جاباما
۸۵۲۰۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مذاکرات اولیه برای فروش چلسی آغاز شد

باشگاه چلسی در بحبوحه گمانه زنی ها در خصوص تمایل «رومن آبراموویچ» مالک این تیم برای فروش باشگاه انگلیسی، با خریداران آمریکایی و آسیایی وارد مذاکره شد.

ایرنا: باشگاه چلسی در بحبوحه گمانه زنی ها در خصوص تمایل «رومن آبراموویچ» مالک این تیم برای فروش باشگاه انگلیسی، با خریداران آمریکایی و آسیایی وارد مذاکره شد.

روزنامه «دِ میل انگلیس» روز یکشنبه نوشت: گروه های سرمایه گذاری آمریکایی و آسیایی در میان داوطلبان برای خرید احتمالی سهام باشگاه شهر لندن وجود دارند و قمیت درخواستی در حدود ۳.۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

مذاکرات اولیه برای فروش چلسی آغاز شد

براساس گزارش ها مقامات باشگاه چلسی مذاکرات اولیه خود را طی چند هفته اخیر آغاز کرده اند و این در حالی است که برخی دیگر از گزارش ها از اشتیاق «جیم رتکلیف» ثروتمندترین مرد انگلیس برای خرید آبی ها حکایت دارد که البته قیمت مطرح شده ظاهرا وی را مجبور به عقب نشینی کرده است.

با این حال، چلسی به طور رسمی هنوز هیچ نشانه و خبری مبنی بر تصمیم آبراموویچ برای پایان دادن به حضور 16 ساله خود در راس این باشگاه، منتشر نکرده است.

این در حالی است که بدنبال داستان مسمومیت «سرگئی اسکریپال» جاسوس اسبق روسیه در انگلیس، آبراموویچ با مشکل صدور روادید از سوی دولت بریتانیا مواجه شده و از این رو در هیچ کدام از بازی های تیم چلسی در این فصل حضور نداشته است.

لازم به ذکر است باشگاه چلسی سال گذشته با اشاره به «شرایط نامطلوب سرمایه گذاری»، برنامه هایش را برای ساخت ورزشگاه یک میلیارد دلاری خود متوقف کرد.

آبراموویچ پس از خرید سهام باشگاه در سال 2003 به مبلغ 140 میلیون پوند، میلیون ها پوند سرمایه به استمفورد بریج تزریق کرده و این سرمایه گذاری ها، دوره ای طلایی را برای آبی های لندن رقم زد که از جمله آنها می توان به فتح 5 عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره و همچنین لیگ قهرمانان اشاره کرد.

با این حال، آبی ها در فصل جاری تحت هدایت «مائوریتسیو ساری» نوسان زیادی داشته اند و نبرد سختی را در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، پیش روی خود می بینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج