۸۵۲۲۱۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کلانی: مدت‌ها است از کلینزمن خبری نشنیده‌ام

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت:کلینزمن بازیکن قدیمی تیم ملی آلمان و سرمربی این تیم بوده و درآمریکا هم مربیگری کرده ولی مدت‌ها است از او خبری نیست.

خبرگزاری فارس: حسین کلانی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شده است گفت:حقیقت ماجرا این است که در چند وقت اخیر جلسه‌ای برگزار نشده که در آن شرکت کنم و در مورد حضور این مربی هم چیزی به ما نگفته اند.

وی افزود: کلینزمن بازیکن قدیمی تیم ملی آلمان و سرمربی این تیم بوده و در تیم ملی آمریکا هم مربیگری کرده است و تجربیات خوبی دارد ولی مدت‌ها است از او خبری نیست و خبری در مورد حضور وی در تیم های ملی نشنیده ام.

کلانی در خصوص اینکه حضور نفراتی مثل کلینزمن آیا می‌تواند به تیم ملی کمک کند یا خیر گفت:من اعتقاد دارم که مربیان خارجی به دلیل عدم آشنایی با زبان فارسی همیشه برای حضور در ایران مشکل دارند، به جز ۸ سالی که با کی‌روش کار کردیم و تقریبا نتیجه گرفتیم در اکثر موارد دچار مشکل شدیم.البته اعتقاد دارم تیم ملی فوتبال ما دو بار توسط کی‌روش به جام جهانی رفته اما شاید با هر مربی دیگری هم بودیم به جام جهانی می‌رفتیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد:نظر من این است که مربیان ایرانی بهتر می‌توانند در تیم ملی کار کنند چون مربی خارجی در وهله اول باید پیچ و خم‌های فرهنگی را طی کند و مشکل ارتباطات خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه آیا در خصوص انتخاب مربی تیم ملی با اعضای کمیته فنی مشورت شده یا خیر گفت: من عضو کمیته فنی هستم و زمانی که حضور در این کمیته به ما پیشنهاد شد برای بحث ساختارسازی برنامه دادیم.از ما هم خواستند که کمک کنیم که تلاشمان همین است. ولی همانطور که گفتم در مورد مسائل ریز صحبتی با ما نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره با هر مربی دیگه ای بود میرفت نیست سالهای قبلش هر سال جام جهانی بود؟حالا میخوام ببینم چطور میخواید دوباره برید جام جهانی اگر نرفتید باید این برانکو و وزیر ورزش و که باعث این اتفاقات شدند دادگاهی کرد چه در پستشون باشند چه نباشند هر جا رفتند از همونجا گوششون و گرفت و انداخت زندان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج