۸۵۲۰۴
۶۰۳۷
۶۰۳۷
پ

۸ غذای مشهور و محبوب پرویی

هنگام سفر به آمریکای جنوبی و بازدید از شهر پرو، حتما غذاهای مشهور و محبوب این کشور که در ادامه نام برده ایم را امتحان کنید. در آشپزی پرویی، سیب‌زمینی، ذرت و فلفل چیلی نقش بسیار مهمی دارد.

8 غذای مشهور و محبوب پرویی





برترین ها: هنگام سفر به آمریکای جنوبی و بازدید از شهر پرو، حتما غذاهای مشهور و محبوب این کشور که در ادامه نام برده ایم را امتحان کنید. در آشپزی پرویی، سیب‌زمینی، ذرت و فلفل چیلی نقش بسیار مهمی دارد. خوراک این کشور مخلوطی از غذاهای چینی، اسپانیایی، ژاپنی، ایتالیایی و آلمانی است.

Lomo Saltado

8 غذای مشهور و محبوب پرویی

این غذا از نوارهای باریک گوشت گوساله تشکیل شده است که در تابه های گود چینی با سس سویا و حرارت بسیار بالا سرخ می شوند. در کنار آن، پیاز، گوجه‌فرنگی و فلفل نیز تفت داده می شوند و با برنج یا سیب زمینی سرخ کرده‌ی خلالی سرو می شود.

Ceviche

8 غذای مشهور و محبوب پرویی

این غذا با ماهی یا گوشت دریایی خام تهیه می شود که در آب لیموترش یا آب نارنج، فلفل، سبزیجات معطر و ادویه دریایی خوابانده شده است. این غذا سرد سرو می شود و در ساحل اقیانوس در پرو بسیار محبوب است. باید ماهی های مورد استفاده برای این غذا کاملا تازه و مزه‎دار باشند.

Aji de Gallina

8 غذای مشهور و محبوب پرویی

سس زردرنگ خامه ای برای این بشقاب برنج با فلفل های Aji Amarillo (فلفل های زرد با طعم تند و شیرین)، گردوی خرد شده و آب مرغ تهیه شده است که اصولا با برنج، سیب زمینی آب‌پز، زیتون سیاه و تخم‌مرغ عسلی سفت شده سرو می شود. این غذا شما را تا یک ساعت سیر و گرم نگه می دارد.

Causa Rellena

8 غذای مشهور و محبوب پرویی

سیب‌زمینی در غذاهای پرویی بسیار رواج دارد و در انواع شکل های مختلف از آن استفاده می شود: سرخ کرده، آب‌پز، شکم‌پر، پوره و ... Causa Rellena نیز نوعی پوره سیب‌زمینی است که به صورت چندلایه و به اندازه یک سکه تهیه می شود و با مرغ یا ماهی پر می شود و عموما با خلال پیاز قرمز، فلفل، آب لیموترش و گشنیز تازه تزئین و سرو می شود.

Palta Reina

8 غذای مشهور و محبوب پرویی

در پرو آووکادو شکم‌پر (Palta) در شکل های مختلف تهیه می شود. یکی از انواع آن که محبوبیت بیشتری دارد، Reina است. در این غذا، آووکادو را پوست می گیرند، آن را از وسط دو نیم می کنند و داخل آن را با مخلوط سینه مرغ رنده شده، مایونز، پنیر و آب لیموترش پر می کنند. این غذا برای میان وعده یا پیش غذا بسیار مناسب است.

Picarones

8 غذای مشهور و محبوب پرویی

نوعی شیرینی دونات مانند که از پوره سیب زمینی شیرین و سیب زمینی معمولی تهیه می شود در پرو محبوبیت بسیاری دارد. این دونات ها با دارچین و میخک مزه‌دار و سپس در روغن تفت داده می شوند تا طلایی و برشته شوند. این دونات ها را سپس داخل شربت آب‌قند یا عسل فرو می کنند تا شیرین شوند و سرو می کنند.

قزل آلای سرخ کرده

8 غذای مشهور و محبوب پرویی

قزل آلا یا trucha، در منطقه آند در پرو بسیار محبوب است. محلی ها این غذا را بسیار ساده تهیه می کنند: ماهی تازه را با نمک و فلفل مزه‌دار می کنند و سپس آن را درسته سرخ و با برش های لیموترش سرو می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج