جاباما
۸۵۲۴۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والورده: از روح تیمی منچستریونایتد می‌ترسم

بارسلونا فردا در نوکمپ و از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

ورزش سه: بارسلونا فردا در نوکمپ و از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

بارسلونا در بازی رفت که هفته گذشته در اولدترافورد برگزار شد، توانست با گل به خودی لوک شاو بر شیاطین سرخ پیروز شود و فردا با یک تساوی نیز راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد.

ارنستو والورده به دلیل اهمیت این بازی، روز شنبه به بسیاری از ستاره هایش استراحت داد و از آنها مقابل اوئسکا استفاده نکرد. تصمیمی که به ضرر بارسا تمام شد و مقابل تیم قعر جدولی با تساوی بدون گل متوقف شد.

والورده: از روح تیمی منچستریونایتد می‌ترسم

ارنستو والورده در نشست خبری بازی با یونایتد گفت: « انتظار یک بازی هجومی از یونایتد را دارم. البته نمی دانم برنامه دقیق این تیم چه خواهد بود ولی عملکرد آنها در بازی های خارج از خانه این فصل لیگ قهرمانان، می تواند مرجع خوبی باشد.

یونایتد از 4 بازی خارج از خانه در سه بازی پیروز شده؛ از جمله برابر یوونتوس و پی اس جی. هر تیمی روی برنامه های تاکتیکی خود تکیه می کند و سعی در تحمیل ایده هایش بر حریف دارد. یونایتد نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنها به خصوص در دقایق پایانی تیم خطرناکی هستند و سابقه بسیار خوبی در این زمینه دارند. یونایتد 20 سال پیش در نوکمپ و در دو دقیقه پایانی بایرن را شکست داد و فاتح لیگ قهرمانان شد. بیشتر ترس من از روح تیمی یونایتد است و از قدرت و سرعت بازیکنان این تیم.»

سرمربی بارسا ادامه داد: « نتیجه بازی رفت، تضمینی برای صعود ما نیست. هدف ما این است که یونایتد فردا به گل نرسد و اینکه برنامه های مان را در زمین به درستی پیدا کنیم. مثل همیشه مالکیت توپ و میدان را می خواهیم و ایده ما پیروزی است.»

وضعیت عثمان دمبله: « این امکان وجود دارد که او از ابتدا به میدان برود. شاید هم نه. برابر اوئسکا 60 دقیقه در میدان بود و الان شرایط بهتری هم دارد. ایده اصلی این است که برای بازی فردا در دسترس باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج