌تجربگی و بچگی کردیم؛ دو گل از روی اشتباهات فردی خوردیم وگرنه گل‌هایی نبود که پرسپولیس به ما بزند؛ می‌توانستیم به بازی برگردیم و حتی گل دوم هم زدیم ولی در آخر زورمان نرسید؛ ما تیم جوانی هستیم، اما در این بازی بیش از اینکه به پرسپولیس ببازیم، به اشتباهات و جوانی خودمان باختیم.

* مقایسه قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس و تیم سایپا

۱۰۰ درصد قبول کردیم با این جوانان کار کنیم و البته راه دیگری هم نداشتیم؛ فکر می‌کنم مبلغ قرارداد یک بازیکن خارجی پرسپولیس به اندازه مبلغ قرارداد کل بچه‌های ما است؛ مطمئنا نبرد دیروز نابرابر بود، اما پذیرفتیم و با تمام توان کار کردیم؛ با این جوانان تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؛ مطمئن باشید فردا برای این جوانانی است که الان با آنها کار می‌کنیم، نه آنهایی که با پول‌های آن چنانی به تیم‌ها می‌روند؛ پول یک بازیکن خارجی پرسپولیس اندازه کل دریافتی بازیکنان ما می‌شود.

* آدم‌های کفتار صفت را به ورزشگاه‌ها راه ندهید

به اینطور مسائل(فحاشی و شعار علیه علی دایی در ورزشگاه) عادت داریم؛ هر کسی بد و بیراه می‌گوید نثار خودش، خانواده و آنهایی که دوستشان دارند؛فحاشی‌ها به خودشان برمی‌گردد؛ متاسفانه شرایط استادیوم‌ها نیز طوری است که نمی‌شود این اتفاقات را کنترل کرد؛ چند تماشاگرنما خط می‌دهند و متاسفانه برخی از هواداران نیز سواد، دانش و آگاهی لازم را ندارند و افسارشان را دست یک عده آدمی می‌دهند که سن و کارنامه قدیم و جدیدشان معلوم است؛

کسانی که از انسانیت هم هیچ بویی نبردند و نمی‌شود اسم انسان را روی آنها گذاشت؛ آدم‌های کفتار صفتی هستند که جو استادیوم‌ها را خراب می‌کنند؛ متاسفانه بعضی از تماشاگران ما نیز ساده هستند و گول این‌ها را می‌خورند، اما باید در ورزشگاه‌ها مراقبت بیشتری شود تا این آدم‌های کفتار صفت و پست راهی به ورزشگاه‌ها نداشته باشد.

* هر فحشی دادند، نثار خود و خانواده‌هایشان

همه می‌دانند علی آقا چقدر برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده و آن را دوست دارد؛ متاسفانه عده‌ای از کسانی که طرفدار این باشگاه(پرسپولیس) هستند و بخاطر منافع خودشان و چندرغازی که از کنار این فوتبال می‌گیرند، سینه سپر می‌کنند و در استادیوم‌ها جو می دهند، فوتبال مملکت ما را به این وضع کشاندند که روز به روز خراب‌تر می‌شود؛ آنها انسان نیستند و از انسانیت بویی نبردند؛ هرچه دیروز گفتند، نثار خودشان و خانواده‌هایشان؛ آنها مردانگی و شرافت ندارند که حرف را رو در رو بگویند؛ مطمئنا یک روزی تمام اهداف و مقاصد این افراد برای مردم برملا می‌شود.

دایی: یک بچه هم با پرسپولیس همین نتایج را می‌گیرد

* باشگاه پرسپولیس مقصر است

۱۰۰ درصد هویت این افراد مشخص است؛ این آدم‌ها چند نفر هستند که کارهایشان فقط مربوط به الان نیست؛ ۲۰ سال است آنها همین کار را می‌کنند؛ این آدم‌ها زمانی که علی(دایی) در پرسپولیس بود، منافع خود را در خطر دیدند و با برخورد علی آقا مواجه شدند؛ چند نفر بیشتر نیستند ولی متاسفانه آنهایی که باید بدانند، می‌دانند چه کسانی هستند ولی هیچ اقدامی نمی‌کنند؛ متاسفانه خود باشگاه پرسپولیس مقصر است که خواسته یا ناخواسته جلوی آنها را نمی‌گیرد؛ خدا کند ناخواسته باشد ولی این باشگاه مقصر است.

* آنها بادمجان دور قاب‌چین پرسپولیس هستند

این چند نفر بادمجان دور قاب‌چین خود باشگاه پرسپولیس هستند و به این باشگاه رفت و آمد دارند؛ متاسفانه افرادی هستند که نه فقط پشت علی آقا، بلکه علیه خیلی از بزرگان فوتبال و پرسپولیس حرف و حدیث گفتند و هزارتا شعار سر دادند ولی متاسفانه کسی با آنها برخورد نکرد؛ این‌ها آنقدر مرد نیستند و شرف ندارند که رو در رو حرف بزنند؛ آدم های بزدل و ترسویی هستند که با این کارها می‌خواهند در استادیوم‌ها انتقام‌جویی کنند و کارشان را پیش ببرند ولی ما برای آنها پشیزی ارزش قائل نیستیم.

*کارگرهای روزمزد پرسپولیس!

مشکل اصلی خود باشگاه پرسپولیس است؛ خود افرادی که در باشگاه هستند، به این آدم‌ها بها می‌دهند و آنها را دور خودشان جمع کردند و روزیِ این‌ها از طریق همین باشگاه است؛ به نظرم از خود باشگاه این افراد را برای همین روزها نگه داشتند که همین روزها به دردشان می‌خورند؛ این‌ها مواجب‌بگیر یک عده خاص هستند که همیشه در باشگاه بوده و خواهند بود؛ متاسفانه هیچ مسوولی جوابگو نیست و جلوی آنها در نمی‌آید؛ هر کسی به پرسپولیس می‌آید، یک عده از این آدم‌ها دارد که در این روزها(مثل بازی با سایپا) برای منافع خودش به کار بگیرد؛ این افراد کارگرهای روزمزد خود باشگاه هستند.

دایی: یک بچه هم با پرسپولیس همین نتایج را می‌گیرد

* سینه سپر کردند و می‌گویند قهرمانی می‌خواهیم

مطمئنا در پنج بازی باقی مانده تا بالاترین رتبه‌ای که بتوانیم برویم، تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم؛ با این جوانان خیلی خوب کار کردیم؛ یک بازیکن خارجی پرسپولیس اندازه کل بچه‌های ما قرارداد دارد ولی ما افتخار بزرگی داریم با این جوانان کار می‌کنیم؛ مربیانی که سینه سپر می‌کنند، ما بردیم و اول شدیم، اگر بیایند با این بازیکنان و جوانان کار کنند ارزش واقعی کارشان مشخص می‌شود،

نه اینکه با بیش از ۱۰۰ میلیارد می‌خواهند قهرمانی بگیرند و با سینه سپر کردن، بگویند قهرمان شدیم و فلان کار را کردیم؛ مطمئنا کار کردن با این جوانان افتخار است و ساختن فوتبال فردای مملکت برای ما ارزش دارد تا اینکه بخواهیم پول این مملکت را خرج این و آن کنیم و بگوییم ما قهرمان شدیم.

* یک الف بچه هم با ۱۰۰ میلیارد نتیجه می‌گیرد

همه مسائلی که درباره تبانی قبل از بازی گفته شد، چرت و پرت است؛ حرف‌های یک عده آدم ابله است؛ کسانی که خودشان، شرافت و مرداندگی را به پول می‌فروشند؛ این مسائل در قامت علی آقا نیست؛ دیروز تا جایی که توان داشتیم، جنگیدیم و می‌توانستیم از این بازی هم امتیاز بگیریم ولی جوانی تاوان دارد و با بضاعتی که دیروز داشتیم، خوب کار کردیم؛ از نظر مالی، بازیکن، تماشاگر و ... جنبه واقعی ما همین است که دیدید و توانست چنین فوتبالی برابر پرسپولیس بازی کند وگرنه فکر کنم اگر یک الف بچه را هم بگذارید، با ۱۰۰ میلیارد تومان خرج کردن و بازیکنان را به سمت تیم خودشان کشیدن، همین نتایج را می‌گیرد.

مصاحبه از: محمد چهرقانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ara6._

      اون موقع ک برادرپولپرستت سرمربی بود واینهمه ستاره زیردستش بود چراهیچ غلطی نکرد

      پاسخ ها

      • یاران 58

        افراد حقیر و درمانده فحش به اسطوره ای همچون دایی پهلوان میدن، کسیکه خانواده داشته باشد به کسی توهین نمیکنن، شما منتقدان اگر مربی تیم سایپا بودید دروازه باز میذاشتی پرسپولیس گل بزنه، خجالت نمیکشن این که تیم دروازه باز بزاره پرسپولیس مثلا قهرمان لیگ برتر بشن برایشان ذلیلی نیست؟؟

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        آرزویم اینه ببینم علی دایی رو اخراج کردند.وتا انتخاب سرمربی جدید ممد دایی سرمربی شده.یعنی میشه یا محال.

      • بدون نام

        خیلی بی معرفتی سانسورچی
        بیشتر مطالب من رو چاپ نمی کنی

      • بدون نام

        یاران 58 این آقا که براش پیام گذاشتی توهین نکرده،توهین رو ممد دایی کرده درست بخون متوجه میشی

      • ایرانی

        زمانی که دایی عزیز مربی لنگ بود ، هنوز دستورات از بالا جهت حمایت از تیم حکومتی صادر نشده بود وگرنه در این برهه از زمان دایی که برای خودش گوآردیولاست اگر میناوند حرف مفت زن هم مربیتون بود قهرمانتون میکردند ، پس راجب دایی که ورزشکار ملی ایرانه کمتر آش خوری کن

    • رسول غلامی

      آقای دایی رویانیان هم برا شما تیم کهکشانی درست کرد چرا قهرمان نشدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون گروه خونیش به این حرفا نمیخوره

    • بدون نام

      اره جون خودت چرا مقابل استقلال اینجور بازی نمیکردید

    • رضا محمدی

      خفه شو مرتیکه .اونموقع که اون داداشت پرسپولیس بود و این همه بازیکن داشتیم چرا ی بچه نیومد تیم رو قهرمان کنه .خواهشا تو دیگه خفه شو

    • موسوی

      البته با فحاشی مخالفم ،ولی فحاشی دیروز اولا ی عده نبودن و خیلی بیشتر از ی عده بودن،ثانیا نتیجه عملکرد علی و محمد دایی هست،واکنش طرفداران به کنشهای ظالمانه این دو برادر نسبت به باشگاه پرسپولیس هست و به مشتهای گره کرده این اقایان برابر دیدگان طرفدار .ثالثا جناب دایی خودت هم ی نگاه به خودت بنداز ببین بویی از انسانیت بردی؟؟؟؟؟؟ ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت به شما

      • بدون نام

        گل گفتی الحق

      • بدون نام

        موسوی عزیز
        اولا توهینی که به درستی موافقش نیستید چرا باید بخاطر مشتهای گره کرده انجام بشه؟این فوتباله و تقریبا مثل مبارزه میمونه و همه کسایی که فوتبال بازی کردن میدونن حین بازی فشار بالایی به ارکان تیم وارد میشه.پس تعصب بشرط رعایت قواعد بازی جوانمردانه اصلا ایرادی نداره و مشتهای گره کرده هم نشانه تعصب ایشان به تیم خود و قراردادش هست.
        ثانیا همون زمان که دایی مشتهاش رو گره کرد قبل از گل خیلی مورد توهین قرار گرفته بود.
        ضمن اینکه همین بازی آخر قطعا از نظر زیبایی و هیجان جزو بهترین بازیهای لیگ امسال بود که بردن بازی رو خیلی لذتبخش کرد و به شخصه خیلی دوست دارم از این بازیهای زیبا زیاد ببینم از پرسپولیس و قطعا یک طرف این بازی تیم سایپا بود که اگر همین تعصب آقای دایی نبود این بازی تا این حد جذاب نمیشد.پس تعصب اگر از مدار اخلاق خارج نشه خیلی به زیبایی های فوتبال کمک میکنه و به نظر من باید مورد حمایت ما تماشاگران قرار بگیره نه اینکه با توهین سرکوبش کنیم.

    • بهنام مختاری

      درود بر علی دایی

    • ع.ج

      آب که سربالا بره قورباغه ابوعطامیخونه. فقط تورو کم داشتیم که مصاحبه کنه.آخه تو کجای این فوتبالی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ادم حسابی تمام مصاحبه ات سرشار از توهین و کلمات غیر ادبی است خودت برا یه مشت جوان احساستی ایراد می گیری بعد مثل اون کلمات ودر لفافه بیان می کنی!!!!!!! به باور شما پرسپولیس فقط در دوران شما عالی بود و کم هزینه و نامبر وان !!!!!! تاریخ نشون داده شما و داداشت هر تیمی رفتین بعد اتمام قرارداد سر پول و مبلغ قرارداد با مدیران تیم ها تا یقه دریدن و آژان کشی پیش رفتین!!!!!!! درد شما نقل این حرف ها نیست فقط ناراحت تشویق کردن علی کریمی بودین که تما شاگران می گفتن علی فقط علی کریمی!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      اگر یک بچه میتونه پس چرا برادر شما با ستاره هایی خیلی خیلی بزرگتر از بازیکنان فعلی پرسپولیس نتونست تو لیگ قهرمانی بیاره؟؟؟؟؟
      سوزش تا این حد خوب نیست ممد جان

    • رضا ابراهیمی

      چقدر ضر میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدا ببین چه کسایی از شرافت وانسانیت حرف میزنن
        والا ما تا جایی که یادمونه شرافت وانسانیت شما وداداش جایی بوده که بیشتر بهتون پول میدادن

    • رضاشاهینی

      شمافقط خودتون واون غرور لعنتیتون براتون مهمه نه پرسپولیس براتون مهمه نه سایپانه هیچ تیم وهیچ کس دیگه .فقط غرورمسخرتون براتون مهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و پول رو فراموش کردی

    • بدون نام

      برادرت نیم فصل زر زیادی زد هوادارا جوابش و دادن به برادرت بگو عین آدم حرف بزنه تا جواب نشنونه البته آدم بودن برای بعضیا خیلی سخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ انگیها حتی به خودشون رحم نمیکنند به علی دایی هم فحش میدند بی تربیتهای چشم سفید

      • بدون نام

        مطمئن باش علی دایی پرسپولیسی نیس به صرف بازی کردن تو پرسپولیس همون شیث شناخته بودش خوب

    • بدون نام

      شکمتو آب کن

      تو اصلا میدونی فوتبال چیه؟؟؟؟

      تو کارت همون هندونه فروشی باید باشه نه مربی فوتبال...

    • ali Katrina

      یه روزی همین شهریارتون بدترین خاطرات ما با پرسپولیس رو ساخت، بنده ک شمارو با شورت ورزشی یادم نمیاد آقای محمدخان دایی، ولی شما شاید یادتون بیاد همون روزا بیشترین دستمزد رو بین مربیا از پرسپولیس می‌گرفتید و فقط سرافکندگی واسمون ساختید.

    • بدون نام

      خوبه خودت بخاطر وضعیت بد مالی پرسپلیس از طلبت گذشتی ضمنا تو جام باشگاههای آسیا پرسپلیس بازیکن هم نداشت یه بچه ؟

    • بهرام رودباری

      واقعا باید برای افرادی مثل محمد دایی متاسف بود که به صدرنشینی ونتیجه گرفتن پرسپولیس وبرانکو حسادت میکنند اقای محمد دایی تواگربخاطر برادرت نبوددرتیمهای محلات هم راهت نمیدادند پس بهتر است دهنت را ببندی ودرباره برانکو وپرسپولیس حرف نزنی.به امید قهرمانی پرسپولیس وسوختن ادمهای حسود وعقده ای.

    • محمد

      چرت نگو زمان سرمربیگری داداشت بازیکنان پرسپولیس بهتر از حالا بودن ولی نتونستن قهرمان بشن. متاسفانه ادبیات سخیف تو و برادرت قابل درمان نیست. فوتبال ایران به چه روزی افتاده که افراد کم سوادی مثل تو در لیگ برتر مربیگری میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت که تو میگی لنگی که تربیت نداری

      • بدون نام

        این کاربر 13:11 فکر کنم خود محمد دایی باشه خخخخخخ

    • بدون نام

      شرف نداری ...محمددایی نه خودت نه اون داداش مغرورگنددماغت...

    • SST

      با این حجم فحاشی علیه علی دایی (اسطوره پرسپولیس) چرا کمیته انضباطی چشمهایش را بسته و پرسپولیس را جریمه و محکوم از داشتن تماشاگر نمیکند؟؟؟؟!!!!
      حکم فقط علیه استقلال؟؟؟؟؟؟؟!!!
      شجاع و جلال با این جو سازی علیه داور چرا به کمیته اخلاق احضار نمیشوند؟؟ داوران چرا خطاهای این دو بازیکن را نمیبینند؟؟ وجدانشان را کجای این قضاوتها جا نهاده اند؟؟
      چرا این جنین دردانه هر کاری خواست میکند و همه خاموشند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا تو کور بشی

    • بدون نام

      نتایج درخشان شما راهم باپرسپولیس دیدیم....بروعموجعمش کن.

    • نایب

      دیدیم چطور پشت سر هم برای پرسپولیس قهرمانی میاوردید
      این ۱۰۰ ملیارد هارو در اختیار شما هم گذاشتن هیچ قلطی نکردید

    • مهدی

      فقط یه سوال جواب بده اگه مردی

      اگه داداشت دایی نبود کدوم کارت چی بود ؟کدوم باشگاه میخواست تورو ؟؟؟!

      برانکو همین امروز بره حداقل چند تا تیم تو ایران و کشورهای همسایه میخواتش اما تورو چی ؟؟دادشت چی ؟؟؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه برادرش علی دایی نبود احتمالا یا واسه دستفروشی میومد تهران یا سر زمین کار میکرد تو شهرش

    • سهیلا

      خخخخخخ آقای دایی ببخشید ولی آب رو باید بریزی........همونجا ک میسوزه

    • حس

      گمشو بابا،محمد انصاری صادق محرمی،شجاع خلیل زاده،کمال کامیابی نیا،احمد نوراللهی،طارمی،علیپور،بشار ...اوج فوتبالشونو مدیون برانکون،تو چی میگی این وسط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ فحش بده چون اخلاق لنگیها رو همه ایران میدوند که چقدر بیتربیت هستند

      • بدون نام

        ۱۳:۰۵
        فحش که کار شما کیسه کشهاست برو فحشهاتون به بازیکن سایپا رو ببین ین به ما حرف زد جوابش و دادیم شما چی یه تیم با پرسپلیس بازی کرده اونم پرسپلسی که خودتون ازش ۳ هفته پیش باختید به بازیکنش فحش میدید آب رو بریز اونجایی که میسوزه

    • dd

      اگه داداشت علی دایی نبود احتمالا الان دربون یه جایی بود باحقوق۱۲۰۰

      پاسخ ها

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        نیسان آبی.بار هندوانه با پلاکارد نوشته کیلویی ....تومان بشرت جاغو.یا سیر طارم یا سیب زمینی.

    • بدون نام

      مرگ بردار و دسته ی علی دایی ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت که به دایی که از خودتونه و سالها واسه اون تیم زحمت کشید فحش میدید ادمهای گربه سفت بیتربیت لنگی شما ها رو دیگه همه میشناسن

    • بدون نام

      آخه تو دیگه چی میگی ؟؟ سابقه فوتبالیت چیه ؟؟؟ از اسم برادرت داری بنفع خودت پولهای میلیاردی می گیری ،

    • مهدی

      علی داییم پرسپولیس بود و باهمین هزینه ها ،،،اونوقت چرا شما ک یه الف بچه نبودی تیمو قهرمان نکردی،،،در دهنتو ببند و اب و بریز اونجایی ک میسوزه

    • بدون نام

      یکی نیست به این آقا بگه تو اصلا در کجای فوتبال این مملکت قرار داری که این همه منم منم میکنی.تو که دم از مردانگی میزنی چرا با پارتی بازی تیم میگیری همه میدونن که اگر داداشت( علی دایی)نبود تو را تو تیم محلات هم راه نمیدادن.در ضمن شما که چند سال تو پرسپولیس بودین چرا نتونستین قهرمان لیگ برتر بشید پس الکلی ارزش کار برانکو را کم نکن.استقلال دو برابر پرسپولیس هزینه کرده پس چرا نتوانسته جام بگیره پس برانکو از امثال علی دایی و دار دسته اش خیلی بهتره.

    • بدون نام

      پس چرا تراکتور و استقلال و سپاهان عقب موندن با بیشتر هزینه کردن ..اب بریز جایی ک میسوزه

    • مهدی آبی

      آقای دایی که حرف ندارن ثابت شده هستن ولی یکی دو تا بازیکن مثل علیاری....
      خدا جای حق نشسته چند سال دیگه این بازیکن و ببینید

    • بابا اتی

      اقای نا محترم ..اولا ادبیات شما از اون عده که گفتید بدتره ..دوما علی دایی پرسپولیسی نیست و نخواهد بود .خودت کجای فوتبال هستی که در مورد برانکو اینطور حرافی میکنید ..روزی که برانکو سرمربی پرسپولیس شد تیم کجای جدول بود ..از رده پانزدهم جدول باسیرصعودی که داشت با تفاضل گل دوم لیگ شد .دو فصل پیاپی قهرمان لیگ .این فصل با اختلاف امتیاز واسه هت تریک قهرمانی ..فینال جام اسیا ..دو دوره قهرمانی سوپر جام ..اقای دایی نامحترم میدانی با پنجره بسته نقل انتقالی با ده دوازده بازیکن به فینال جام باشگاه های اسیا رفتن ینی چی ؟؟؟ /... اگه میفهمیدی این چرندیات رو بلغور نمیکردی ..همین تیم پرسپولیس فعلی بدن ب تو علی دو هفته بعد ببینید چی ازش در میاد ...ازاین ببعد اگه خواستی اسم سرورتو بیاری دهن کثیفتو با گلاب اب بکش ....بعد جور پرسپولیس گل زد و اتیشیتون زد ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نامحترم تو پرسپولیسی بی تربیت گربه صفتی

    • بدون نام

      آقای محمد دایی لطفا پاسخ دهند :
      1- چرا فلاحت زاده از دروازه فرار میکرد و دروازه خالی را در اختیار پرسپولیس میگذاشت ؟
      2- چرا علیاری توپ را با نگاه تا درون دروازه بدرقه کرد ؟
      3 - چرا بقول علی دایی بچه ها توپ را به پرسپولیس ها میدادن و میگفتن گل بزنید ؟

    • بدون نام

      مکتب لنگ.اینم از اسراقشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فعلا برو مکتب کیسه کشیت و آنالیز کن فعلا برو در مورد قلعه نویی و مجیدی نظر بده نمیخواد بیای اینجا نزر بدی ضمنا بیسواد محمد دایی هیچوقت تو پرسپلیس نبود اونم اسلافشون درسته نه اسراقشون

    • بدون نام

      آقای محمد دایی شما که عددی نیستی و اگر به خاطر علی آقا نبود الان داشتی تو ساختمان‌های نیمه ساز کارگری میگردی
      ولی وقتی میگی یکی بچه هم میتونه پرسپولیس رو قهرمان کنه همین علی آقای شما تو همین پرسپولیس هم کاری نکرد که پرتش کردن بیرون

    • بدون نام

      اگر علی دایی رو از تو بگیرند چیزی از خودت داری؟؟؟هنری داری؟؟؟ انگار کلا حالت خوب نیست؟؟؟ نکنه انتظار داری باشگاهی به بزرگی پرسپولیس و هوادارانش که حمایتش میکنن هزینه هاش مثل سایپا باشه هرچند پرداختی برانکو و بازیکنان رو اگر الان حساب کنی کمتر شما تو سایپا گرفتند، هروقت تونستی دوخط از خودت بگی و اسم علی دایی رو نیاری اون وقت هنر کردی داداش علی دایی. زنده باد پرسپولیس و هوادارانش.

      پاسخ ها

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        مدرک مربیگری محمد دایی Hاردبیله.و چند ساله توی کلاس مربیگریF آسیا شرکت کرده ولی هنوز موفق نشده.

    • بدون نام

      ما که تو استادیوم بودیم بازی رو از نزدیک دیدیم هرسه گل تاکتیکی و بر اثر فشار پرس پلیس بدست اومد تازه یه چند تایی هم نخوردین گل شما که شانسی بود رو نمیگی گل اولتون هر یک هزار سال نوری یه همچون گلی در فوتبال زده میشه گل دومتون هم زاویه بسته وشانسی بود دوماً تیمی که صد میلیاردی بسته شده مانیستیم تیمهایی هستند که او زیر میران سومً فحاشی رو کسی نمیپسنده اگر هم فحاشی میشه بخشی از اون رو خود علی آقا مقصره که باعث تحریک تماشا چیا میشه چهارمن با جوانان کار کردن هنره وخیلی سخت وقابل تحسینه یادتون باشه همین پرس پلیس با کلی بازیکنای خوب دست علی آقا بود اگه عرضه داشت قهرمانی میاورد قراردادش رو تمدید میکردن ما هم از خدامون بود

    • طاهر

      آخه فوتبال نبود ک تو و داداشت تا الان از گشنگی مرده بودین, اونموقع ک داداشت سرمربی پرسپولیس بود چرا قهرمان نشد ک الان یه الف بچه بیاد بشه, آب رو بریز همونجا

    • بدون نام

      آقای محمد دایی لااقل یه چیزی بگو گنجایش داشته باشه پرسپولیسیها به شما میگند تبانی کردید یا استقلالیه؟ا

    • کرمانشاه

      واقعا بیشعور تر از تو ادم مگه داریم زمانی که شما و برادرت مربی پرسپولیس بودین نتایجتون افتضاح بود چشم دیدن موفقیت پرپولیس رو ندارین

    • بدون نام

      با فحش دادن به شهریار ایران مخالفم اما اینی هم که میگی یه بچه نتیجه میگیره هم چرت گویی شماست

    • بدون نام

      قابل توجه برانکو روانشناس!!

    • بدون نام

      جوجه تو اصلا عددی نیستی که بخوای در مورد پرسپولیس نظر بدی دوما اگر تو و داداش مغرورت بیایید پرسپولیس با هزار میلیارد هم نمیتونید مقام بیارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکته تو عددی هستی لنگی فحاش؟

    • بدون نام

      برو بابا کشکت بساب تو از فوتبال پرسپولیس چی حالیت است هر جا علی دایی میرود تو جزو جهیزیه اش هستی اگر علی دایی نباشد تو را تو مهد کودک هم به عنوان مربی هم قبولت نمیکنن

    • بدون نام

      محمد دایی یهویی از تو لپ لپ بیرون اومد و شد مربی . جوجه تو اگر بحث رابطه و پارتی نباشه نمیذارن چوپونی کنی چه برسه به مربیگری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با رانت برادرش نشسته رو صندلی اصلا خودش بازیکن بود ؟ دوره مربیگری رو گذرونده ؟ دایی از فوتبال بره بیرون این چه حرفی واسه گفتن داره تو فوتبال که دو متر زبونم داره ؟

    • علی

      شعر نگو گالیور اندازه خودت صحبت کن

    • بدون نام

      ی نفر را تو ده راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا را میگرفت

    • بدون نام

      سر وصدا ممنوع . اول بفهم چرا علی کریمی عزیز اینقدر محبوبه و برادرت منفور

    • حمید

      برادر دایی چقد نادونه.محض اطلاعت هر مربی نمیتونه حتی با ۱۰۰ ملیارد هم قهرمان بشه .لوپتگی و سولاری با اون همه پول هم نتونستن برای رئال قهرمانی بیارن .پس خواهشن ببند

    • مسعود. الف

      آقای دایی اکثرحرفات درسته، ولی به یه نکته توجه کن، خیلی از تیم‌ها هستن که خیلی بیشتر از 100میلیارد خرج کردن ولی هنوز زیر پرسپولیس هستن چون یه تیم برای موفقیت علاوه بر بازیکن، مربی بزرگ وخوب مثل برانکو هم میخواد!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این رقم ۱۰۰ میلیارد و از خودش درآورده سایپا که زیر نظر خودروسازی سایپاست هزینه بیشتری کرده

    • بدون نام

      ممد جان تو فوتبالی که شما کمک مربی باشگاه لیگ برتری باشی بله یه الف بچه هم میتونه پرسپولیس رو قهرمان کنه..تو این سه سال هم استقلال خم سپاهان هم تراکتور تیمهاشون میلیاردی بودن ولی در نهایت بهترین رتبه شون دومی بوده ..برای کسایی که یهو وارد این فوتبال شلم شوربای ایران شدن توقعی بیش از این نیست ..الهلال یکی از بزرگترین و پولدارترین باشگاهای اسیا هستش ولی الان توی این بیست سال اخیر فقط یک بار به فینال اسیا رفته که اونم دوم شده ..ممدجان برای قهرمانی فقط پول نیست خیلی چیزا دخیل هستش که اطلاعات شما از این مجموعه متاسفانه فقط پوله

    • حامد

      دمت گرم،ازمکتب کثیف لنگی انتظاری بیش نیست ایناهمونایی ن که نمک میخورن نمکدون میشکنن ،یه باشگاهی که کلش مافیاست.

    • بدون نام

      شما هم مگر مربی هستی نظر میدی

    • لنگی

      از لنگی بیشتر از این توقعی نیست

    • بدون نام

      به عنوان یک پرسپولیسی میگم، به استثنای قضیه بچه و اینا، با بقیه حرفاش موافقم. به هر حال این علی دایی کلی زحمت واسه پرسپولیس کشیده و روزی اسطوره مون بوده، برای چی باید فحش کش بشه! یه عده لمپن دور تیم جمع شدن و از هرکسی خوششون نیاد .... .
      دم علی دایی گرم که بارها ثابت کرده مرد راستی و درستی است، به غیر یه سری جوسازی های کوچولو که گاهی بوجود میاره! کلاً آدم سالمیه.

    • بدون نام

      بشین بابا داداش جونت هم با همین بازیکنای اسمی و همین تیم مربی گری کرده و به اندازه کافی گند زد تا اخراج شد

    • بدون نام

      علی دایی هم با تیم پرسپولیس و تمام دک و پزش بود اما هیچ غلطی نکرد

    • بدون نام

      دیگه چی بگی بدبخت

    • بدون نام

      خب چطور زمانی که دائی مربی پرسپولیس بود قهرمان نشد

    • بدون نام

      تبانی شاخ دم ندارد مکتب عبده

    • bahman

      آقای باشعوربرفرض اگر فحاشی هم به علی دایی شده توچرا خانواده های آنان راخطاب میکنی.من صددرصدمخالف فحاشی به ویژه به علی دایی هستم ولی توبااین الفاظت مستقیما به خانواده طرفداران پرسپولیس اهانت کردی،حیف علی دایی بااینهمه افتخار،شهرت،تحصیلات و...که توبرادرشی.

    • بدون نام

      واقعا آقای علی دایی کارنامش مشخصه اما میشه یه کم راجب رزومه خودت بگی محمد آقا ( رزومه یعنی سابقه کاری !)

    • بدون نام

      تیم داداش شما موقعی که تو پرسپولیس بود که خیلی قوی تر و گران تر بود پس چرا هیچ غلطی نکردین؟
      چرند نباف دایی جوووون

    • بدون نام

      بروبابا تو خودت آگر دایی نبود الان کجا بودی با اسم دایی هرجا میرود تورا با آن تیم تحمیل میکند تو خودت چه و کجا مربی شدی به سرمربی پرسپولیس حرفی نزن میدم تماشاگران بخورند. تو بازی بافولاد همین حرفها را به قطبی زدی مگر علی دایی خودش زبان ندارد که تو تیرکمان میشوی

    • شش تایی

      برو بمیر پول پرست دلغک

    • بدون نام

      افرین گل گفتی هرچی پول بیت المال بود این وزیر داد به پرسپولیس و بهترین امکانات بگو جای برانکو چوپ خشک هم بود باید نتیجه اون تازه خیلی بهتر از این میشد

    • بدون نام

      دایی اوسکل چرا فصل قبل که پرسپولیس با 12تا یار تا فینال آسیا رفت صدات در نیامد!

    • بدون نام

      حرف حقه
      بااین همه بازیکن و این همه کمک وامداد غیبی و رییس جمهور و وزیر ورزش قهرمانیاشون بی ارزشه

    • بدون نام

      وقتی به شما میلیاردی پول میدن خوبه،اما حالا جنگ دارا و ندار شد؟
      اگر مردید قرارداد تمام سالهای قبل خودتونو منتشر کنید
      هیچ جا بهتر از این فوتبال برای شما منفعت نداره
      وگرنه به خاطرش فحش و ناسزا رو تحمل نمیکردید
      در کل به نظرم حرف نزنید سنگینترید

    • بدون نام

      محمد خفه شو،اگه فامیلیت دایی نبود تو پارک محلتون هم مربی نمی شدی.

    • شهرام ابدالی

      اقای دایی شما که دم ازصد میلیارد هزینه میزنید برادر خودتان فقط سیصد ملیون پول مالیات قراردادیکساله اش با پرسپولیس بود

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      شما که قبل از بازی ادعا می کردی که برای شکست پرسپولیس به میدان می رویم حالا که باختید دردتون گرفته ومی سوزید ؟مسبب فحاشی تماشگران خود نیمکت شما بود با ... بازیهای غلامپور وجنگولک بازیهای داداشت ولوس بازیهای معین عباسیان که با پوشیدن پیراهن آبی زیر بلوزش وهجوم به سمت نیمکتتان هم بی تاثیر نبود، فرمودید یه بچه هم می تونه با بودجه ی صد میلیاردی این تیم رو قهرمان کنه ، استاد مگه تیم تحویل شما نبود با همه ی آن امکاناتی که مدنظرتان بود ،پس چرا نتوانستید تیم را قهرمان کنید ،وبعد از چند هفته وکسب نتایج ضعیف کنار گذاشته شدید ،درتیم ملی هم به همین سرنوشت دچار شدید مضافا براینکه با شکست از عربستان در آزادی روح ملت رانیز جریحه دار کردید ،صحبت از ادب و احترام نکنید که به شعور هواداران و فوتبال دوستان توهین می شود ،در هر بازی نیمکت شما از آن داداش به اصطلاح اسطوره ات ،تا خودشما ،بهزادو......مرتبا از دقیقه ی یک تا نود روی اعصاب تماشاگران و کادر داوری هستید و مودبانه ترین حرفت به داور اینست که بگویی مترسک ،ای کاش محاورات شما وکادرتان ضبط می شد تا همه بدانند فحاش وهتاک کیست ،تنها افتخار شما یک دوره قهرمانی لیگ مربوط به زمان ورنر لورانت مربی خارجی بود که امتیازات کافی را ذخیره کرده بود وبقول شما یک بچه هم می توانست تیم را قهرمان کند ،خیلی هم دلتان را به جام های حذفی خوش نکنید چون با۴الی۵بازی نمی توان ملاک فنی راعامل موفقیت دانست بیشتر به چاشنی شانس وقضا وقدر بستگی دارد .

    • بدون نام

      سلام پسر خوب اینقدر ناراحت نباش
      خود علی آقا زمان رویانیان بیشتر از اینا خرج کرد ، بعید می‌دونم ایشون از یه الف بچه کمتر بدونه

    • پرسپولیس کبیر

      مگه زمانی که جنابعالی واخوی بزرگوارتون بودین این هزینه هایی که عرض کردید نبود اون زمانم که هزینه کردین چقد قراردادخودتون بود ..چرا شما نتیجه نگرفتین ..پس حرف زیادی نزن ..بایدخدمتت عرض کنم اگه حساب علی دایی رو از تو جدا کنن اینو بدون غاز دست تونمیدن که بچرونی چه برسه به تیمای بزرگ پس هیچی نگو

    • گیلاخانی

      انصافا دایی کجا کریمی چاپلوس کجا کریمی با زمین و زمان درگیره کریمی هم قوعده هم خودپسند و چاپاوس
      خیلی ها از شناخت و مشهوریت جهانی دایی وحشت دارند و دوست ندارن موفق باشه
      در ضمن شمالیم

    • بدون نام

      آدم ها دو دسته هستند یه سری ها اون بالا یه سری ها از پایین مثل ایشون چابلوسی میکنن

    • بدون نام

      گرم باخت بود يچیزی گفت حالا بیخیال

    • بدون نام

      لنگیای کثیف این حرف مربی تیم سایپا که تیم لنگ بازیکنان و به سمت تیم خود میکشن دقیقا مثل علیاری،شرف چیز خوبیه که لنگیا ندارن،هیچکس نمیگه دایی تبانی کرده اما بازیکن حریف و به سمت خود کشیدن واسه همه روشن شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که خیلی باشرفید چرا خودتون از پرسپلیس خوردید چرا خودتون پنالتیتون و نزدید چرا جوی گل زدن پرسپلیس و نگرفتید ؟

    • بدون نام

      پس چرا تو نتونستی جناب پرمدعا؟

    • mojtaba

      علی دایی پیشکسوت پرسپولیس نیست اینو طرفدارای باغیرت پرسپولیس میدونن

    • مرتضی

      زنده باد علی آقا دایی بزرگ ایران و افتخار آذربایجان

      لطفا احترام علی آقا رو نگه دارید
      هرچی به ذهن ناقص تون میاد ننویسید

    • نازی

      آقای دایی مرد بزرگیه سنجیده صحبت می کنه زنده باد استقلال پر قدرت فدای تاج هوراااااااااااااااااااااااااا قلب اسیا استقلال

    • پ.ر

      علی دایی از این ناراحت هستش که اون وقتها اگه پرسپولیس با مربی داخلی یا خارجی به غیر از خودش نتیجه نمیگرفت رو سکوها داد میزدن دایی دایی ولی حالا دایی دیگه فراموش شده اگه یوقتی مربی بغیر برانکو سرمربی پرسپولیس بشه و نتیجه نگیره رو سکوها داد میزنن برانکو برانکو دایی دیگه مهره سوخته س فقط برانکو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج