جاباما
۸۵۲۲۸۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

حدادی‌فر: پرسپولیس سخت شکست می‌خورد

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی سختی با پرسپولیس پیش رو داریم، ولی به چیزی جز گرفتن سه امتیاز در این بازی فکر نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: قاسم حدادی‌فر با اشاره به آخرین وضعیت ذوب‌آهن در لیگ برتر و نتایج خوبی که آنها در چند هفته اخیر گرفته‌اند، گفت: ما در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی نداشتیم، ولی در چند هفته اخیر تا حدودی جبران مافات کردیم. قطعاً اگر در نیم‌فصل اول هم خوب نتیجه می‌گرفتیم الان در جمع بالانشین‌ها بودیم. هدف ما این است که در شش بازی باقیمانده هم بهترین نتایج ممکن را بگیریم و بتوانیم خودمان را به رتبه ششم برسانیم.

وی در مورد دیدار تیمش برابر پرسپولیس که روز چهارشنبه در اصفهان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است که امسال هم نتایج بسیار خوبی گرفته است. بازی با این تیم سخت است. پرسپولیس سخت گل می‌خورد و سخت هم می‌بازد، ولی ما در این بازی میزبان هستیم و هدفی جز برد نداریم. این درست است که مقابل تیم پرقدرتی قرار می‌گیریم، ولی ما هم پتانسیل فنی بالایی داریم و امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: تمام مدعیان اندازه خودشان شانس دارند، ولی به نظر من پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیطون تیتر انحرافی میزنی

    • ارتش سرخ

      چشم حسود کورررررر

    • zoro

      فدایی داری داش اسماعیل

    • بدون نام

      حالا درکنار انسجام تیمی زیاد که بازیکنانش مدت زیادی پیش هم بازی کردن عوامل پشت پرده هم به این تیم کمک میکنه از وزارت ورزش و رسانه ها و غیره دلم فقط به تیمهای سایر شهرها میسوزه چون حقیقت تلخ فوتبال کشور اینکه درمجموع مافیای فوتبال پشت دوتیم تهران هستند

    • بدون نام

      تو روحت با این تیترت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج