جاباما
۸۵۲۴۵۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

فتحی: باقری همچنان محروم است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بین همه اعضای باشگاه اختلاف سلیقه وجود دارد اما مشکلی وجود ندارد و در فوتبال این مساله طبیعی است. ما کنار شفر هستیم و شفر در خدمت استقلال است تا تیم به اوج برسد.

سایت رسمی باشگاه استقلال: امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه جلسه هیات مدیره در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین جلسه هیات مدیره سال ۱۳۹۸ بسیار خوب مانند جلسات قبلی برگزار شد و رویکرد اقتصادی داشت. تصمیمات خوبی گرفتیم و مطمئن باشید که هواداران از نتایج این جلسات بهره مند خواهند شد.

وی درباره نتایج استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: در خصوص مسائل فنی من نباید صحبت کنم و در این باره آقای شفر صحبت می‌کنند. من در باشگاه به همراه همکارانم آقایان خطیر، مباشری، دکتر نوروزی و همه کادر باشگاه تمام توان خود را برای نتیجه گرفتن تیم گذاشته‌ایم. در دربی ما تیم بد نبودیم اما روز ما نبود. ما باید برنده دربی می‌بودیم و در نهایت تبعات دربی به دیدار سایپا کشیده شد. با کمک هواداران و اصحاب رسانه تیم به روند خوب خود باز گشته و امیدوارم هواداران حمایت کنند تا روزهای بهتری در استقلال داشته باشیم.

فتحی: باقری همچنان محروم است

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدیدی درباره باقری اتخاذ شده، اضافه کرد: رای قبلی لازم الاجرا است و ایشان محروم هستند. آقای شفر یک نامه رسمی برای محرومیت ایشان نوشته و نامه دیگری نوشته نشده است. تصمیم باشگاه در خصوص ادامه محرومیت ایشان دائم الاجرا است.

وی ادامه داد: هر باشگاهی قوانین خود را دارد و من درباره دیگر باشگاه‌ها صحبت نمی کنم. ما نسبت به حرکت ایشان واکنش نشان دادیم و تصمیم خاص دیگری گرفته نشده است.

فتحی در پاسخ به این سوال که چرا مجیدی در تمرینات غیبت دارد، گفت: مجیدی باید در تمرینات حضور داشته باشد و من اطلاعی ندارم. مادر بزرگ ایشان به رحمت خدا رفته است و با هماهنگی کادرفنی ایشان در مراسم مادر بزرگ خود حضور داشتند.

مدیرعامل استقلال در واکنش به حاشیه های ایجاد شده درباره شادی آبی ها برابر سپاهان، بیان کرد: درباره شادی از خود تیم سوال کنید. از بردن بازی بسیار خوشحال شدم و لذت بردم. اگر اتفاق خاصی افتاده، من بی اطلاع هستم.

وی در ادامه درباره بحث تمدید قراردادها، گفت: قرارداد پاتوسی و ایسما تا 1.5 سال اعتبار دارد و تا پایان فصل دیگر او بازیکن استقلال است و هیچ منعی وجود ندارد. کمیته نقل و انتقالات تشکیل خواهد شد و بازیکنان مورد نظر به زودی اضافه می شوند.

فتحی در واکنش به شایعه اختلاف دوباره خطیر و شفر، عنوان کرد: من ندیدم مشکلی میان خطیر و شفر وجود داشته باشد. اگر ما بخواهیم تکذیب کنیم، باید صبح و شب خبر تکذیب کنیم. ما اختلافات سلیقه زیادی داریم و این اختلافات طبیعی است. بین همه اعضای باشگاه اختلاف سلیقه وجود دارد اما مشکلی وجود ندارد و در فوتبال این مساله طبیعی است. ما کنار شفر هستیم و شفر در خدمت استقلال است تا تیم به اوج برسد.

او همچنین در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره تمدید قرارداد دیگر بازیکن ها، بیان کرد: قرار شد در کمیته ای که به عنوان کمیته نقل و انتقالات با محوریت معاون ورزشی باشگاه و با حضور آقای مباشری و دکتر نوروزی تشکیل می شود، بررسی شده و قرارداد بازیکنان مورد نظر کادرفنی تمدید می شود.

فتحی در ادامه گفت: کمپ استقلال برای پیش فصل در ترکیه قطعی شد و تیم در یک جای معتبر در شهر استانبول حضور خواهد داشت.

مدیرعامل استقلال درباره مطالبات بین المللی این باشگاه، عنوان کرد: امروز مکاتبه ای با باشگاه ترابزون اسپور داشتیم و بابت تیام طلبی نداریم و قسط دوم آقای حسینی باقی مانده است.

فتحی در واکنش به موضوعات پیش آمده پیرامون کمیته فنی، بیان کرد: کمیته فنی خدمت دوستان هستیم و از عزیزان باشگاه استفاده می کنیم. عزیزان کمیته فنی یک عمر برای باشگاه زحمت کشیدند و باشگاه قدردان زحمات آنها است. افرادی هستند که در کمیته حضور ندارند اما به ما کمک می کنند. آقایان رجبی و همدانی هفته ای بیش از یک ساعت به من مشورت می دهند.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: ما قطعا درباره تمدید قرارداد مانند همه جای دنیا با نظر کادرفنی جلو می رویم و نظر شفر اعمال می شود.

وی در پایان صحبت های خود درباره مشکلات زمین تمرین آبی ها، گفت: یکی از مصوبات امروز این بود که برای احیای کمپ حجازی اقدام می کنیم و یک سرمایه گذار کمک می کند تا ترمیم، مرمت و بازسازی انجام شود. کمپ حجازی برای تیم بزرگسالان غیر قابل استفاده است و به زودی گروهی از باشگاه برای این کار مامور می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله با باخت مقابل ماشین سازی دوباره وارد غار میشید و همدیگه را محروم میکنید

      پاسخ ها

      • مصطفی

        به همین خیال باش لنگی....

    • بدون نام

      باقری رحمتی قایدی خوب تا آخر فصل فکر کنم فقط خود شفر میماند

    • تاج کبیر

      چراباید فرشید باقری محروم باشه چون که حرف حق میزنه میگه استقلال یه زمین تمرین نداره جنابعالی معلوم هرکسی که حرف حق بزنه خشتون ازش نمیاد باقری بهترین بازیکن تیم هست باید هرچه زودتر برگرده آقای فتحی شما هم معلومه اومدین به استقلال خیانت کنین چون هر چی فک وفامیل دارین اوردین تو باشگاه هرچه ادم طرفدار تیم لنگی هست بادخودت اوردی

    • بدون نام

      شفر که خواسته بود باقری به تمرین برگرده! چرا تو این موقعیت حساس، خودزنی میکنید؟! دربی بس نبود؟!!!

    • بدون نام

      چون واقعیت راجع به شما گفته باید محرومیت فنی بشه دیکتاتور

      پاسخ ها

      • .

        واسه چی محروم است اقای کچل میشه توضیح بدین
        ..از مدیریت انتقاد کرده واسه همین ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج