جاباما
۸۵۲۲۸۲
۱۸ نظر
۵۰۱۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
پ

کیف‌قاپی بی‌رحمانه با ماشین

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند کیف قاپی که اقدام به ۶۳ فقره سرقت از خانم‌ها کرده بودند، خبر داد و گفت: برحی از این سرقت‌ها منجر به آسیب‌ جسمی شده بود.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان مبنی بر کیف قاپی از سوی سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محدوده حصارک و ماهدشت کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی از شکات محرز شد که راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش، در ساعات اولیه روز اقدام به کیف قاپی از خانم‌ها کرده که تعدادی از این سرقت‌ها منجر به آسیب جسمی آنها شده است.

نادربیگی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و تلاش‌های شبانه‌روزی در نهایت موفق به شناسایی خودرو مذکور شده و طی استعلام صورت گرفته، خودرو در یکی از مناطق کرج مشاهده و پس از تعقیب نامحسوس، در یک فرصت مناسب متوقف و راننده آن دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۶۳ فقره کیف قاپی از خانم‌ها با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش ماموران دستگیر و هر دو متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان این که تا کنون ۴۳ نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند اظهار کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

نادربیگی در پایان به شهروندان توصیه کرد، در صورت ضرورت برای عبور از مکان‌های خلوت، کیف دستی خود را نزدیک به خود و به سمت پیاده رو یا دیوار نگه دارند و در صورت بروز هرگونه حادثه مانند سرقت، جیب بری و... بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به ماموران اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشرفت در امور کیف قاپی !!¡¡

      پاسخ ها

      • عامو

        14/23کاربر محترم من که عمری ازم گذشته تا کنون ندیده ام که کیف قاپی محترمانه باشه که این یکی را کیف قاپی بی رحمانه بحساب بیاوریم، آخه فرزندی هنگام کیف قاپی که نمیروند بگویند خواهشا شما کیف خود را به من بدهید،!!! همه یک دفعه و بیهوا کیف طرف را برمیدارند و اون که باهاشون حرف میزنید زورگیری نام داره هیچ کیف قاپی بصورت محترمانه نیست چون فرصت کیف قاپی از دست میرود و مجبور به زورگیری میشود، من جهت اطلاع دوستان میگم که بدانند اصلا کیف قاپی محترمانه در این شغل کیف قاپی نمی گنجد، آری فرزندی، ظهور!!!

      • بدون نام

        داداشی کیف قاپی با ماشین پیشرفت نیست،!!! بلکه پس رفت است، چون کیفهایی بهترین راه پیاده با یک موتور سوار آماده بهترین نوع است ز

    • بدون نام

      بی شرفهای نامرد کسی که کیف قاپی میکنی بوی از مردونگی نبرده ......

    • رضا

      63 بار!!!!!!!!!!
      63؟
      یک نفر 63 بار به یک روش دزدی کنه بعد نفهمن کار کی بوده

    • بدون نام

      دمتون گرم بعد 63فقره کیف قاپی تونستید بگیریدش واقعا نیروی انتظامات زحمت میکشن مثل مسئولین آدم شرمنده میشه

    • بدون نام

      مسلا اگر بامتور کیف قاپی میکرد بارحمانه بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        15/00عزیز، اولاً مسلا غلط است مثلاً اینطوری است دوما متور هم غلط و صحیح آن موتور است، اگر درست میخوندی دچار این اشتباه نمی شدی، اون مورد که گفتم با موتور در خصوص پیشرفت بود نه بيرحمانه،!!! هیچ کیف قاپی محترمانه نیست که من نوشتم، لطفاً متن را درست بخوانید یا به یکی بدهید براتون بخونه که دچار اشتباه نشوید، تازه گفته بودم اگر آرام بگویند کیفت را بده اون نمیدهد کیف را اگر ببرند کیف را دیگر کیف قاپی نیست زورگیری نام دارد، من نسبت به معنی جملات نوشتم نه اینکه گفتم کیف قاپی یا زورگیری خوب است، بدون شک بد ترین و رذل ترین کار است، خواهش میکنم متن را درست بخوانید که الکی وقت را تلف نکنید ممنون

    • زهرا

      خاک توسرشون که امنیت نذاشتن براکشوربازفرداازادشون میکنن بازهمون اش وهمون کاسه

    • کرامت

      قطع انگشت

      پاسخ ها

      • احمدرضا

        اگه میخواستن دست دزدها را قطع کنن الان کشور ایران ، کشور دلیران ، کشور شیران ، اسمش عوض میشد ، میشد کشور بی دستان ، کشور تک دستان ، کشور یوزهای چلاق

    • بدون نام

      ۶۳ بار و با یک ماشین ! ! سر کار تشریف دارید ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        15/57این 63بار دزدی کردن ...

    • بدون نام

      از قطع دست گذشته 10بار اعدام کنید هرصورت سریع الا برکت االله

    • بدون نام

      هیس سروصدا نکنین نمیبینین خوابیدن

    • سید حسن

      دستهاشا قطع کنید

    • بدون نام

      خداییش حقشونه چند تا از اینا رو تو ملا عام اعدام کنن تا عبرت بقیه شون بشه

    • .....

      باید این ... هارو اعدام کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج