۸۵۲۱۸۲
۹ نظر
۵۳۳۲
۹ نظر
۵۳۳۲
پ

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

شهرهای کوچک در کشور ایتالیا شاید چشم‌اندازهای بسیار زیبایی داشته باشند و توریست‌محور باشند اما در نگهداری شهروندان و ساکنان خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری : شهرهای کوچک در کشور ایتالیا شاید چشم‌اندازهای بسیار زیبایی داشته باشند و توریست‌محور باشند اما در نگهداری شهروندان و ساکنان خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند. این معضل به قدری فراگیر شده که مالکان خانه‌های قدیمی در مناطق روستایی و شهرستان‌های کوچک در سراسر ایتالیا به فروش املاک خود به قیمت‌های باورنکردنی یک یورو و حتی کمتر از آن اقدام کرده‌اند.

فروش خانه به قیمت یک یورو با این هدف صورت می‌گیرد که مردم این املاک را خریداری کرده و در آنها ساکن شوند و بدین ترتیب جمعیت روستاها افزایش بیابد.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

Mussomeli روستایی است که گسترده‌تر و جدی‌تر از بقیه شهرستان‌ها به این برنامه پایبند شده است. موسوملی در غرب جزیره سیسیل و در فاصله یک ساعتی از شهر ناپل و کرانه آمالفی واقع شده است. فرماندار این منطقه یکصد خانه متروکه را به صورت آنلاین برای فروش گذاشته است. تاکنون تعدادی از این خانه‌ها خریداری شده‌اند . گفته می‌شد ۴۰۰ ملک دیگر نیز به این برنامه اضافه خواهند شد.

با اینکه بسیاری از این خانه‌ها متروکه هستند و به تعمیرات بسیار زیادی نیاز دارند اما چشم‌انداز و طبیعت روستا بسیار زیبا و چشم‌نواز است. کلیساهای باستانی، غارهای برجا مانده از دوران بیزانس، قلعه‌های قرون وسطایی و همچنین غذاهای محلی بسیار خوشمزه و نان‌هایی که در تنور پخته می‌شوند از جمله مواردی هستند که Mussomeli را به بهترین محل برای ساخت آینده تبدیل کرده‌اند.

این روستا در ارتفاع ۷۶۰ متری از سطح دریا قرار دارد. از این رو لازم نیست نگران زیر آب رفتن آن در نتیجه سیل‌های بزرگ باشید.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

روستای Mussomeli حدود ۱۱ هزار ساکن دارد اما بیشتر خانه‌ها خالی از سکنه باقی مانده‌اند و مالکان آنها به شهرهای بزرگ نقل مکان کرده‌اند.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

دولت روی در خانه‌های متروکه‌ای که برای فروش هستند، تابلویی نصب کرده است.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

بیشتر خانه‌ها به تعمیرات اساسی نیاز دارند. همچون این خانه‌ی سه اتاق خوابه که از دیوار نمایش معلوم است در داخل خانه چه چیزی در انتظار خریدار است. هزینه تعمیرات برای هر متر مربع حدود ۷۵ دلار تخمین زده شده است. هزینه‌های جانبی همچون هزینه دفتر اسناد رسمی و امور اداری نیز بین ۲۸۰۰ تا ۴۵۰۰ دلار، بسته به نوع و موقعیت ملک متغیر است.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

چند واحد از این خانه‎‌ها تاکنون به فروش رفته‌اند. اما این ملک که در تصویر می‌بینید هنوز موجود است.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

خریداران باید حداکثر سه سال پس از انعقاد قرارداد خانه را نوسازی کنند در غیر این صورت آنها ۵۶۲۰ دلار سپرده امنیتی خود را از دست خواهند داد. در شهرستان تیم متخصص معماری و مهندسی وجود دارد اما خریداران می‌توانند تیم مخصوص خود را برای این امر به کار بگیرند.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

همه خانه‌ها در اندازه یک آپارتمان بسیار کوچک دیده می‌شوند اما چندین اتاق مجزا در آنها وجود دارد. به طور مثال این خانه ۷۵ مترمربعی سه اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی در خود دارد.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

فضای داخلی خانه‌ها چندان قابل توصیف نیست. البته باید بدانید که این خانه‌ها چندین سال است که متروکه باقی مانده‌اند.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

اما در عوض چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به بیرون دارند.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

تزئینات درها و پنجره‌ها جلوه باستانی زیبایی به خانه‌ها بخشیده است.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

این خانه بالکن دارد اما سیستم تهویه هوا ندارد.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

تقریبا همه خانه‌ها درهای چوبی و نمای سنگی دارند.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

کوچه‌های روستا باریک است.

خرید خانه در ایتالیا تنها با یک یورو!

افرادی که قصد خرید خانه در Mussomeli را دارند باید تور راهنمای گردشگری بخرند. این تور ۴۵۰ دلار هزینه دارد و در بین مسیر تمامی جاذبه‌های گردشگری روستا را معرفی می‌کند و در رستوران‌های محلی برای صرف غذا و نوشیدنی توقف دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتقاد منطقی

      از فردا همه بساز بفروشهای قلابی ایرانی حمله میکنن اونجا تا اون روستای زیبا رو هم مثل تهران به گند بکشن . همونهایی که بدون سواد لقب مهندس بخودشون دادن و خونه هایی که میسازن تقریبا یکبار مصرفه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشبختانه اروپایی ها و مخصوصا ایتالیایی ها مثل ما نیستن که برای سود بیشتر خاک و تاریخشون رو بفروشن

    • بدون نام

      پیش به سوی ایتالیا

    • بدون نام

      روستا بدون زمین وآب معنا نداره وبلای دیگه ایی ک سر روستاهای ایران اومده اینه ک دامداری تا حد بسیار زیادی ازبین رفته ،یک روستایی باید سرزمین کارکنه ن توی کارخونه در شهرهای دیگر ،روستا باید کوچه هاش خاکی باشه ن اینکه آسفالت ،روستا باید واقعا روستا باشه ،،،بلای بزرگ برا روستاهای ما اینه ک هنوز شهر نشدن ولی روستاهم نیستند،اهالی روستایی ک رب گوجه آماده ی کارخونه ایی بخرن و ماست وشیر پاستوریزه بخورن وجوری راه برن لباسشون خاکی نشه رو نمیشه روستایی نامید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وااای دمت گرم
        منم دلم روستای واقعی میخواد
        نه الان که همه پنجره دوجداره دارند وسقفاشون ایزوگامه وکوچه شون آسفالت
        خونه کاهگل وپنجره چوبی ی لطف دیگه داره

      • یزدان

        کاش رییس جمهور میشدی

      • حرف حساب

        والاریاست مجلس کمته.روستابایدازلحاظ امنیت شغلی وبهداشتی زیرساخت وهمه امکانات بروز دنیامجهزباشه تا بتونه چرخه تولیدرا راه بیاندازه آقای باتفکراگرروستایی یه داروی
        ایزرومایسین نداشته یادسترسی بهش نداشته باشه چگونه بایداون دامشو نجات بده تواصلا توی روستااومدی میدونی مشکلات ماچیه؟جوانان مابعلت تفکرغلط دارندبه شهرمهاجرت میکنند این یعنی فاجعه سعی کن جایی رئیس نشی.طوری میگه مثل زمان شاه باشه.بخاطر همین تفکرات شاه رو انداختن بیرون روستاییها

    • ف

      یکی از شرایط گرفتن اقامت داشتن خونه توی اون کشور یعنی با خرید این خونه ها میشه اقامت دائم گرفت؟

    • بی نام

      من مستند درباره این خونه هادیدم چیزی حدود شاید صدهزار یورو باید خرج بازسازی و شهرداری اینابشه خونه هاهمه؟خرابه بودن تازه نه کاری هیچی اونجاهانیست، نشون میداد خریدارا همه منصرف شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج