جاباما
۸۵۲۰۷۴
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

کلاهبرداری خانم ۳۲ساله با ترفند ازدواج موقت

رئیس پلیس فتا استان یزد از کشف یک پرونده کلاهبرداری توسط خانم ۳۲ ساله با ترفند ازدواج موقت توسط پلیس یزد خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سرهنگ مرتضی ابوطالبی با بیان اینکه یک پرونده با موضوع تهدید و اخاذی از سوی مرجع قضائی به پلیس فتا ارسال شد، اظهار داشت: با احضار شاکی در محل پلیس فتا در راستای شکایت انجام شده، وی مدعی شد که با صفحه‌ای در اینستاگرام مواجه شدم که خانمی ۳۲ ساله داوطلب ازدواج موقت بود.

وی بیان کرد: شاکی در مرحله اول مبلغ ۴۰ هزار تومان برای کلاهبردار واریز و پس از یک روز چت، وی برای ارتباط تلفنی از شاکی درخواست عکس کرده بود که پس از دریافت عکس‌های نامتعارف از سوی شاکی، متهم درخواست ۱۵۰ میلیون ریال انتقال پول را داشته و تهدید به انتشار عکس‌ها و چت های مربوطه در فضای مجازی کرده است.

ابوطالبی تصریح کرد: متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد و مشخص شد، وی با این روش مبلغ بالایی در فضای مجازی از افراد سهل انگار کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا یزد افزود: کلاهبرداران در شبکه‌های اجتماعی با هویت‌های کاذب و بارگزاری تبلیغات اغوا کننده و بعضاً از طریق اپلیکیشن های صیغه یاب و …، در پی اهداف شوم خود هستند که با برقرار کردن رابطه‌ای به ظاهر احساسی، کنترل احساسات فرد مقابل را به بازی گرفته و معمولاً با روش‌هایی مثل تهدید به اهداف غیراخلاقی خود می‌رسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سر به اینستا بزنید زیر تموم عکسهای نا متعارف و شوم شماره دادن. یک روز از سر کنجکاوی تماس گرفتم و طرف با دادن شماره عابر بانک اول تقاضای مبلغ ۱۵۰هزار تومن پول کرد. که این مبلغ رو به حساب بزن تا بهت آدرس بدم. یکی از دوستان هم به یک شماره دیگه زنگ زد ما در یک شهر دیگه بودیم و به دروغ یه شهر دیگه رو گفتیم. بعد از چندین آدرس که به ما داد و به حسابا ما رفته بودیم (در حالی که در خانه و در شهر خودمان بودیم.) آخرش بازم شماره کارت داد و گفتند پول بزنید به حساب تا در رو باز کنم یا بگم کدوم ساختمون و واحد بیایید. خب آدمهای احمق حقشون هست که سرشون کلاه بره. و حساب مبارکشون خالی بشه. آخه حماقت تا کی!!!! الکی پول به کارت کسی که ندیده اید نزنید!!!! لطفا کمی تفکر اونم تفکر اخلاقی به خرج بدهید.

    • بدون نام

      کاش پلیس فتا یه کانال تلگرام میذاشت واسه معرفی افرادی که شماره عابر بانک میدن به افراد بول هوس و از طریق شماره حساب و شماره تلفنهاشون این افراد رو شناسایی میکردن تا جوونهای خام مردم رو تیغ نزنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج