جاباما
۸۵۲۳۰۰
۹ نظر
۵۰۳۴
۹ نظر
۵۰۳۴
پ

جدیدترین رنگ مو‌ی سال، مخصوص بهار ۹۸

همانطور که فصل‌ها عوض می‌شوند و هوا رو به گرمی می‌رود، ترند‌های زیبایی نیز تغییر می‌کند، به خصوص اگر بحث رنگ مو در میان باشد. اگر به عکس‌های ستاره‌های هالیوود در بهار ۲۰۱۹ نگاه کرده باشید، حتما متوجه تغییر رنگ آن‌ها و ترند‌های سال شده اید. اما اگر از جدیدترین رنگ مو‌هایی که برای بهار ۹۸ روانه بازار شده اند چیزی نمی‌دانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: همانطور که فصل‌ها عوض می‌شوند و هوا رو به گرمی می‌رود، ترند‌های زیبایی نیز تغییر می‌کند، به خصوص اگر بحث رنگ مو در میان باشد. اگر به عکس‌های ستاره‌های هالیوود در بهار ۲۰۱۹ نگاه کرده باشید، حتما متوجه تغییر رنگ آن‌ها و ترند‌های سال شده اید. اما اگر از جدیدترین رنگ مو‌هایی که برای بهار ۹۸ روانه بازار شده اند چیزی نمی‌دانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

رنگ‌های پاستلی

جدیدترین رنگ مو‌ی سال، مخصوص بهار ۹۸

چند سالی بود که از رنگ‌های پاستلی خبری نبود. اما اخیرا این رنگ‌ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. اما در میان اینهمه تنوعی که در رنگ‌های پاستلی وجود دارد، کدام رنگ برای بهار ۲۰۱۹ انتخاب شده است؟ رنگ مو‌های لیدی گاگا را در مراسم گلدن گلاب به یاد دارید؟ رنگ موی پاستلی کیم و کلویی کارداشیان را چطور؟ در این فصل رنگ‌های آبی و صورتی بیشترین طرفداران را داشته و به عنوان رنگ‌های ترند سال انتخاب شدند. البته چیزی که اهمیت دارد این است که رنگ پایه موهایتان نباید تن زردی داشته باشد بلکه باید آن را به رنگ سفید پلاتینی کنید تا با مد روز سازگاری داشته باشد.

مسی- عسلی

جدیدترین رنگ مو‌ی سال، مخصوص بهار ۹۸

این رنگ که برای بهار ۲۰۱۹ مد شده است، رنگی بین مسی و عسلی دارد. در واقع شما نباید یکی از این رنگ‌ها را جداگانه انتخاب کنید و به موهایتان بزنید، بلکه رنگ مویتان باید ترکیبی از این دو رنگ باشد. این رنگ مو، از آنجا که تن قرمز دارد، به پوست‌هایی که تن خنثی یا گرمی دارند، بیشتر می‌آید؛ بنابراین اگر پوستی زیتونی یا سرد دارید، دور این رنگ مو را خط بکشید. البته شما گزینه دیگری هم دارید. این که پایه موهایتان را به رنگ مسی کنید و هایلایت‌های عسلی را از توی آن درآورید.

قهوه ای سوخته

جدیدترین رنگ مو‌ی سال، مخصوص بهار ۹۸

قهوه‌ای سوخته رنگ مویی ست که هیچگاه از مد نمی‌افتد. این رنگ مو برای افرادی که موی تیره را ترجیح می‌دهند و خصوصیت ریسک پذیری ندارند، توصیه می‌شود. شما می‌توانید یا کل موهایتان را به این رنگ کنید یا این که اگر زمینه موی مشکی‌ای دارید، قهوه‌ای سوخته را به صورت هایلایت روی موهایتان در آورید. اگر می‌خواهید جذابیت بیشتری به موهایتان دهید، گزینه دیگری هم دارید، این که مو‌های بالای سرتان را قهوه‌ای تیره و قسمت پایین موهایتان را به رنگ قهوه‌ای روشن‌تر درآورید.

کاراملی

جدیدترین رنگ مو‌ی سال، مخصوص بهار ۹۸

یکی دیگر از ترند‌های بهار ۲۰۱۹، رنگ موی کاراملی ست. افرادی، چون جنیفر لوپز، جی جی حدید یا بیانسه به این رنگ مو علاقه زیادی دارند. شاید فکر کنید که این رنگ در سال‌های قبل هم طرفداران زیادی داشته، اما تفاوتی که این رنگ با سال‌های قبل دارد این است که در قسمت ریشه تیره‌تر است. از این رو شما باید ریشه موهایتان را تیره‌تر از رنگ کل موهایتان بزنید. برای این که رنگ مویتان تن خاصی، چون زردی یا نارنجی نداشته باشد، بهتر است که از واریاسیون استفاده کنید.

بلوند با ریشه تیره

جدیدترین رنگ مو‌ی سال، مخصوص بهار ۹۸

اگر مو‌های شما بلوند است، زمانی که ریشه آن درآمد، بهتر است که برای رنگ کردن آن به آرایشگاه نروید، زیرا یکی از ترند‌های سال مو‌های بلوند روشن با ریشه تیره است. سعی کنید که رنگ بلوندتان تن طلایی داشته باشد. این مدل رنگ مو، صورت شما را روشن‌تر و گرم‌تر نشان می‌دهد؛ بنابراین اگر پوستی روشن و سرد دارید و فکر می‌کنید که بلوند به تنهایی به شما نمی‌آید، می‌توانید با تیره کردن ریشه موهایتان، هم به خواسته خود برسید و هم با مد روز پیش روید.

آمبره معکوس

جدیدترین رنگ مو‌ی سال، مخصوص بهار ۹۸

اگر تا به حال به آمبره کردن موهایتان فکر نکرده اید، زمان آن است که در سال جدید کمی ریسک پذیرتر باشید. آمبره معکوس یکی از رنگ مو‌هایی ست که این سال‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما برای این که با این ترند پیش روید باید چه کنید؟ در آمبره، شما بالای موهایتان را تیره و پایین آن را روشن می‌کنید، اما آمبره معکوس برعکس این مدل است. یعنی شما بالای موهایتان را روشن می‌کنید و هر چه به سمت پایین می‌آیید، موهایتان تیره‌تر می‌شود. حتی برای جذابیت بیشتر می‌توانید به جای رنگ‌های تیره در قسمت پایین موهایتان، از رنگ‌های پاستلی تیره استفاده کنید. هر چه باشد با این رنگ مو تمام چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کنید.

منابع: marieclaire، elle

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این اقتصاد مقاومتی بریم سراغ طبیعی تر شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدرم که شما رنگ نمیکنید

    • بدون نام

      عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییی.

    • بدون نام

      فقط رنگای فانتزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط حنا

    • بدون نام

      رنگ فقط رنگ موهای جنیفر

    • بدون نام

      همیشه همین ها مد بوده دیگه ،تیتر الکی

    • بدون نام

      آره واقعا ،تیتر الکی بود ،همیشه همینا بوده و هستن

      من می خوام عسلی مسی بزنم

    • bita rezaie

      رنگ موی جنیفر لوپز عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج