۸۵۱۹۶۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

نیاز به پشه‌بند، پنکه و کلمن آب در مناطق سیل‌زده

معاون فنی عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه آب معدنی و نان لازم در خوزستان دپو شده است، افزود: با توجه به گرم شدن هوا، پنکه، کولر آبی و کلمن آب در این منطقه مورد نیاز است.

خبرگزاری ایسنا: معاون فنی عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه آب معدنی و نان لازم در خوزستان دپو شده است، افزود: با توجه به گرم شدن هوا، پنکه، کولر آبی و کلمن آب در این منطقه مورد نیاز است.

تقی زاده در چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران که امروز یکشنبه در محل استانداری تهران تشکیل شد، گفت: استان تهران به عنوان استان معین برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان انتخاب شده و من به عنوان معاون فنی عمرانی استانداری تهران به اتفاق گروهی متشکل از هلال احمر، سازمان آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی و همین طور دانشگاه علوم پزشکی به خوزستان اعزام شد.

وی افزود: در خوزستان بلافاصله جلسه‌ای با استاندار و معاونین این استان برگزار شد تا نسبت به شرایط ویژه‌ای که در منطقه دشت آزادگان و سوسنگرد بود، تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: رودخانه کرخه از ۶۹ روستا عبور می‌کند و ۱۵ کیلومتر طول محور این رودخانه است. ما ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت فرصت داشتیم که شهرهای سوسنگرد و شهرهای اطراف این رودخانه را به گونه‌ای پوشش دهیم که وارد سیلاب نشوند. لذا با هماهنگی شورای تأمین استان خوزستان توانستیم به شکلی عمل کنیم که از تخلیه دشت آزادگان که جمعیتی حدود ۱۱۰ هزار نفر است، جلوگیری کنیم. در حال حاضر نیز ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین استانداری تهران در منطقه خوزستان حضور دارند و مشغول کار هستند.

معاون فنی عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: توانسته‌ایم ۲۵ کیلومتر سیل بند در این محدوده ایجاد کنیم و اقلامی از جمله آب معدنی و گونی‌های شن و ماسه به منطقه ارسال کرده‌ایم و روزانه نیز حدود ۷۰۰۰ غذای گرم به مردم منطقه ارایه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر منطقه به شرایط استیبل رسیده است، افزود: برخی از اقلام از جمله آب معدنی و نان دیگر در منطقه مورد نیاز نیست؛ چرا که دپوی لازم در محدوده انجام شده و با توجه به شرایط جوی و گرم شدن هوا درخواست می‌کنیم که پنکه، کولر آبی، پشه بند، کلمن آب و البته دمپایی به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .....

      دولت چرا تو بحرانها از مردم گدایی میکنه.مگر بودجه وجود نداره.

    • بدون نام

      خوب دولت بهشون بده به ما میگید چرا
      یک کم کمتر اختلاس کنید چادر کلمن هم جور میشه

    • بدون نام

      پول نفت کجا میره؟ یه روز پول نفت و بدید به سیل زدگان بحران زده همه چیز روبراه میشه. نمیشه چون بخیلید.نمیخاید کسی تو ایران خوشحال بشه.از جون بقیه میخاید بگیرید بدید به اونها.البته اگه بدین هم باز خوبه .دزدی نشه وسط راه

    • ستایش

      همشو ک ما مردم. و ارتش دادیم پس دولت کوشش.

    • اذین

      پس اینهمه کمک مردم و کشورای دیگه هم هپولی شد ؟ پس دولت مفت خور چکاره اس ؟ فقط چاپیدنو دزدی رو خوب بلده

    • اذی

      با این همه کمک از همه طرف تا الان هیچ غلطی نکردن بابا کارد بخوره شکمتون که سیری ندارین و پدر مردمو با دزدیهاتون دراوردین سیل بجای مردم بدبخت باید شما رو کامل محو میکرد

    • مهدی

      البته در نظر داشته باشید لغت کلمن در سالهای پیش از انقلاب زمانی نام یک نوع آبسرد کن پرتابلی بود که ساخته میشد، استفاده از این نام درست همانند آنست که ما بجای لغت درب بازکن منزل بگوئیم آیفون که خود نام یک نوع محصولی در گذشته بوده است، استفاده از این لغتها عادت شده است که درست نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج