۸۵۲۲۵۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیلی: هوایی از اصفهان برمی‌گردیم

مدیر تیم پرسپولیس به انجام بازی این تیم با ذوب‌آهن در زمین فولادشهر یا نقش جهان واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: محسن خلیلی در خصوص اینکه چرا تیم پرسپولیس به صورت زمینی و با اتوبوس به اصفهان می‌رود تا با ذوب‌آهن دیدار کند، گفت: من به عنوان مدیر تیم پرسپولیس قبل از انجام هر کاری با آقای برانکو جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و برای این بازی هم مثل همیشه دو هفته قبل با کادر فنی مشورت کردیم و جلسه‌ای برگزار شد تا در خصوص سفر به اصفهان تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: وقتی که پروازهای روز سه‌شنبه از سمت تهران به اصفهان را بررسی کردیم، فقط یک پرواز در صبح زود به اصفهان موجود بود و یک پرواز در آخر شب. آقای برانکو اعلام کرد که به هیچ عنوان پرواز صبح زود گرفته نشود و پرواز شب هم به صلاح نیست، چرا که احتمال تأخیر در پرواز وجود دارد و این موضوع خواب بازیکنان را دچار مشکل می‌کند. بعد از این مسائل، با هماهنگی کادرفنی بنا شد که به صورت زمینی و با اتوبوس به اصفهان برویم، اما برگشت ما از این شهر بعد از این بازی با هواپیما و پرواز خواهد بود تا بازیکنان خیلی زود به تهران برگردند.

وی درباره انتخاب محل بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن و اینکه این بازی بالاخره کجا برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ از هیأت فوتبال اصفهان با ما تماس گرفتند و گفتند که در ورزشگاه فولادشهر کارهای عمرانی و نصب سکو انجام می‌شود و قرار است درنهایت به ما خبر بدهند که این بازی در فولاد شهر انجام می‌شود یا نقش جهان. البته قرار است شورای تأمین شهر اصفهان در این خصوص تصمیم‌گیری کند و هیأت فوتبال یا فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم‌گیرنده نیستند.

خلیلی در پاسخ به این سؤال که ذوب‌آهنی برای انجام بازی در فولادشهر راضی نیستند و اعلام کردند که در این صورت ما میهمان پرسپولیس هستیم و میزبان نیستیم، گفت: با مشورتی که با کادر فنی انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که فرقی نمی‌کند که در چه زمینی بازی کنیم، چرا که تیمی که به دنبال قهرمانی است، برایش فرقی نمی‌کند کجا و در چه زمینی به میدان می‌رود بلکه ما در هر بازی برای گرفتن سه امتیاز به زمین می‌رویم.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد سفر این تیم به دبی هم افزود:‌ ما ۳۰ فروردین راهی دبی می‌شویم و دو جلسه تمرین تا قبل از بازی با الاهلی عربستان در دبی انجام خواهیم داد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فردای بازی یک جلسه ریکاوری می‌کنیم و سپس در ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه به تهران برخواهیم گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی

      انشالا سقوط میکنین تمام مردم ایران از تیم احت بشن. امین

      پاسخ ها

      • حمزه

        پماد سوختگی بدم خدمتتون

    • بدون نام

      فقط سوار هواپیمای زنوزی نشيد که کثیف ميشه

    • محمدیانی

      این هواپیما قطعا سقوط میکنه

    • بدون نام

      به کوری چشم‌کیسه سوراختور و شله زرد....سرورتون قهرمان بلامنازع لیگ هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج