۸۵۲۲۰۳
۲۸ نظر
۵۰۰۱
۲۸ نظر
۵۰۰۱
پ

شجاع خلیل‌زاده: ابر و باد نه، ما طوفان داریم

مدافع موفق پرسپولیس مدعی است هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده که آنها اقدام به برگزاری جشن کنند و به مسیرشان تا دستیابی به موفقیت ادامه می‌دهند.

ورزش سه: شجاع خلیل زاده که در این فصل مورد تمجید کارشناسان قرار گرفته و همگی از نقش پررنگ او در قلب دفاعی پرسپولیس صحبت می‌کنند، امیدوار است با نمایش موفق طی هفته‌های آتی بار دیگر موفق به تصاحب جام شوند. او درباره بازی با سایپا و پیروزی در این بازی می‌گوید: اینقدر بازی‌ها فشرده شده که نمی‌دانیم الان درباره این بازی صحبت کنیم یا بازی بعدی. بهرحال ما مشکلی نداریم و خوشبختانه حمایت هواداران بزرگترین پشتوانه ما برای اینکه خستگی به خودمان راه ندهیم و با قدرت به راه دهیم.

وی ادامه داد: این یک بازی ویژه برای ما بود. ما در دیدار رفت دو امتیاز از دست داده بودیم و باید آن را جبران می‌کردیم. سایپا تیم قدرتمندی است و از جوانان باکیفیتی بهره می‌برد. حضور علی دایی روی نیمکت این تیم نیز اراده و انگیزه هر جوانی را برای بهتر شدن افزایش می‌دهد و آنها به همین شکل مقابل ما نمایش خوبی داشتند. خوشحالیم که شرمنده حمایت هواداران در روز ابتدای هفته نشدیم.

ما دیگر درباره برنامه حرف نمی‌زنیم و اینکه چه فشاری را تحمل می‌کنیم. همین خوشحالی هواداران برای ما یک دنیا می‌ارزد. خوشحالیم که در پایان این بازی هم کنار آنهایی که لطف کردند آمدند جشن پیروزی برگزار کردیم و آنهایی که نیامدند و جای‌شان خالی بود هم دست‌شان درد نکند.

خلیل زاده درباره فاصله ۵ امتیازی با نزدیک‌ترین مدعی و شانس بالای قهرمانی گفت: هنوز ۵ هفته باقی مانده است. هیچ چیز قطعی وجود ندارد. شاید روی کاغذ شانس ما بیشتر باشد اما ما به دنبال بهترین‌ها خواهیم بود و تا دستیابی واقعی به آن حق گرفتن جشن را طبق آنچه آقای برانکو اعلام کرده‌اند نداریم. پرسپولیس با حمایت هواداران طی دو فصل اخیر قهرمان شده. در این میان نقش آنها در کنار کادرفنی و بازیکنان غیرقابل انکار بوده است و ما باید این روند را ادامه دهیم.

هر وقت قهرمانی‌مان مسجل و قطعی شد با توجه به تجربه قبلی بلدیم جشن بگیریم. حریفان قابل احترامی داریم و مطمئنا آنها تا روز پایانی به دنبال این خواهند بود تا به هدف‌شان برسند و نباید به جدول دل ببندیم و تنها موفقیت در بازی‌های آینده است که می‌تواند ما را به این موفقیت برساند.

مدافع پرسپولیس که از محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم برخوردار است در خصوص حمایت آنها روی سکوها گفت: فرهنگ هواداری ما فوق العاده است. یک انرژی باورنکردنی به ما می‌‎دهند تا هیچ وقت برای موفقیت ناامید نشویم. زمانی که برابر سایپا گل خوردیم جوی روی سکو شکل گرفت که بچه‌ها را خیلی زود به جریان بازی برگرداند. این شخصیت هواداران ستودنی است و همین حمایت است که با وجود تمام مشکلاتی که داریم برای موفقیت و خوشحالی آنها به ما نیرو می‌دهد.

خلیل زاده درباره دیدار این هفته مقابل ذوب آهن نیز گفت: ذوب آهن طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است. شرایط جدول باعث شده تا آنها با توجه به فشردگی بازی‌ها بتوانند به برخی نیروهای خود استراحت دهند. با این حال ما با توجه به اینکه در کورس قهرمانی هستیم باید با تمرکز بالا در اصفهان حاضر شویم.

لطف هواداران اصفهانی پرسپولیس همیشه به ما قابل قدردانی است و امیدوارم در بازی این هفته نیز آنها حضور دلگرم کننده و پرشوری داشته باشند تا برای دستیابی به هدف شرایط بهتری داشته باشیم. مطمئنا یکی از دیدارهای سخت طی پنج هفته باقیمانده دیدار با ذوب آهن است و باید با تمرکز زیادی در این دیدار حاضر شویم و غافلگیر نشویم.

مدافع پرسپولیس درباره کنایه برخی تیم‌ها و دست داشتن ابر، باد و مه و ... در موفقیت پرسپولیس گفت: نمی‌دانم از چه چیزی حرف می‌زنید. این حرف‌ها را برای لوث کردن موفقیت ما می‌زنند و کارشناسان و هواداران بهتر می‌توانند درباره شرایط کیفی و تاکتیکی ما حرف بزنند. ابر و باد را نمی‌دانم اما بزرگترین حامی ما هواداران ما یعنی طوفان روی سکوها هستند. به پشتوانه آنها به چیزهای کوچک فکر نمی‌کنیم.

ما نیز شکست خوردیم و بازی‌هایی را باختیم. نه آسمان را به زمین آوردیم و نه چیزی. با ۷-۸ بازیکن باتجربه در فینال آسیا باختیم اما ۱۰۰ هزار نفر ما را تشویق کردند. چون به تیم ایمان داشتند. مساله‌ای که باعث شد بار دیگر برای بهتر شدن بجنگیم. در دیدار مقابل السد شکست خوردیم اما خودمان را نباختیم و مقابل الاهلی عربستان که این تیم را شکست داده بود پیروز شدیم. برای ما هیچ وقت مسیر پایان نمی‌یابد و برای موفقیت‌های بیشتر می‌جنگیم.

شجاع خلیل زاده در پایان گفت: در اینجا جا دارد از مربی سابق و معلم خودم هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آقای علی اکبر زبردست که اگر راهنمایی‌های ایشان نبود اکنون من به این درجه نمی‌رسیدم. واقعا از لطف و راهنمایی ایشان ممنونم و جای بزرگانی مثل ایشان در فوتبال ما خالی است.

فوتبالم را به ایشان مدیون هستم و امیدوارم مسوولان کرمان و مس رفسنجان به سرمایه‌هایی مثل ایشان بیشتر از قبل احترام بگذارند و قدر آنها را بدانند. در زمانی که در کرمان هم بودم ایشان خیلی به من لطف داشتند و واقعا جای‌شان خالی است و باید بیشتر به او اعتماد شود تا بتواند سرمایه‌های بیشتری را به فوتبال ایران معرفی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لات بی سروپا. وحشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

      • ایرانی

        شعورکیلویی چنده.بروکمی بخر.

      • بدون نام

        خودتی

      • بدون نام

        بدجوری سوزونده شمارو

    • انتقاد منطقی

      تا وقتی بازیکنان فوتبال ما اخلاق و ادب ندارن ، حتی با بالاترین کیفیت هم مورد قبول نیستن . این آقا سردسته فوتبالیستهایی که کلا با داورها دعوا میکنه و ازشون طلبکاره . توی بازی با سابپا هم چیزی نمونده بود یه کله بزنه توی دماغ خط نگهدار . اگه پخش زنده نبود قطعا اینکارو میکرد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نشانی از یک وحشی به تمام معنا که باعث افت شان پرسپولیسیها هم میشه.

    • بدون نام

      تیتر فرار بزرگ قبل از بازی در رسانه ها و فرار دروازه بان سایپا درحین بازی چه تناسبی با هم دارند ؟
      لطف علیاری و سایرین ، عنایت داوران ، عنایت دولتی ها .........
      این ابر و باد و خورشید و فلکند که در کارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نشان لنگه

      • مهدی آبی

        لایک

      • رضا

        فقط لطف رحمتی و فرچیپ

    • بدون نام

      درود برشجاع با غیرت . خاری در چشم کیسه کشان شکست خورده در دربی

    • بدون نام

      سردسته ادااطوار. سردسته مسخره بازی. همیشه معترض به داور. مسخره کردن داور. زدن بازیکنان. حرکات تحریک آمیز و غیر ورزشی. ناجوانمرد. یک حیوان به تمام معنا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین. البته چوب خدا صدا ندارد

    • درویش

      چقدر استقلالیا حسرت نداشتنت میخورن .خخخخخ.گلی گل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمرا. این یارو مایه تاسف و آبروریزیه. یک ضدورزشی کامل

    • محمد

      بازیکنی که بی ادب و فحاش هست فرقی نمیکنه ابی باشه یا قرمز. اونقدر این بازیکن بی چاک و دهن هست که واویلا. توی بازی با سایپا هم کمک داور رعایت تیمشو کرد وگرنه ...

      پاسخ ها

      • مصطفی

        درود برادر واقعا بی چاک کدام است این آقا واقعا بی ادب است.

    • بدون نام

      شجاع با تعصب
      پسر چکار کردی بدجور سوزندی
      یل یله میدون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مایه آبروریزی قائم شهره

    • بدون نام

      همراه باداورها

    • علی مقدسی

      من نمیدونم چرا اعتراض میکنه هیچ داوری بهش اخطاز نمیده ببینید تو همه بازی ها

    • اهورا- مزدا

      من فوتبالیست نبوده و نیستم اما حدود 20 ساله که تمامی بازیهای داخلی و خارجی رو میبینم و به نوعی کارشناس این ورزش هستم و اکثر نتایجی را که حدس زده ام درست بوده .لذا به نظر بنده اگر پرسپولیس در دو بازی اخیر یک باخت یا یک مساوی بده صددرصد قهرمانی را از دست خواهد داد

    • بدون نام

      پسر شجاع چه اتیشی زده به کیسه کشا.پلنگ مازرونی امید تیممونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لات بی چاک دهن

    • ستاره

      ای دم رشتیها گرررررم خ ب حقشونو کف دستشان گذاشتن وطن فروشا توهین های خودشان یادشان رفته

    • بی نام

      اصلا شعور بازی نداره فقط و فقط با خطا ، خشونت و حرکات غیر ورزشی بازیشو جلو می بره البته کمی هم شانس با چاشنی بی پروایی و جسارت در کل بازیکن نیست

    • علی مقدسی

      این همون بازیکنی که تو سپاهان بازی میکرد وبه تیم لنگ میگفت بفرما گل بزن چه توقعه ای داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج