جاباما
۸۵۲۳۶۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

گران‌ترین خرید تاریخ بارسا تقاضای جدایی داد!

فیلیپه کوتینیو که جدایی از لیورپول و انتقالش به بارسا حواشی فراوانی داشت، نسبت به آینده خود در نوکمپ، دچار تردیدهایی جدی شده است.

ورزش سه: به نقل از اسپورت، ادامه حضور کوتینیو در بارسا و حضور او در فصل آینده قطعی نیست و در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

هافبک ارزشمند برزیلی در اندیشه تجربه یک چالش جدید و جدایی از بارسلونا است و این موضوع را به مدیر برنامه هایش اطلاع داده است. او می خواهد به تیمی برود که در آن رهبر خط میانی و یک بازیکن بدون جانشین باشد؛ مشابه نقشی که در لیورپول داشت.

این هفته یک قرار ملاقات بین دو ایجنت کوتینیو(کیا جورابچیان و برتولوچی) با مدیران بلندپایه بارسلونا از جمله پپ سگورا پیش بینی شده است. جورابچیان و برتولوچی قرار است سه شنبه بازی بارسا و یونایتد در نوکمپ را از نزدیک تماشا کنند و چهارشنبه جلسه ای با سران بارسا خواهند داشت.

در باشگاه بارسلونا روی ادامه کار کوتینیو حساب باز کرده اند. این پیغامی از سوی باشگاه به مدیران برنامه ستاره برزیلی، خود او و اطرفیانش است. با وجود اینکه کوتینیو در یک سال گذشته نتوانسته توانایی های واقعی خود را در بارسا نشان دهد؛ اما در باشگاه هیچ تردیدی در مورد کیفیت او ندارند و اعتقاد دارند که او می تواند مهره ای تاثیر گذار در فصول آینده باشد.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا نیز معتقد است که کوتینیو در بازی های حساس می تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد و این را در یکی دو ماه اخیر با قرار دادن او در ترکیب اصلی ال کلاسیکو و بازی هفته گذشته برابر یونایتد اثبات کرد.

اوضاع کوتینیو در رختکن نیز کاملا خوب است. او ارتباطی دوستانه با ستاره های بزرگ تیم از جمله لوئیس سوارز، مسی و پیکه دارد و در روزهای تلخ فصل که حتی از سوی هواداران حاضر در نوکمپ با سوت های اعتراضی مواجه شد نیز از حمایت کامل هم تیمی هایش برخوردار بود.

در واقع کوتینیو بازیکنی محبوب در رختکن بارسلونا محسوب می شود؛ با این حال او همچنان تردیدهایی جدی برای ادامه حضور در بارسا دارد. یکی از اهداف اصلی او برای پیوستن به بارسلونا کسب جام بود؛ اتفاقی که در لیورپول برای او رخ نمی داد ولی در بارسا توانسته لالیگا، کوپا دل ری و سوپرکاپ را فتح کند و در یک ماه پیش رو، شانس کسب سه جام ارزشمند دیگر به خصوص لیگ قهرمانان را نیز دارد.

اما از سوی دیگر کوتینیو به دنبال این است که در بارسا نقشی جدی تر به او واگذار شود. او این موضوع را اخیرا در اردوی سلسائو، به هم تیمی هایش در تیم ملی برزیل نیز منتقل کرده است و با آنها از تردید هایش برای ماندن در بارسا سخن گفته است.

در بارسلونا نیز از این قضیه مطلع شده اند و می دانند که کوتینیو در فکر جدایی است اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی به آنها اطلاع داده نشده است. در واقع کوتینیو فعلا از مدیران برنامه اش خواسته است که پیشنهادات رسیده را بررسی کنند و همه چیز قرار است در جلسه پیش رو حل و فصل شود. جورابچیان و برتولوچی قرار است تصمیم کوتینیو برای جدایی را به اطلاع سران بارسا برسانند و پیشنهادات متقابل آنها را نیز بررسی خواهند کرد.

در بارسلونا کوچکترین علاقه ای برای فروش گران ترین خرید تاریخ باشگاه وجود ندارد و تحت هیچ شرایطی نیز نمی خواهند ستاره برزیلی را در فهرست فروش قرار دهند. کوتینیو نیز این را می داند اما اگر قرار به اصرار خود او باشد، باشگاه با جدایی او موافقت خواهد کرد.

رقم جدایی ۱۳۰ میلیون یورو خواهد بود تا بارسا کوچکترین ضرری متحمل نشود. جذب کوتینیو ۱۲۰ + ۴۰ میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی داشت و اگر قرار به فروش او باشد، بلوگرانا تقاضای ۱۳۰ میلیون یورو خواهد کرد.

در هر صورت بارسا تمایلی برای از دست دادن کوتینیو ندارد اما وارد جنگ با ستاره برزیلی هم نخواهد شد و در صورت پافشاری، مسیر جدایی را تسهیل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مبره پی اس جي

    • آناتومروس

      خیلی بازیکن خوبیه،کمی وقت میخاد تا وفق پیدا کنه با فلسفه بارسا

    • N

      بازیکن خوبیه ولی بازی در کنار مسی سخته . پس میره بی اس جی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج