۸۵۲۴۲۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

روز‌های کامیابیِ کمال در پرسپولیس

هافبک تیم پرسپولیس در دیدار برابر سایپا به رکورد ۲۵۰ بازی در ادوار مختلف لیگ برتر ایران رسید.

وب سایت نود: کمال کامیابی نیا هافبک باتجربه پرسپولیس با حضور در بازی مقابل سایپا توانست به آمار ۲۵۰ بازی در ادوار لیگ برتر ایران دست یابد. کمال که در این دیدار پاس گل اول پرسپولیس را به بشار رسن داد، در هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر اولین بازی خود را در این رقابتها انجام داد و با پیراهن تیم مس کرمان به میدان رفت. او دو فصل در تیم کرمانی حضور داشت و ۱۹ بار برای این تیم بازی کرد. راه آهن مقصد بعدی کامیابی نیا بود که دو فصل را هم در این تیم سپری کرد اما کمال دیگر به عنوان مهره ای قابل اتکا در ترکیب تیمش شناخته می شد و ۵۲ بازی در این تیم انجام داد.

روز‌های کامیابیِ کمال در پرسپولیس

بعد از راه‌آهن کمال به شهرداری تبریزی پیوست. کامیابی نیا پس از یک فصل حضور در شهرداری تبریز و انجام 27 بازی در این تیم، راهی نفت تهران شد و یکی از مهره های اصلی تیم دوست داشتنی و رویایی نفت بود که 54 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. هافبک فعلی سرخپوشان تهران همراه با نفت تهران تا آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هم پیش رفت اما در آخرین بازی جام قهرمانی از دست آنها پرید.

روزهای موفقیت در فوتبال ایران برای کمال در باشگاه پرسپولیس رقم خورد. از ابتدای لیگ برتر پانزدهم، مرد شماره 11 سرخپوشان به عناوین و افتخارات متعددی دست یافت. دو قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در سوپرجام ایران و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کارنامه این بازیکن را پربارتر از هر زمانی ساخت؛ در ضمن، کمال در فصل جاری هم می تواند در هر دو جام حذفی و لیگ برتر همراه با پرسپولیس به قهرمانی دست یافته و کارنامه ای پرافتخار را در دوران حرفه ای به ثبت برساند.

کمال کامیابی نیا که در پرسپولیس 98 بازی انجام داده، تا کنون 25 گل برای تیم های مختلف به ثمر رسانده که 14 گل را با پیراهن پرسپولیس وارد دروازه حریفان کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقشو تو تیم ملی خوردن

    • بدون نام

      دایی کمال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج