۸۵۲۲۱۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

به دنبال فرصت‌های استخدامی بهتر و مناسب‌تر هستید؟

بعد از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره نمایشگاه بین المللی کار ایران (Iran Jobex)، براساس برنامه ریزی صورت گرفته، دومین دوره نمایشگاه کار ایران جابکس از تاریخ ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

برترین ها: بعد از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره نمایشگاه بین المللی کار ایران (Iran Jobex)، براساس برنامه ریزی صورت گرفته، دومین دوره نمایشگاه کار ایران جابکس از تاریخ ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی ایران جابکس بزرگترین رویداد کاریابی و منابع انسانی در ایران است که توسط مرکز کار ایران برگزار می‌شود. ارائه فرصت‌های استخدامی، تثبیت و ارتقای برند کارفرمایی، مدیریت فضای رقابت در بخش منابع انسانی، ملاقات با برند‌های بزرگ داخلی و بین المللی و برگزاری جلسات B۲B در حوزه‌های مختلف از اصلی‌ترین مشخصه‌های ایران جابکس است.

به دنبال فرصت‌های استخدامی بهتر و مناسب‌تر هستید؟

شانس بازدید از شرکت‌های اروپایی برای غرفه داران برتر در ایران جابکس

براساس اعلام دبیرخانه دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس، مدیران ارشد غرفه‌ها و شرکت‌های حاضر در دومین نمایشگاه ایران جابکس می‌توانند به صورت رایگان در تور ۱۰ روزه بازدید از شرکت‌های بزرگ آلمانی نظیر BMW، Bavaria، T-Mobile، Siemens و ... شرکت نمایند کلیه مراحل انتخاب توسط بازدیدکنندگان انجام می‌پذیرد و مرکز کار ایران کلیه هماهنگی‌های لازم برای دریافت ویزا، اقامت، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در آلمان، بازدید از صنایع و... را برای مدیران شرکت کننده در این تور تخصصی به صورت رایگان و با جمایت حامیان نمایشگاه ایران جابکس به انجام می‌رساند.

تسهیلات حضور استارت آپ‌ها در دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس

دکتر سعید سمیعی رئیس مرکز کار ایران و دبیر دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس در گفتگو با رسانه‌ها با برشمردن مزایای حضور کسب و کار‌های نوپا (استارت آپ ها) در نمایشگاه بین المللی کار ایران، از ارائه بسته خدمات ویژه استارت آپ‌ها خبر داد و گفت: در ایران جابکس علاوه بر اختصاص کانتر‌های ویژه به استارت آپ ها، حمایت رسانه ای، بازدید مقامات، ایجاد فضای مناسب برای شبکه و تیم سازی استارت آپ ها، ارائه فرصت برای معرفی استارت آپ در قالب کارگاه‌ها و حضور مدیران استارت آپ‌ها به عنوان سخنران در پنل‌های تخصصی از مهمترین خدمات ویژه به استارت آپ‌های حاضر در ایران جابکس است.

به دنیال فرصت‌های استخدامی بهتر و مناسب‌تر هستید؟

با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس، فرصت ارائه فرصت‌های شغلی، ارتقای برند کارفرمایی، ملاقات با کارجویان و کارفرمایان برتر، شرکت رایگان در کارگاه‌های آموزشی تخصصی، بازدید از شرکت‌های برتر اروپایی، کانادایی و آسیایی و ده‌ها مزیت دیگر را با هم داشته باشید!

ایران جابکس بزرگترین رویداد کاریابی در ایران است که همه ساله با حضور برترین برند‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به www.iranjobex.com مراجعه نمایید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج