۸۵۲۰۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرونده لیگ ستارگان قطر با ۴+۱ایرانی بسته شد

چهل و ششمین دوره رقابت های لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد به اتمام رسید.

سایت نود: شب گذشته هفته بیست و دوم و پایانی رقابت های لیگ ستارگان قطر به انجام رسید و پرونده چهل و ششمین دوره این مسابقات با قهرمانی السد بسته شد. شاگردان ژوسوالدو فریرا موفق شدند چهاردهمین عنوان خود را یک هفته پیش از پایان مسابقات جشن بگیرند و به همراه تیمهای الدحیل و السیلیه مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل آتی را کسب کنند. الخریطیات هم به دسته پایین تر سقوط کرد.

در این دوره از مسابقات تیم السد تمام رکوردها را مال خود کرد. آنها با به ثمر رساندن ۱۰۰ گل در ۲۲ بازی، میانگین ۵/۴ گل در هر مسابقه را به ثبت برسانند و از نزدیک ترین تعقیب کننده خود ۴۸ گل بیشتر وارد دروازه حریفان کردند. السد با ۱۱ برد پیاپی و ۱۱ بازی بدون شکست بهترین تیم لیگ بود. آنها بهترین پیروزی خانگی را با نتیجه ۱۰-۱ در برابر العربی به دست آوردند. تیمی که مرتضی پورعلی گنجی عضوی از آن هست. همچنین بهترین پیروزی خارج از خانه نیز توسط سفیدپوشان شهر دوحه با نتیجه ۸-۱ مقابل الغرافه به ثبت رسید. در شبی که مهدی طارمی تنها گل الغرافه را وارد دروازه تیم فریرا کرد.

بغداد بونجاح ستاره الجزایری تیم السد با ۳۹ گل زده آقای گل این دوره از بازی ها شد. نزدیک ترین تعقیب کنندگان او اکرم عفیف و یوسف العربی بودند که ۲۶ گل به ثمر رساندند. مهدی طارمی از ایران هم با ۸ گل نفر نهم این جدول رده بندی بود.

اما به تیمهایی برسیم که بازیکنان ایرانی در آنها بازی کردند. تیم الاهلی که امید ابراهیمی را تا پایان رقابت ها و محمدرضا خانزاده را تا اوایل نیم فصل دوم در اختیار داشت به رتبه پنجم رسید. آنها تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فقط ۴ امتیاز فاصله داشتند. تیم بعدی العربی بود. قرمزپوشان رتبه ششم را به خود اختصاص دادند. مرتضی پورعلی گنجی در نیم فصل دوم این رقابت ها برای این تیم بازی کرد. الشحانیه با رامین رضاییان به جایگاه هفتمی قناعت کرد و الغرافه نیز در حضور مهدی طارمی به عنوان هشتمی بسنده کرد.

مهدی طارمی(الغرافه):

فصل فوق العاده سختی برای مهاجم ملی پوش ایران بود. الغرافه انتظارات هوادارانش را برآورده نکرد و در این بین کارشناسان قطری منتقد خارجی های تیم خصوصا مهدی طارمی بودند. با این حال این مهاجم بوشهری از لحاظ آماری عملکرد چندان بدی نداشت و در این فصل ۸ گل به ثمر رساند تا در کنار ولادیمیر وایس بهترین گلزن تیم لقب بگیرد. طارمی ۶ پاس گل هم داد تا به نوعی روی یک سوم گل های الغرافه در این فصل تاثیر مستقیم داشته باشد. مهدی همچنین یک رکورد جالب را هم به نام خود ثبت کرد و آن هم گرفتن ۵ پنالتی برای این تیم قطری بود.

پرونده لیگ ستارگان قطر با ۴+۱ایرانی بسته شد

امید ابراهیمی(الاهلی):

باثبات ترین لژیونر فوتبال ایران در این فصل لیگ ستارگان امید ابرهیمی بود. هافبک سابق آبی پوشان تهرانی در زمان میلان ماچالا و باررا، مهره فیکس تیم بود و به عنوان پنالتی زن نخست تیم هم معرفی شد. امید در این فصل 4 گل به ثمر رساند و در دیدار آخر این کار را تکرار کرد. او در این فصل یک پاس گل هم برای هم تیمی هایش مهیا کرد. با این حال سبز و سفیدها در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماندند.

پرونده لیگ ستارگان قطر با ۴+۱ایرانی بسته شد

رامین رضاییان(الشحانیه):

بعد از چند ماه بدون تیم بودن به طرز غیر منتظره ای با الشحانیه به توافق رسید و در نیم فصل دوم برای آنها به میدان رفت. رامین در ۱۱ بازی برای آبی پوشان نمایش خیلی خوبی داشت و روی ۶ گل تاثیر داشت. او ۴ گل زد و دو پاس گل داد که سه گل او در دو هفته پایانی به ثمر رسید. رامین با تلاش فراوانی که از خود نشان داد ایستگاهی زن اصلی الشحانیه هم بود و باید دید در فصل آینده راضی به ادامه همکاری با آنها می شود یا خیر.

پرونده لیگ ستارگان قطر با ۴+۱ایرانی بسته شد

مرتضی پورعلی گنجی(العربی):

بعد از دوران ناموفق در یوپن بلژیک که با مصدومیت همراه بود، مرتضی دوباره به لیگ ستارگان قطر برگشت و تقریبا در اکثر بازی های نیم فصل دوم برای تیم العربی به میدان رفت. تیمی که پیش از این هم بازیکنان ایرانی زیادی داشت. مرتضی در این فصل یک گل زد ولی نتوانست به وضعیت بد خط دفاعی تیمش سروسامان بدهد. آنها چهارمین خط دفاع این فصل لیگ ستارگان نام گرفتند.

پرونده لیگ ستارگان قطر با ۴+۱ایرانی بسته شد

محمدرضا خانزاده(الاهلی):

یکی از خریدهای عجیب تیم الاهلی در ابتدای این فصل رقابت های لیگ ستارگان محمدرضا خانزاده بود. بازیکن فصل پیش پدیده به همراه ابراهیمی راهی الاهلی شد و اتفاقا بازی های بدی را هم برای تیم میلان ماچالا انجام نداد اما با رفتن این سرمربی کهنه کار به یک باره خبر جدایی و کنار گذاشته شدن او هم به گوش رسید.
بی تردید فصل آینده هم باید شاهد چند بازیکن ایرانی در لیگ ستارگان باشیم ولی احتمالا بازهم این حضور منحصر به تیمهای متوسط قطری خواهد بود.

پرونده لیگ ستارگان قطر با ۴+۱ایرانی بسته شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج