۸۵۲۳۹۲
۲۵ نظر
۵۰۰۰
۲۵ نظر
۵۰۰۰
پ

خمارلو: کمیته اخلاق به حرف‌های دایی ورود کند!

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس به صحبت‌های مربی باشگاه سایپا واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در واکنش به اظهارات محمد دایی مربی تیم سایپا که روز گذشته صحبت‌هایی در خصوص پرسپولیس و هواداران این تیم انجام داده بود، گفت: دیروز مصاحبه‌ای از محمد دایی خواندم که در کمال تعجب به هواداران پرسپولیس توهین کرده بود و این مسئله برای ما جای سؤال دارد.

چراکه هواداران پرسپولیس باوفاترین و بهترین هواداران هستند که حتی در سخت‌ترین روزها از پرسپولیس حمایت کردند. حتی زمانی که پرسپولیس ۱۲ بازیکن داشت هواداران پای این تیم ماندند و از پرسپولیس حمایت کردند. حتی روزگاری که پرسپولیس با همین آقایان شرایط خوبی هم نداشت مورد حمایت هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و به همین دلیل این اظهارنظرها در خصوص هواداران پرسپولیس عجیب است.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس در حالی از سوی محمد دایی مورد توهین قرار گرفتند که همیشه از این تیم حمایت کردند و حالا اگر نظری هم دارند کسی حق ندارد آنها را بی‌سواد خطاب کرده و یا به آنها لقب بدی بدهد. هواداران پرسپولیس هیچ گاه از کسی خط نمی‌گیرند و خودشان آنقدر درک دارند که شرایط را تجزیه وتحلیل کرده و واکنش نشان دهند.ما از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌خواهیم تا به این اظهارات توهین‌آمیز و جفایی که در حق هواداران پرسپولیس انجام شده ورود کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: محمد دایی از پول خرج کردن برای پرسپولیس صحبت کرده اما به گواه تاریخ و آمار در زمانی که خود او در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت این تیم ۷-۸ ملی‌پوش داشت و برای این تیم هزینه‌های زیادی انجام شده بود. اما قهرمان نشدند و این بهترین جواب است که آقایان بدانند با هزینه کردن هیچ تیمی نمی‌تواند قهرمان شود. بلکه باید برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید تا قهرمان شوید.

به نظر می‌‌رسد اینکه پرسپولیس در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی خود است باعث شده مخالفان و دشمنان پرسپولیس چهره واقعی خود را برای هواداران عیان کنند. اگر پرسپولیس در کورس قهرمانی است و دو قهرمانی کسب کرده به خاطر درایت سرمربی تیم و برنامه‌های اوست وگرنه هزینه کردن قهرمانی نمی‌آورد.

خمارلو افزود: پرسپولیس بدون یار تعویضی موفق شد تیم السد که بسیار قدرتمند است را شکست دهد و به فینال آسیا برسد و این موضوع نشان از درایت سرمربی تیم دارد که حتی تا آخرین لحظه در زمین باقی می‌ماند و برای بازیکنان تمرینات حرفه‌ای و اصولی در نظر می‌گیرد. برانکو مربی‌ای نیست که با لباس شخصی به تمرین بیاید و یا در تمرین با دوستانش گپ و گفت کند و یا به روزنامه خواندن مشغول شود!

حتی وقتی در تهران باران سیل‌آسا می‌آمد برانکو در زمین تمرین حضور داشت و همراه سایر بازیکنان تیم را آماده می‌کرد و این مسائل رمز موفقیت پرسپولیس است نه اینکه برخی بخواهند از هزینه‌های یک باشگاه صحبت کنند چرا که اگر قرار بود هزینه کردن،‌ یک تیم را قهرمان کند تیم‌هایی مثل السد یا الدحیل قهرمان آسیا می‌شدند و یا در همین کشور خودمان تیم‌هایی که هزینه‌های نجومی می‌کنند، باید قهرمان می‌شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه میشناسنش هر تیمی رفته آخرش با دعوا و جنجال و گروکشی مبلغ قرارداد و مالیات ازش جدا شده !!!!!! نیاز به جواب نیست ارزشش رو نداره آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه!!!!!!!!

    • بدون نام

      بیسوادین دیگه
      اگه بیسواد نبودن بخاطر ساندیس نمیرفتند استادیوم

    • مصطفی

      زمان دایی ۱.۵ میلیون دلار فقط پول رضایتنامه نیم فصل خلعتبری واسه عجمان دادن ، انصاری فرد محمد قاضی محمد بنگر و ... ۷ ملی پوش و هزینه های نجومی کردن کلی ماشین پورشه و بی ام و دادن اونوقت چی شد ، اون موقع هزینه کردن لازم بود الان بد شد ؟؟ چرا با اون همه هزینه دایی یکبار قهرمان نشد که الان مدعی شده به یه بچه هم صد میلیارد بدن تیم قهرمان میکنه ؟!! اصلا کجا پرسپولیس ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده الکی حرف مفت میزنن . حسود هرگز نیاسود ، درود بر برانکو

    • فرشاد

      باز هم درگیری میان خود پرسپولیسی ها یکی جداشون کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیست که بین خود استقلالیها درگیری نیست شما فعلا برید فرهاد و قلعه نویی رو از هم جدا کنید

    • بدون نام

      غلط کرد محمد دایی بلد نیست حرف بزنه از کنار برادر لمپنش که خودشو پرسپوليسی ميدونه به اینجا رسیده اينا يه عده هوچی گر سو استفاده چی هستند. علی دایی شهرت خودشو مدیون حجازی پروین و مایلی کهن است. فیلم ادا بازیشو کنار زمین ببینید تا فرق يه مربی با کلاس را بفهمید وقتی تیمش گل ميزنه مثل عقب افتاده ها رفتار می کنه هر وقت تیمش عقب میافته به داور و مربی حریف و بازیکن مقابل می پره.

    • Reyhaneh.taji

      هوادارای پرسپولیس بهترین هوادارا هستن؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه هوادارای استقلال بهترین هوادارا هستن که حتز بعد از باخت تیم ملی کشورشون از ژاپن با پرچم ژاپن میرفتن ورزشگاه

    • بدون نام

      دقیقا چه توهینی کرده؟ گفت هرکس فحش داد به دایی فحش برگرده به خودش و خونوادش نکنه انتظار داری بگه دمتون گرم بازم فحش بدید

    • بدون نام

      دقیق نمیدونم چی گفته ولی علی دایی باید تذکر بده به داشش یکم کلا ....بد حرف میزنه و حکایت از بیسواد بودنش هست !

    • بدون نام

      نه اینکه عده ایی از هوادارای پرسپولیس به هیچ کسی هیچ توهینی نمیکنن! هوادارای تیمتون در بازی با سایپا حتی به تیم تراکتور و به بسیاری از مردم کشور که اتفاقا ترک هم هستند فحاشی و لجن پراکنی هم کردند! پس کو کمیته اخلاق و کمیته انظباطی؟ کلا لیگ و مافیای فوتبال برمبنای منافع تو تیم حکومتی مرکز هستند و رسانه های ملی هم حمایت کننده این دوتیم هستند!
      لطفا نظرم رو تایید کنید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رسپلیس بخاطر توهین عده ایی از هوادارانش توسط کمیته انضباطی جریمه شد کور بودی ندیدی ؟ باز اگه عده ای از هواداران پرسپایس یه دفعه توهین کردن که اونم جواب شما رو دادن شما که سالهاست دارید تو تبریز توهین میکنید تو رشت هم که توهین کردید و کتکاری راه انداختید با شما بابت سالها توهین و فحشتون برخورد شد ؟

    • ع.ج

      این درسته،جواب این آدم کوچولوها رو باید زودترمیدادیدآخه امثال محمددایی کجای این فوتبالند

    • بدون نام

      کدوم مربی پرسپولیس 4 هفته پشت سرهم بازوند؟؟به گذشته مراجعه کنید

    • بدون نام

      تواسیاستاره به تیمی میدن که قهرمان اسیاشده باشه این تک ستاره پرسکلیس ازکجاچسباندن بهش جای سوال است ودرضمن دایی هرچه گفته حساب است لنگیهاهرچه بارشان کنیدهنوزکم است خخخخخخخخخخ

    • محمد

      جناب خمارلوی عزیز. محمد دایی بد دهن درحدی نیست که جوابشو بدین.

    • فردوسی

      آخه مردک یه عکس با شورت ورزشی داری فقط چون برادر علی دایی هستی میتونی هر جور خواستی وراجی کنی

    • بدون نام

      دایی های همیشه طلبکار و یادشون رفته از کجا شروع کردن و به کجا رسیده اند

    • بدون نام

      الحق خمارلو آخر به درد خورد

    • بدون نام

      آفرین خمارلو

    • یاران 58

      خفه شو خماری کشیدی خمارلو شدی، توهم زدی

    • بی انگیزه

      اون ستاره سر لوگوی لنگ داغونم کرده خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      دمتگرم

    • بدون نام

      علی فقط کریمی

    • کامران

      اگر فقط برای ایشان ورود کنه والا شجاع سیدجلال رادوشوویچ بیرانوند آزاد هستند وکسی ت.....راهم !؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج