جاباما
۸۵۲۳۲۳
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

فرانسه، پربازدیدترین مقصد گردشگری جهان

حتی آشوب‌های ناشی از شورش «‌جلیقه زردها»‌ همچون، گازهای اشک‌آور و فروشگاه‌های به آتش کشیده شده شانزلیزه هم نتوانست فرانسه را از داشتن عنوان پربازدیدترین مقصد گردشگری جهان محروم کند.

ایسنا: حتی آشوب‌های ناشی از شورش «‌جلیقه زردها»‌ همچون، گازهای اشک‌آور و فروشگاه‌های به آتش کشیده شده شانزلیزه هم نتوانست فرانسه را از داشتن عنوان پربازدیدترین مقصد گردشگری جهان محروم کند.

فرانسه، پربازدیدترین مقصد گردشگری جهان

به نقل از توربو نیوز، اطلاعات ارائه شده از سوی مؤسسه مطالعات آمار و اقتصاد فرانسه (INSEE)، نشان می‌دهند، شمار نفر شب گردشگران در هتل‌ها و محل‌های کمپ فرانسه نسبت به سال گذشته ۹ میلیون نفر افزایش داشته و این آمار را به ۴۸۳.۲ میلیون رسانده است.

به‌رغم تحولات سیاسی ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۸، این سال چشم‌انداز امید بخشی برای صنعت گردشگری کشور فرانسه به ارمغان آورد. با این حال، در ماه دسامبر، بحران ناشی از اعتراضات «‌جلیقه زردها» ۱.۱ درصد به صنعت گردشگری این کشور ضربه وارد کرد. در شهر پاریس هم، تظاهرکنندگان ۵.۳ درصد از آمار بازدیدکنندگان را کاهش دادند.

بخش اعظم افزایش آمار کلی بازدیدکنندگان به لطف گردشگران خارج از اتحادیه اروپا میسر شده است. شمار بازدیدکنندگان اهل ایالات متحده حدود ۱۶ درصد و بازدیدکنندگان ژاپنی حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

جنبش «جلیقه زردها» نام یک جنبش اعتراضی با مرکزیت پاریس فرانسه است که در اعتراض به افزایش قیمت سوخت و مالیات‌ها به وجود آمد.

فرانسه سال‌هاست که به عنوان نخستین مقصد گردشگری در جهان شناخته می‌شود و شهر پاریس در این میان با جاذبه‌های بی‌شمارش، پربازدیدترین شهر جهان به شمار می‌رود.

در بین پربیننده‌ترین مکان‌های دیدنی این کشور، به کلیسای نوتردام پاریس، موزه لوور و کاخ ورسای می‌توان اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کشور نصف ایران هم جاذبه گردشگری تاریخی ندارد ولی با برنامه ریزی دقیق و اصولی ببینید چیکار کردن اونوقت مسئولین ما چیکار میکنن

      پاسخ ها

      • حسین

        مردم دنبال شادی و هیجان هستن.اگر بهترین آثار تاریخی رو داشته باشی حتی حجاب هم اجباری نباشه ولی شهربازی،باغ وحش،سواحل تمیز برا شنا،بار،دیسکو نباشه به هیچ دردی نمیخوره.اگه به آثار تاریخی باشه مصر باید پر از گردشگر باشه

    • رکنی

      بهتره کشور ما دورش دیوار بکشند تانامحرم وارد نشود چون تعصبات مذهبی بی مورد مشکل کشور را دوچندان کرده این باعث می‌شود گردشگران بجای ایران اسلامی برن کشورهای مسلمان آ زاد مثل امارات مالزی لبنان اندونزی ترکیه تاچیکستان ترکمنستان وحتی کشورهای آ فریقایی که مسلمان هم هستند ولی آ زاده وراحت برای گردشگران

    • بدون نام

      وعده راه رستگاری اشتباهی ، عدم اشنایی با فرهنگهای دیگر ، نبود نبوغ و خلاقیت در تصمیمات ، حاکمیت فرهنگ چاپلوسی،.....مانع ارتباط سازنده با ملل دیگر شده است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج