جاباما
۸۵۲۱۵۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دو فینال نفسگیر در انتظار پرسپولیس

پرسپولیس در ادامه فصل، فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد زیرا آن‌ها از امروز تا اوایل خردادماه باید حضور در سه تورنمنت همزمان را تجربه کنند.

خبرورزشی: بعد از دیدار عصر دیروز پرسپولیس، ۵ بازی دیگر در لیگ برتر باقی‌مانده و حداقل ۳ بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تقویم باشگاه جا دارد. از سوی دیگر، سرخپوشان پایتخت باید در نیمه‌نهایی جام‌حذفی برابر سپاهان به میدان بروند و در صورت کسب پیروزی، به فینال می‌روند. با این حساب، هنوز حداقل ۹ و حداکثر ۱۰ بازی دیگر برای سرخ‌ها باقی‌مانده است.

پرسپولیسی‌ها روز چهارشنبه همین هفته (۲۸ فروردین) باید در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر با ذوب‌آهن ملاقات کنند که امتیازات این دیدار، ارزش بالایی در راه قهرمانی دارد. بعد از این بازی، آن‌ها دوباره راهی امارات خواهند شد تا مهیای تقابل برگشت با الاهلی عربستان شوند. کسب پیروزی دوباره برابر الاهلی می‌تواند مسیر صعود سرخپوشان به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هموار کند.

پس از این بازی، دو فینال نفسگیر پرسپولیس را شاهد خواهیم بود. اولین فینال، روز جمعه ۶ اردیبهشت است. پرسپولیس در این روز با سپاهان در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند. خیلی‌ها می‌گویند نتیجه این بازی، تعیین‌کننده نام قهرمان است و اگر سرخپوشان به پیروزی برسند، با خیال راحتی به بازی‌های بعدی پا می‌گذارند. البته فینال بعدی، روز چهارشنبه همان هفته برگزار می‌شود. ۱۱ اردیبهشت تراکتورسازی تبریز باید از پرسپولیس میزبانی کند. فارغ از تمام معادلات قهرمانی، سفر سرخپوشان پایتخت به تبریز و بازی در ورزشگاه پرخاطره یادگار امام سرشار از حساسیت و جذابیت است.

در ادامه، سرخ‌ها با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند. دیدار با پاختاکور که در تهران، گریبان پرسپولیس را گرفته بود، حالا برای برانکو، یک نبرد حساس و مهم تلقی می‌شود. این بازی روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت خواهد بود.

دو دیدار نهایی پرسپولیس در لیگ برتر، روز ۲۱ اردیبهشت برابر ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی و ۲۶ اردیبهشت در شهر جم مقابل پارس جنوبی برگزار می‌شود. سرخپوشان امیدوارند این فصل را نیز با کسب قهرمانی به اتمام برسانند و سومین قهرمانی پیاپی را جشن بگیرند.

آخرین بازی سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز ۳۰ اردیبهشت در تهران و برابر السد قطر برگزار می‌شود. البته این پایان کار نیست، پرسپولیسی‌ها روز ۳ خرداد در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی باید با سپاهان در اصفهان دیدار کنند و در صورت کسب پیروزی، آماده بازی با داماش گیلانیان در فینال می‌شوند و در صورت شکست در اصفهان، به خانه برمی‌گردند تا تعطیلات تابستانی را آغاز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تن لرزه

      آقا الان که این مطلب خوندم تموم بدنم دچار تب و لرز شده بیچاره بازیکنانمون خیلی باید غیرت به خرج بدن واقعا کار سخته نفسگیر بقول شجاع یگه جانی واسمون نمونده بااین تفاسیر ما به شماها و برانکو ایمان داشته داریم

    • امین قنبرزاده

      پرسپولیس100%%قهرمان لیگ.99%قهرمان جام حذفی.اگه بعضی هاسنگ جلوپاپرسپولیس نندازن95%قهرمان جام باشگاه های آسیاهم میشه انشاالله.یک کلام ختم کلام پرسپولیس سروراستقلال تراکتور سپاهان و...هست وخوا
      هدبود

    • نسرین

      راه خیلی سختی داریم پرازاسترس شده لحظات زندگیم امیدوارم نتایج خوبی بگیرن که منجربه قهرمانی تیم شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج