جاباما
۸۵۲۱۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هدف کلوپ برای لیورپول در این فصل

سرمربی تیم فوتبال لیورپول هدف جدیدی برای تیمش ترسیم کرد و خواستار رسیدن تیمش به ۹۷ امتیاز شد.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول در خانه با ۲ گل چلسی را شکست داد. ابتدا سادیو مانه توانست با ضربه سر دروازه چلسی را باز کند و سپس نوبت به محمد صلاح رسید تا با ضربه‌ای زیبا و مهارنشدنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش رقابت سختی با سیتی بر سر عنوان قهرمانی دارد بعد از این دیدار گفت: برای ما تنها چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم تا جایی که ممکن است امتیازات را به دست بیاوریم. اگر ۵ دقیقه قبل از بازی می‌فهمیدیم سیتی شکست خورده است، این بازی برای ما سخت‌تر هم می‌شد و هیچ فایده‌ای برای ما نداشت چون تمرکز تیم ما از بین می‌رفت.

الان چند امتیاز داریم؟ ۸۵ امتیاز؟ خب چهار دیدار هم تا پایان فصل باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا در پایان فصل به ۹۷ امتیاز برسیم. اگر با این شرایط قهرمان نشدیم در عوض عالی بودیم و دیگر نمی‌توان چیزی را تغییر داد. ما باید کاری که پیش روی خودمان است را انجام دهیم.

لیورپول در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در زمین کاردیف به میدان برود که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کند و منچسترسیتی نیز در خانه به دیدار تاتنهام خواهد رفت.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه درباره بازی با پورتو گفت: الان باید تمام تمرکز خودمان را معطوف به دیدار با پورتو کنیم. آن‌ها دو بازیکن اصلی خودشان چون هکتور و په په را در اختیار دارند که می‌توانند برای‌شان به میدان بروند. باید بتوانیم از برتری ۲ بر صفر در بازی رفت مراقبت کنیم و بتوانیم پورتو را شکست دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج