۸۵۲۱۱۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دست‌نشان: مگر بقیه بازیکنان تراکتور تبریزی هستند؟

دیدار سپیدرود – تراکتورسازی را باید یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای لیگ برتر در فصل جاری قلمداد کنیم؛ دیداری که اشتباهات دروازه‌بان تراکتور سرنوشت نتیجه‌اش را رقم زد تا باز هم تبریزی‌ها در آستانه صدرنشینی ناکام بمانند!

فرهیختگان: دیدار سپیدرود - تراکتورسازی را باید یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای لیگ برتر در فصل جاری قلمداد کنیم؛ دیداری که اشتباهات دروازه‌بان تراکتور سرنوشت نتیجه‌اش را رقم زد تا باز هم تبریزی‌ها در آستانه صدرنشینی ناکام بمانند! بعد از بازی فروزان به‌طور موقت کنار گذاشته شد، برخی به او تاختند و عده‌ای هم از وی دفاع کردند اما این ماجرا یک‌ طرف دیگر هم دارد که معتقد است هیچ‌کس شایستگی‌های سپیدرود را در این میدان ندیده و این برتری را به خاطر اشتباهات گلر تیم تبریزی عنوان می‌کنند. نادر دست‌نشان، سرمربی سپیدرود درخصوص این دیدار پرحاشیه صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

با کم شدن فاصله با نفت مسجدسلیمان، قطعا برای ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شدید.

مطمئنا؛ تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد. ۵ بازی مهم دیگر در ادامه پیش‌رو داریم که فینال‌گونه هستند و باید در همه آنها نتیجه بگیریم.

هفته بیست‌وششم باید در خانه پارس جنوبی به میدان بروید. دیداری سخت که تکلیف‌تان را تا حدودی مشخص می‌کند.

طبیعتا بازی مهم و سختی برای ما در زمین حریف است. پارس نشان داده تیم بسیار خوبی است و به همین دلیل در جایگاه مناسبی قرار دارد، امیدوارم بتوانیم روند رو‌به‌رشدمان را مقابل این تیم ادامه دهیم و امتیاز لازم را به دست بیاوریم.

خیلی هم تاکید دارید که بازیکنان‌تان مغرور نشوند.

صددرصد. ما هنوز به جایی نرسیده‌ایم که مغرور شویم. هنوز در شرایط بدی قرار داریم و بچه‌هایمان باید به‌قدری عاقل باشند که با یک و دو بازی مغرور نشوند.

می‌توانید قول دهید اگر سپیدرود در لیگ برتر باقی ماند، شرایط این تیم برای فصل بعد شرایط خوبی باشد؟

ما تلاش‌مان را می‌کنیم ولی نمی‌توان در این خصوص قولی داد.

برای ماندن این تیم وعده‌ای نمی‌دهید؟

من هیچ وعده‌ای نمی‌دهم. هر کسی تفکر خود را دارد. من همه توانم را می‌گذارم تا در این راه موفق شویم. دنیای توپ گرد اتفاقات زیادی دارد اما ناامید نیستیم، جوانان و هواداران و تیم خوبی داریم، با این حال نیاز داریم در هر بازی با تمام توان‌مان بازی کنیم.

با بایرامی صحبت خاصی انجام دادید که جلوی تیم سابقش آن‌طور درخشید؟

طبیعتا وظیفه مربیان این است که در طول هفته و قبل از بازی‌ها با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام دهند تا بازیکن در شرایط روحی بهتری به میدان برود. البته مهرداد یکی از مهاجمان خوب ایران است که یک مقدار در گذشته گم شده بود که با این ۲ گل برگشت و به‌موقع هم برگشت.

برسیم به بازی حساس با تراکتور. چند روزی است که محسن فروزان از طرف هواداران تراکتورسازی به خاطر 2 اشتباه کشنده‌ای که داشت فحش می‌خورد. آیا بعد از 8 کلین‌شیت، این برخورد با فروزان درست بود؟

واقعا به خاطر این مسائل متاسفم. البته فروزان یک اشتباه کشنده داشت چون گل سوم ما باید گل می‌شد و دیدید که بازیکن ما تک‌به‌تک بود، از سوی دیگر هواداران تراکتور و در راس آنها مدیریت این تیم و مربی خارجی‌شان وظیفه دارند از بازیکن خود حمایت کنند.

اما مدیریت این باشگاه فروزان را اخراج کرد!

این موضوع به من ربطی ندارد، حرف من این است که مقابل ۷ موقعیت گل ما، تراکتورسازی چند فرصت داشت؟ شاید یک موقعیت که استوکس توپ را در موقعیتی خوب به بیرون زد. چرا نمی‌گویند استوکس تبانی یا شرط‌بندی کرده است؟! یک توپ هم به تیرک ما زدند. به جز این شما چیزی دیدید؟ گلی هم که به ما زدند صددرصد روی اشتباه دروازه‌بان ما بود و چون جلو بود توپ وارد دروازه‌اش شد. پس ما هم بگوییم گلرمان تبانی کرده و فحش بخورد؟ خیر، این کار قشنگی نیست. تماشاگران تراکتور اصیل هستند و نباید دست به این کارها بزنند. این تیم در کورس قهرمانی قرار داشته و به همه بازیکنان‌شان نیاز دارد.

عده‌ای گفتند فروزان چون شمالی است این اتفاقات رخ داد.

خب شمالی باشد! مگر همه بازیکنان تراکتورسازی تبریزی هستند؟

البته رفتار آنها با کیانی که درنهایت موجب قهر این بازیکن شد هم نباید فراموش کرد.

به نظرم این صحبت‌ها شایسته فوتبال ایران نیست، به‌خصوص از سوی یک مربی خارجی که از فوتبال روز دنیا آمده و او نباید جرقه این رفتارها و صحبت‌ها را بزند. مطمئنا جرقه این امر را ایشان زده است که الان هواداران این تیم این‌طور فکر می‌کنند و این اتفاقات افتاده است. وظیفه مربیان حمایت از بازیکنان‌شان است. بازیکن هم یک روز بد دارد و یک روز خوب. تراکتورسازی به خاطر برتری تیم ما و خیلی‌خوب بودن بچه‌های ما ضعیف بازی کرد و نتوانست برنامه‌های تاکتیکی‌اش را به نمایش بگذارد.

بعد هم صحبت‌هایی درخصوص شرط‌بندی مطرح شد.

هر زمان اثبات کردند، به شدیدترین شکل با بازیکن خطاکار برخورد کنند. آن آقایی که فیلم گرفته و به بازیکن توهین کرده است، مگر نمی‌گوید اسناد شرط‌بندی را داشته است؟ قبل از بازی به مدیر و مربی تیم می‌گفت و آن را رو می‌کرد. چطور ۸ بازی برایشان کلین‌شیت کرد این صحبت‌ها نبود؟ ما عادت کردیم باخت‌هایمان را توجیه کنیم و این کار قشنگی نیست. امیدوارم تراکتور به جاده موفقیت برگردد و قدر بازیکنانش را بداند. البته چون این حرف و حدیث‌ها به شایستگی تیم ما مربوط می‌شود، به آنها جواب می‌دهم، در غیر این صورت این مسائل به ما ربطی ندارد و تراکتورسازی هرکاری می‌خواهد انجام دهد. من می‌گویم برتری ما را لوث نکنید و آن را به حساب اشتباه گلرتان نگذارید. ما روی گلرتان فشار آوردیم و شما این اشتباه را کردید تا ما موفق شویم.

بعد از مدت‌ها حضور در لیگ دسته اول باز هم دارید شایستگی‌هایتان را ثابت می‌کنید؟

فایده‌ای ندارد. با چندین تیم در لیگ برتر شایستگی‌هایم را نشان دادم اما متاسفانه باید داخل یک کانالی باشم تا بتوانم دیده بشوم وگرنه موفقیت‌های امسال هم در ادامه موفقیت‌های قبلی! ولی ما راضی هستیم به رضای خدا و تلاش‌مان را می‌کنیم.

آخرین سوال: سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند؟

حتما می‌ماند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سام

      چرت و پرت نگو گل اول و سوم که فروزان تقدیمتون کرد گل سالم ما رو هم که آفساید گرفت داور یعنی کل داوراها و فدراسیون فقط به موفقیت پرسپولیس کار انجام میدن

    • امید پرسپوشیشی

      دمت گرم آقا نادر خوب جواب دادی .. فشار آوردید و بردید...حرف حق جواب نداره...اما مگر این تماشگران ترتر این چیزارو میفهمن...نه واااااالا...ســـــوراخـتـــــرررررررررررررر
      خخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      فروزان خود فروش هست وخودش را به مافیا فروخت واگر کسی به فروزان پول بیشتری بدهد هر چی داره میفروشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج