جاباما
۸۵۲۴۱۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

همام: استقلال را تهدید نکرده‌ام

 بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه را تهدید به جدایی نکرده است، گفت: خاطرات خوبی از حضور در استقلال دارم و برای این تیم و هوادارانش، احترام و ارزش زیادی قائل هستم.

ایرنا: طارق همام، هافبک استقلال در باره شرایطش اظهار داشت: هیچگاه مسئولان استقلال را تهدید نکرده ام که در صورت پرداخت نشدن حق و حقوقم، از این تیم جدا می شوم و این مساله دور از واقعیت است.

وی در مورد دوری اش از میادین، گفت: در پنج سال اخیر مصدوم نشده بودم و این بدشانسی بزرگی است که به دلیل آسیب دیدگی، چند دیدار حساس استقلال را از دست دادم. پس از پشت سرگذاشتن دوران آسیب دیدگی از امروز در تمرینات گروهی تیم شرکت می کنم.

همام: استقلال را تهدید نکرده‌ام

این هافبک عراقی ادامه داد: خوشبختانه استقلال روند خوبی را آغاز کرده است که حاصل آن پیروزی با ارزش برابر الهلال عربستان و سپاهان بود. امیدوارم این روند در هفته های آینده ادامه داشته باشد.

همام در پاسخ به این پرسش که استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را خواهد داشت؟ گفت: همیشه گفته ام استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم. شرایط استقلال مطلوب است و توان رسیدن به موفقیت را داریم.

وی گفت: تمریناتم را با قدرت ادامه می دهم تا هرچه زودتر به شرایط مطلوب رسیده و بتوانم برای استقلال به میدان بروم و مهره تاثیرگذاری باشم.

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر پرداخت نشدن مطالبات این هافبک عراقی از سوی مسئولان باشگاه استقلال و تهدید وی به جدایی از جمع آبی پوشان پایتخت منتشر شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیاد حرف بزنی میری پیش باقری رحمتی قایدی و محروم میکنند پس ساکت باش

    • بدون نام

      خفه شو بابا عراقی پست فطرت ما ایرانیها شمارو شاخ کردیم!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج