جاباما
۸۵۲۰۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

باران، ۵۱تیر برق را در چابهار شکست

مدیر اداره برق چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: بارندگی‌های امروز یکشنبه موجب شکستگی ۵۱ تیر و سوختگی سه ترانسفورماتور برق در این شهرستان شد.

خبرگزاری ایرنا : مدیر اداره برق چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: بارندگی های امروز یکشنبه موجب شکستگی ۵۱ تیر و سوختگی سه ترانسفورماتور برق در این شهرستان شد.

امیدرضا مشهدی اظهار داشت: خسارت به زیرساخت های برق در اثر رعد و برق، باد و بارندگی ها سنگین بوده که پس از برآورد میزان خسارت اطلاع رسانی می شود.

وی بیان کرد: شکستگی تیرهای برق در روستاهای وشنام ها، آبکان، لکی و سطح شهر چابهار بوده که با تلاش های نیروهای این اداره هم اینک در تمامی این نقاط برق وصل شده است.

وی افزود: ۱۰ گروه سه نفره با تجهیزات کامل رفع خاموشی ها را انجام می دهند و هم اینک ۶ گروه در دشتیاری، سه گروه پیمانکاری برق و ۶ گروه در پلان نسبت به رفع خرابی ها اقدام کرده اند.

مدیر اداره برق چابهار ادامه داد: هم اینک وضعیت برق این شهرستان نرمال است و هرگونه خسارت احتمالی سریعا رصد و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعی برق در نقاط مختلف شهرستان چابهار بویژه در نقاط حاشیه شهر و روستاها را شاهد هستیم که امیدواریم خطرات جانی متوجه کسی نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج