۸۵۱۹۹۹
۶۲ نظر
۵۰۰۵
۶۲ نظر
۵۰۰۵
پ

علیاری: مگر من قهرمانی را از استقلال گرفتم؟

مدافع سایپا به هجمه‌ها علیه او درباره تبانی برابر پرسپولیس واکنش نشان داده و می‌گوید اگر استقلالی‌ها می‌توانستند باید دربی را می‌بردند.

ورزش سه: رضا علیاری، مدافع سایپا درباره شکست سایپا مقابل پرسپولیس، گل‌هایی که خوردند و شایعه تبانی که علیه او در فضای مجازی مطرح کردند، پاسخ داد که صحبت‌های این مدافع سایپا را در زیر می‌خوانید:

* بخاطر خودمان بازی می‌کنیم، نه باشگاه

شروع خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم ولی در ادامه بازی دست آنها افتاد و در زمان بدی در نیمه اول گل خوردیم؛ در نیمه دوم نیز دو اشتباه کردیم که هر دو توپ برای پرسپولیس تبدیل به گل شد؛ بازی یک طرفه نبود چون ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نتیجه به این شکل شد و در نهایت باختیم؛ ما جزو تیم‌های میانه جدول قرار داریم و در کورس کسب سهمیه آسیایی یا سقوط نیستیم، اما بخاطر خودمان می‌خواستیم از پرسپولیس نتیجه بگیریم چون حمایتی از سمت باشگاه سایپا از ما نمی‌شود و بیشتر برای آبروی خودمان در این ۶-۵ بازی به میدان می‌رویم.

* همه مدافعان دنیا اشتباه می‌کنند

حرف‌هایی که درباره تبانی زده می‌شود، قشنگ نیست؛ به شخصه برابر هر تیمی نمی‌خواهم که آبروی خودم را ببرم؛ قبول دارم که روی گل سوم اشتباه کردم ولی همه مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنند؛ حرف‌هایی که از دیشب به ما می‌زنند قشنگ نیست؛ روی اشتباه خودمان باختیم و این موضوع را قبول داریم، اما پرسپولیس هم برای کورس قهرمانی می‌خواست برنده شود؛ همه می‌دانند که زورمان نمی‌رسید ولی برای مساوی و شرافت خودمان به میدان آمده بودیم ولی آن اتفاقات افتاد و خیلی برای ما خوشایند نبود.

* اصلا توپ را ندیدم که دفع کنم

مدام به من می‌گویند پرسپولیسی هستی؛ من نه استقلالی بودم، نه پرسپولیسی؛ دیروز اولین بازی‌ام در ۲۵ مسابقه این فصل بود که اشتباه کردم و آن هم فقط یک اشتباه روی گل سوم بود، اما روی گل دوم مقصر نبودم و اصلا به من ارتباطی نداشت؛ گل دوم در شلوغی محوطه جریمه ما زده شد و من روی خط بودم؛ شوتی که علیپور زد، اول به پای مدافع ما برخورد داشت و بعد از تغییر مسیر تبدیل به گل شد؛ من و دروازه‌بان اصلا نتوانستیم مسیر توپ را تشخیص دهیم چون قطعا اگر توپ را می‌دیدم، با تکل از روی خط درمی‌آوردم.

* چه فرقی می‌کند پرسپولیس قهرمان شود یا یک تیم دیگر؟

روی گل سوم مقصر بودم و اشتباهم را قبول کردم، اما بحث تبانی واقعا زشت است؛ در گل سوم پرسپولیس آمدم توپ را استپ کنم، اما توپ را رو به عقب دادم که همان منجر به گل شد، اما اینکه می‌گویند در گل دوم هم مقصر هستم، اصلا درست نیست؛ اصلا بجز من اگر توپ قابل مهار بود، فلاح‌زاده توپ را می‌دید و می‌گرفت؛ شوت علیپور همان اول به مدافع ما برخورد کرد و تغییر مسیر داد؛

این حرف‌ها راجع به تبانی جالب نیست؛ ما که شرافت خودمان را به این مسائل نمی‌فروشیم؛ یک عده تماشاگر استقلال حرف‌هایی به من زدند که لیاقت خودشان است؛ در اینستاگرام همه چیز را خراب کرده و بستری فراهم آورده که همه به راحتی علیه ما فحاشی کنند؛ واقعا برای ما چه فرقی می‌کند که پرسپولیس قهرمان شود یا استقلال، تراکتورسازی یا سپاهان؟ ؛ به ما چه می‌رسد؟

* شرایط برد استقلال یا پرسپولیس در آزادی را نداریم

واقعا این مباحث خنده‌دار است؛ قبل از من ۵ نفر دیگر روی توپ علیپور بودند، اما من اصلا آن شوت را نمی‌دیدم که حتی بتوانم با دست بگیرم؛ باز هم می‌گویم اولین اشتباهم در ۲۵ بازی بود ولی پس از بازی همینطور روی سرم ریختند و فحاشی کردند که این کار واقعا عجیب است؛ اگر رقابت قهرمانی بین آنهاست(استقلال و پرسپولیس)، دربی را می‌بردند؛ قهرمانی دست خودشان قرار داشت، اما واقعا بضاعت ما همان بود که دیدید؛ وضعیت ما طوری نیست که بتوانیم استقلال یا پرسپولیس را در آزادی ببریم؛ استقلال هم اگر مقابل ما از موقعیت‌ها استفاده می‌کرد، برنده می‌شد ولی آنها نتوانستند؛ امیدوار هستم هر تیمی حقش است، قهرمان شود.

علیاری: مگر من قهرمانی را از استقلال گرفتم؟

* زورشان می‌رسید دربی را می‌بردند

به من فحش می‌دهند و می‌گویند پول گرفتی؛ مگر فروختن شرافت به فوتبال چقدر ارزش دارد؟ اصلا من برابر تیمی(پرسپولیس) که هیچ عرقی به آن ندارم و در آن بازی نکردم، چرا باید چنین کاری انجام دهم؟ چه فکری می‌کنند درباره من اینطور حرف می‌زنند؟ اگر زورشان می‌رسید، بازی دربی را می‌بردند؛ نتیجه گرفتن پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و ... چه ارتباطی با ما دارد؟

* در تمام برنامه‌ها به من فحش دادند

بخاطر فحاشی‌ها به من و خانواده‌ام از دیشب تا الان نخوابیدم؛ خود مدافعان استقلال مگر در طول فصل اشتباه نمی‌کنند؟ علی آقا(دایی) هم پس از مسابقه با پرسپولیس از همه ناراحت‌تر بود و اولین بار در این چند فصل بود که به این شکل از من انتقاد کرد؛ هواداران واقعی که فوتبال را می‌فهمند، می‌دانند چه خبر است؛ از دیشب هر برنامه‌ای مثل تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و ... را باز می‌کنم، علیه من فحاشی شده و فکر کنم الان پیامک را هم باز کنم، آنجا هم فحاشی شده باشد!

* یکی باید از حقانیت ما دفاع کند

فصل برای ما تمام نشده، اما چند هفته‌ای است که ما فقط برای خودمان بازی می‌کنیم؛ از قبل عید مشخص شد که ما شانسی برای گرفتن سهمیه آسیایی نداریم؛ در این هفته‌ها بیشتر برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم؛ باشگاه سایپا آنطور که باید حمایت نمی‌کند و ما هنوز بخاطر زمین تمرینی دچار مشکل هستیم؛

۵ بازیکن ما رباط صلیبی پاره کردند و سه بازیکن دیگر از ناحیه همسترینگ با مصدومیت مواجه شدند؛ هواداران سایر تیم‌ها چه توقعی از ما دارند؟ می‌خواهند در این شرایط ما از حقانیت آنها دفاع کنیم؟ یکی باید از حقانیت ما دفاع کند! از نظر مالی جزو تیم‌های سیزدهم، چهاردهم لیگ هستیم و این فصل باید برای نیفتادن می‌جنگیدیم؛ انتظار دارند پرسپولیس و استقلال را در آزادی ببریم؟ آنها هم در کورس هستند و رقابت بین خودشان است؛ ما هم قبلا با نفت در کورس بودیم، اما اینطور برخورد نکردیم.

* مگر من قهرمانی را از استقلال گرفتم ؟

فکر می‌کنم امسال جزو چهار مدافعی بودم که بیشترین قطع توپ را داشتم ولی یک بازی اشتباه کردم که این شرایط را برای من به وجود آوردند؛ حالا قرار نیست این هجمه‌ها را علیه من ایجاد کنند؛ مگر من قهرمانی را از استقلال گرفتم؟ ۵ بازی تا پایان فصل مانده و می‌توانند نتیجه بگیرند؛ دیواری کوتاه‌تر از رضا علیاری پیدا نکردند؟ مگر فروزان دوست داشت اشتباه کند که حالا نمی‌تواند به تبریز برود؟ بدانید که فوتبالیست شرافت خود را نمی فروشد.

* هنوز مشکل لباس داریم

تغییر مدیرعامل باشگاه سایپا هم تغییری برای ما ایجاد نکرده است؛ ۲۵ بازی در این فصل برای سایپا کردم ولی هنوز دریافتی‌ام ۴۰ درصد بوده که کمترین دریافتی در بین بازیکنان تیم است؛ هیچکس جوابگوی ما نیست؛ ۵ بازی از فصل مانده ولی من هنوز ۶۰ درصد از قراردادم را نگرفتم؛ واقعا ما به احترام علی آقا(دایی) و بخاطر بازیکنان بازی می‌کنیم؛ چهار بازی پشت سر هم بردیم ولی یک نفر نیامد هزار تومان پاداش به ما بدهد؛

ما همین الان از نداشتن لباس می‌نالیم؛ همه فکر می‌کنند وضع ما خوب است ولی واقعا اینطور نیست؛ فقط و فقط برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم وگرنه باشگاه سایپا پُر از مشکلات است؛ نمی‌خواستم این موارد را بگویم ولی بخاطر شرایطی که به وجود آمد، نیاز است این حرف‌ها را بزنم؛ نه به ما می‌رسند و نه پاداش و قراردادمان را می‌دهند؛ هوا گرم شده ولی هنوز باید با لباس آستین بلند تمرین کنیم؛ از این به بعد قرار است با لباس بازی با پرسپولیس که آستین کوتاه بود، تمرین کنیم و این شرایط سایپا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم

      اگه کیسه کشا عرضه داشتن خودشون بازیاشونو میبردن. چه حرفا توقع دارن تیم دیگه برا اونا بازی کنه مثل ماشین سازی کثیف که برا تراخپول بازی میکنه

    • بدون نام

      غلط کردن فحاشی کردن بقول خودت میتونستن دربی رو میبردن اینا زورشون به سرورشون نمیرسه میخوان حاشیه درست کنند

    • یاکوزا

      این کیسه هابدمیسوزن ازبس زیرش موندن جرخوردن پماد بزنیدخوب

    • بدون نام

      توبرنامه فوتبال نوروزی کارت راساختن خاک برسرت بی شرفت خرشدی

    • بدون نام

      کیسه کشهای بی اصل و فرهنگ

    • بدون نام

      کیسه تنان تومیدان مسابقه بازنده هستن شروع میکنن به هوچی بازی

    • شهرستانی-ام

      پرسپولیس که همه جوره هواتونو داشته! تیمی که قبل از بازی 5 میلیارد به سرمربیتون میده، حتما میتونه لباس هم براتون بگیره! همه از رابطه درویش و پرسپولیسی ها خبر دارند!.... در ضمن علی دایی با شرافت همونیه که تو راه آهن جریان کارت به کارت کردنش رو شد. همه چیزو انداخت گردن محمدشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنج میلیارد ؟ تو اول برو رقم قرارداد دایی رو ببین بعد از ۵ میلیارد بگو

    • احمدبلوچ

      توخیلی نامردی چرافقط مقابل پرسپولیس اشتباه کردی مگه میشه توپ راپاس بدی به حریف حتی دایی هم گفت بازیکنانم عمدا باختن چوبش رامیخوری

    • موسوی

      متاسفانه همه ما ایرانی ها از فرهنگ بویی نبردیم ،همه همه.جالبتر اینکه کیسه ها پرسپولیسی ها را به بی فرهنگی متهم میکنن.بازی سوراختور با سید رود دست ،و اینهم فحاشی به بازیکن سایپا.

    • احمد بلوچ

      جزایت راتوهمین دنیا میگیری

    • بدون نام

      بخاطر اینکه در فصل بعد به پرسپولیس بروی جهنم سر باشگاه هرچه بیاد . بخاطر این تفکر میگویند تبانی کردی .
      توی دروازه با نگاه توپ را تا درون دروازه بدرقه کردی این تبانی نبود ؟
      بدان هم بازی باختی هم تبانی میبازی .

    • بدون نام

      این مشکلات برای بازی های هم هست . می بینیم .

    • محمد

      حرفت درست جواب ندارد اگر استقلال زورش میرسید دربی میبرد و اینجور طرفداراش حرف نمیزنن واز قدیم گفتند کافر همه را به کیش خود پندارد هنوز یاد بازی صبای قم واستقلال وخطای هند حنیف از یاد فوتبالیا نرفته

    • بدون نام

      مکتب کیسه کش همینه، یه مشت عقده ای زورشون نمیرسه پاچه ی بقیه ی رو میگیرن، خب کیسه کش بدبخت لابد شما هم تبانی کردین دربی رو باختین!!

    • لنگی

      ورزش سه داری ماست مالی میکنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فروزان چرا کلین شیتش و به باد داد خودتون چرا از پرسپلیس باختید ؟

    • بدون نام

      کیسه کش ها برای خودشان غلط کردند. آنها اگر غیرت وشرف وتعصب داشتند خودشان مثل ارتش سرخ بازیها راپیروز شن وبه کسی هم توهین نکنند.

    • تاج کبیر

      بی شرف تو فکر میکنی بقیه گوشاشون مثل خودت درازه هر دوتا توپ خودت دادی به بازیکنانی لنگی وصله تبانی به آقای دایی نمیچسپه ولی شماها آبرو فوتبال ایران رامیبرید همه دیدن شماها چه غلطی کردین حالا داری مظلوم نمایی میکنی انسان باید شرف داشته باشه نه مثل بعضی ها بی شرف باشه حیف علی دایی که مربی شماها باشه تف تف

    • هوچیگران قرن21

      داداش غمت نباشه تو این چهار سال انقدر فشار و سوزششون زیاد شده که با این همه ریخت و پاش به جایی نرسیدن و عقده ای شدن

    • بدون نام

      نون حلال به خان
      واده ات ببر بی غیرت تبانی شاخ دم ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نون حلال خور فقط شما که حتی بعد باخت تیم ملی از ژاپن با پرچم ژاپن میرفتید تو ورزشگاه فقط شما که از پرسپلیس اونجوری باختید حالا فحش و به یه تیم باخته دیگه میدید

      • بدون نام

        چرا خودتون تو تبریز قبل از بازی با تراکتور چک گرفتید و وادادید ؟

    • بدون نام

      از این جماعت عقده ای توقع بیشتری نیست . با وجود هزینه های چند صد میلیاردی و خرید چهار جین بازیکن بازهم زیر سرورشون هستن و داره بهشون فشار میاد

    • فرهاد

      یارو طلبکارم شده

    • بدون نام

      البته وقتی میگوی نمیتوانیم در آزادی لنگ را شکست دهیم معلوم است که خودتان دا برای باختن آماده کرده اید چرا تمام اشتباهات در بازی با لنگ اتفاق می افتد پدیده با مربی لنگش شش امتیاز به لنگ داد مربی شما با اشتباه شما چهار امتیاز داد تاتار فعلا سه امتیاز داده سه امتیاز دیگر هم آماده کرده تا در روز بازی با لنگ بفرما بزند این سناریو وداوری وبرنامه ریزی جام حذفی برای لنگ آماده کرده اند تا بدون جام نماند شجاع با داور بازیکن در گیر میشود ولی برای محرومیت مثل سر مربیش که داور را و بازیکن حریف را هل میدهد مصونیت دارد

    • ح.ر.ا

      کاش اینقدر بی اخلاقی درفوتبال زیاده

    • بدون نام

      از تیمی که با ی برد مربی رو میندازن بالا چه انتظاری دارید.
      اونا کاری که خودشان با اونهمه بازیکن میلیاردی نتونستن بکنن.انتظار دارن سایپا انجام میداد.که هیچکدوم نتونستن.حالا کاسه کوزه ها رو سر مدافع و تبانی و اینا میشکونن.این چیزا تو مکتب کیسه ست که پیشکسوتاشون امار همه کثافت کاریاشونو رو کردن

    • بدون نام

      عزیزم همش رو یه گل مقصر شدی گناه داری بخدا
      میدونم شرافتتتت سوراخ شده خجالتم خوب چیزه حیا کن
      فردا جلو خانوادت میتونی تو چششون نگاه کنی

    • بدون نام

      خخخخخخ قشنگ از حرفاش معلومه یه چیزی بوده بلد نیستی حرف نزن خب

    • بدون نام

      اول بازی روبرو استقلال ببین بعد ادا ادمای غیرتی در بیار مثل روز روشن داری دروغ میگی انسان شریف اخلاقشو به راحتی موفت نمیفروشه به طرفداران استقلال چیز های که لایق خودت خانوادت است نصبت نده چرا از اول لیگ توهینی بهت نشده بابا مردم فوتبال بازی کردن مربی گری کردن خودتو گول نزن از باشگاه سایپا داری نون میبری خونه به سایپا هم خیانت کردی برو فکر کن کجای کارت ایراد داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توام اول بازیتون با پرسپلیس و ببین بعد بیا به سایپا گیر بده کیسه کش

    • رسول

      جان خودت حرف از شرافت نزن لجن

    • پرسپولیسی

      چه حرف قشنگی زد اگه زورشون میرسید دربی رو می بردن.

    • بدون نام

      فحاشی در هر شرایطی مردود است ولی عمل شما مقداری مشکوک است اینشا الله که اینطوری نباشد

    • بدون نام

      برد باخت تیم ها به تو بازیکن ربطی نداره شما برای تیم خودت مردانه بازی کن تیم های دیگه خودشون میدونن چطور بازی کنن برو بازی نگاه کن منت سر سایپا هم نزار اگر سایپا نبود الان باید کارگری میکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رد و باخت سایپا و بازیکنان تیمهای دیگه هم به توی کیسه کش ربطی نداره

    • بدون نام

      آره جون خودت تو درست میگی بقيه اشتباه میکنن
      من از فحاشی بدم میاد ولی چطور میشه تو 25 بازی گه به قول خودت انجام دادی فقط و فقط مقابل پرسپولیس اشتباه کنی

    • بدون نام

      آره جون خودت تو درست میگی بقيه اشتباه میکنن
      من از فحاشی بدم میاد ولی چطور میشه تو 25 بازی گه به قول خودت انجام دادی فقط و فقط مقابل پرسپولیس اشتباه کنی

    • اصلان

      دمت گرم ,اینای که فحش بهت دادن ازجایی دیگه دردشون اومده ,ناراحت نباش عزیز,اینااگه غیرت داشتن تیم خودشون تشویق وتنبیه میکردن که تودربی نبازه.سایپاازش امتیازنگیره الان سهمیه گرفتن براتون آرزو شده.

    • بدون نام

      حرف حق زده بخدا
      میگه اگه زورشون میرسید خوووو دربی رو میبردن
      خخخ

    • سامی

      پول که باش فوتبالیست هم شرافت خودش رو میفروشه

    • بدون نام

      غلط اضافه نکن بدبخت رشوه بگیر
      در مورد استقلال حرف نزن چون گنده تر از دهنته

    • بدون نام

      بی شرف لنگی

    • بدون نام

      داداش این کیسه کشا عادت دارن ضعفشون رو بندازن گردن فدراسیون و داور کمیته مسابقات و تیمهای دیگه و حالا هم بازیکنای حریف.این وسط تنها چیزی که بی تقصیره بازیکنای کیسه هستن.شما جدی نگیر

    • بدون نام

      خخخح زورشون به پرسپولیس نمیرسه .....

    • بدون نام

      اینام از عقده فینال آسیا رفتن پرسپلیس دارن میترکن اینام کاسه کوزه رو دارن سر این میشکن بازی با پرسپلیس که خودشون پنالتی شونم گل نکردنیه گلم خوردن حالا گیر دادن به سایپا که چرا گل خورد خودتون چرا گل خوردید از پرسپلیس چرا پنالتی خودتون و گل نکردید یه سوزن به خودتون زنید یه جوالدوز به دیگری

    • بدون نام

      همین که تو25بازی اشتباه نکردی وهفته قبل مقابل استفلال باتمام قدرت برای کسب یک امتیاز دفاع کردین ولی تواین بازی دغدغه سفوط وصعودنداشتین واینقدر باز وبی خیال بازی کردین باعث تعجب هست..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهات قبلی سایپا رو ببین بعدا بیا زر بزن

    • بدون نام

      ببین کی از شرافت حرف میزند قسم می خورم که برنامه ریزی شده بود این گلها ،چرا دایی هر بازی برای یک خطای کوچک زمین و زمان را بهم می ریخت ولی دیشب روی خطایی که مشکوک به پنالتی بود هیچ اعتراضی نکرد ،انشاءالله خدا جای حق نشسته آقای علیاری

    • بدون نام

      برادردست بالای دست زیاد است توهم خدایی داری انهایی که ضعیفند فحش میدند سرتوبالابگیر فقط به فوتبال نگاه کن تابازی بعدی ازاین تلگرام واتساپ وغیره فاصله بگیر تمرکزکن روی تمریناتت موفق باشی

    • بدون نام

      سیرابی همه اشتباه میکنن درست،اما چرا اشتباهاتونو میذارید جلوی لنگ؟ چرا جلوی استقلال اشتباه نمی کنید!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همون دلیل که شما جلوی پرسپلیس اشتباه کردید

    • بدون نام

      همه بازیکنان دنیا حتی بهترینهاشون هم اشتباه میکنن،اما نه مثل شما که ی توپ ساده رو به بازیکن حریف پاس بدی،روی گل دوم هم کاملا مشخص بود که نخواستی دفع کنی،دیگه مظلوم نمایی نکن،مکتب لنگ لجنزاست

    • علی مقدسی

      فوتبال پاک یعنی این بازی نمیدونم چرا تو این بازی همه اتفاقها افتاد

    • علی مقدسی

      اقای علیاری با این حرفها خودتو تبریه نکن همه دیدن چه جوری راه دازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه فوتبال پاک یعنی شما بخورید از پرسپلیس ولی دیگران نخورن شما اصلا تو کورس قهرمانی بودید سپاهان و تراکتور و پرسپلیس بودن تراکتور که بخاطر فروزان حذف شد سپاهان و که خودتون عقب انداختید حالا سایپا از پرسپلیس خورد قبلترش که خودتون خورده بودید زبونم دارید ناپاک ترین فوتبال فونبال شماست ۵۰۰ میلیون پاداش فقط واسه برد از الهلال بعد اونهمه باختهای تهوع آورتون از تیمهای قطری و اماراتی

    • majii

      لنگیهای کثیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه این کثیفه فرشید اسماعیلی و رحمتی و دفاعهای کیسه چی ان‌؟

    • بدون نام

      فک کردی همه مثل حنیف بی غیرتن

    • نازی

      تاج بزرگ قدرت اسیا ست .استقلال دوستت داریم کور شن بد خواهات

    • بدون نام

      خودتو ناراحت نکن برادر مشخصه ادم پاکی هستی هرکسی هرچی فوش داده برای حودشو خانوادش لعنت برهرچی بی فرهنگه که لجن کردن فضای مچازی رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج