جاباما
۸۵۱۹۶۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زیدان: می‌دانم چه کسانی از رئال خواهند رفت

رئال مادرید یک هفته پس از بازی با ایبار، فردا در لالیگا به مصاف لگانس خواهد رفت. سال ها بود که شاهد بازی رئال در روز دوشنبه نبودیم.

ورزش سه: رئال مادرید یک هفته پس از بازی با ایبار، فردا در لالیگا به مصاف لگانس خواهد رفت. سال ها بود که شاهد بازی رئال در روز دوشنبه نبودیم.

در این مقطع از فصل عادت داشتیم که رئال را در حال رقابت برای کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ ببینیم اما فصل فاجعه بار رئال به گونه ای پیش رفت که حالا این تیم باید یکی از بازی های خود در لالیگا را در روز غیرمعمول دوشنبه برگزار کند.

زیدان: می‌دانم چه کسانی از رئال خواهند رفت

زیدان در نشست خبری بازی با لگانس گفت: « هفته ای طولانی را پشت سر گذاشتیم و فرصت برای تمرینات بیشتر نصیب مان شد. وقتی یک هفته بین دو بازی فاصله می افتد، طبیعتا فرصت کارهای بیشتری خواهید داشت. در این مدت روی تمرینات فیزیکی نیز کار کردیم. وقتی هر سه روز بازی دارید، فرصت برای انجام اینگونه تمرینات نیست.

لگانس تیم خوبی است و می دانم که هدفش پیروزی مقابل ماست. آنها فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و انتظار بهترین لگانس را دارم. برای کسب پیروزی باید بهترین بازی خودمان را ارائه دهیم. از آخرین مصافم برابر لگانس، خاطره خوبی ندارم. بازی رفت کوپا دل ری را پیروز شده بودیم و انتظار شکست و حذف در بازی برگشت را نداشتم. آن شکست برایم واقعا دردناک بود.»

شایعات جدایی تونی کروس: « امروز از تونی کروس حرف می زنند و روز بعد از بازیکنی دیگر. دیگر به این اخبار عادت کرده ایم. من همیشه سبک بازی کروس را دوست داشته ام و روی او همچنان حساب می کنم. کروس در 5 سال اخیر زحمات زیادی برای رئال کشیده و هیچکس نباید بازی های درخشان او را فراموش کند. کروس ستاره ای بزرگ است و نه فقط برای من که برای تیم ملی کشورش نیز مهره ای تعیین کننده است.»

زیدان: می‌دانم چه کسانی از رئال خواهند رفت

گرت بیل: « روی او مثل دیگران حساب می کنم. هفت بازی باقیمانده و ببینیم روند کار چگونه خواهد شد. قطعا تغییراتی خواهیم داشت و به روش های مختلفی نیز بازی خواهیم کرد ولی تحت هر شرایطی روی گرت حساب می کنم.»

نقل و انتقالات: « قطعا قرار نیست همه تیم را تغییر دهیم. می دانم چه بازیکنانی از جمع ما جدا خواهند شد ولی به شما آنها را نمی گویم.»

کورتوا: « او سه مصدومیت مختلف دارد و در یکی بهبود یافته و هنوز کار برای بهتر شدن دارد. در چنین شرایطی من هرگز روی بازیکن ریسک نمی کنم.»

جدایی احتمالی ایسکو: « در رئال بازیکنان تعیین کننده و موثر زیادی داریم که در صورت جدایی، مبلغ قابل توجهی نصیب باشگاه خواهند کرد. خیلی باشگاه ها روی بازیکنان ما دست گذاشته اند و این اتفاق جدیدی نیست. ایسکو برای ما بازیکن مهمی است و از او خوشم می آید. ببینیم برای فصل بعد چه کارهایی خواهیم کرد.»

غایبان: « کروس امروز به دلیل سوهاضمه در تمرین نبود و باید ببینیم شرایط او تا فردا چگونه خواهد بود.»

بازی در روز دوشنبه: «خیلی تیم ها دوشنبه بازی کرده اند و حالا هم نوبت ماست.»

وینسیوس: « او تازه امسال به رئال آمده و هنوز بسیار جوان است. دوست دارم پیش از اتمام فصل بتواند بار دیگر به میادین برگردد. شرایط او بهتر است و تمرین را شروع کرده.»

آمدن رقیب برای بنزما: « کریم یک شماره ۹ واقعی نیست و بیشتر یک شماره ۱۰ است. در شروع فوتبالش بیشتر در میانه زمین و کناره ها بازی می کرد. او می تواند خودش را با هر بازیکن و با هر سیستمی وفق دهد. کریم توانایی های بسیاری دارد و یک بازیکن کاملا در خدمت تیم است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو می تونی زيزو دوباره لالشوون کن اسطوره بشو نه تنها مثل فرگوسن بلکه بالاتر از اون تو مي توني

    • ...

      زور بزن که تو میتونی
      you can

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج