جاباما
۸۵۲۳۰۸
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

بازداشت بیش از ۴هزار معتاد متجاهر در هفت روز

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر، از دستگیری چهار هزار و ۶۷۶ معتاد متجاهر خبر داد و گفت: در هفت روز گذشته هفت هزار و ۴۱۱ متهم در ارتباط با جرایم مواد مخدر و اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا: معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر، از دستگیری چهار هزار و ۶۷۶ معتاد متجاهر خبر داد و گفت: در هفت روز گذشته هفت هزار و ۴۱۱ متهم در ارتباط با جرایم مواد مخدر و اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور دستگیر شدند.

ناصر اصلانی افزود: علاوه بر معتادان متجاهر دستگیر شده، ۲۰۹ نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر و روانگردان، ۲ هزار و ۳۷۴ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و همچنین ۱۹۳ نفر نیز طی سایر عملیات های مرتبط با موضوع مواد مخدر دستگیر شدند.

اصلانی اظهار داشت: مجموع کشفیات این مدت ۱۳ هزار و ۴۱۲ کیلوگرم و بیشترین حجم مواد کشف شده مربوط به تریاک به میزان ۹ هزار و ۹۵۹ کیلوگرم است که ۷۴ درصد مجموع کشفیات را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از این میزان، هزار و ۵۱۷ کیلوگرم حشیش، ۱۷۵ کیلوگرم هرویین، ۱۳۰ کیلوگرم شیشه، ۴۵۱ کیلوگرم مرفین، ۲ هزار و ۱۷۵ عدد قرص روان‌گردان و هزار و ۱۷۹ کیلوگرم سایر مواد کشف شده است.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: بیشترین تعداد قرص های روانگردان کشف شده با هزار و ۲۵۰ عدد مربوط به استان آذربایجان غربی است که نشان‌دهنده ۵۷.۵درصد مجموع کشفیات قرص‌های روانگردان در هفته اخیر است.

اصلانی گفت: بالغ بر ۸۴.۴ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به هفت استان است. بیشترین حجم کشفیات با سه هزار و ۴۷۰ کیلوگرم مربوط به استان سیستان و بلوچستان و معادل ۲۶ درصد کشفیات، استان کرمان با ۲ هزار و ۵۷۳ کیلوگرم، استان هرمزگان با ۲ هزار و ۳۴۵کیلوگرم، استان سمنان با ۹۳۸ کیلوگرم، استان اصفهان با ۸۷۶ کیلوگرم، استان خراسان جنوبی با ۶۱۶ کیلوگرم و استان فارس با ۴۹۸ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون مقابله با عرضه ستاد افزود: سهم کشفیات پنج استان اولویت دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی از کشفیات کشور در هفته یاد شده ۶۸.۶ درصد است.

اصلانی افزود: این میزان از کشفیات در هزار و ۵۶ فقره عملیات صورت گرفته و سرانه کشفیات مواد مخدر در این دوره ۱۲.۷ کیلوگرم به ازای هر عملیات است.

وی اظهار داشت: در این مدت، ۱۵۱ دستگاه خودرو، ۲۹ دستگاه موتورسیکلت، پنج قبضه سلاح و ۴۰ دستگاه موبایل توقیف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      عملیاتی که در این روزها بسیار سهل و آسان است ، دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر است .

    • بدون نام

      چهل هکتارزندان بسازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج