۸۵۲۴۵۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ارائه خدمات مشاوره‌ای به سیل‌زدگان گلستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۵ هزار نفر از سیل زدگان گلستان خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۵ هزار نفر از سیل زدگان گلستان خبر داد.

"علی بهرامی" در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: از همان ابتدای وقوع بحران سیلاب در برخی نقاط استان، کارشناسان مجرب مشاوره و مددکاری پلیس گلستان برای ارائه خدمات روان شناختی به این مناطق و محل‌های اسکان موقت اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اسکان موقت ۱۱ هزار نفر در محل‌های تعیین شده تصریح کرد: ۲۲ نفر از مشاوران پلیس در قالب ۷ تیم دائما در این محل‌ها حضور داشته و اقدام به پایش وضعیت روان شناختی و آرام سازی سیل زدگان و انجام اقدامات اولیه مددکاری با استفاده از تکنیک‌های روان شناختی کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه اقدامات مشاوره‌ای پلیس در مناطق سیل زده استان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بیش از ۵ هزار تن از شهروندان سیل زده از جمله کودکان، نوجوانان و زوجین تحت ارائه خدمات روان شناختی قرار گرفته و تعدادی از آنان بر اساس شدت و عمق تاثیر پذیری برای مشاوره‌های تخصصی‌تر تحت مداوا قرار گرفته اند.

بهرامی در ادامه با اشاره به توزیع بیش از یک هزار و ۳۰۰ عدد لوازم بهداشتی، پوشاک و اسباب بازی بین سیل زدگان گفت: ارائه آموزش‌های مدیریت بحران، مقابله با اضطراب، بازی‌های گروهی هدفمند و تسکین آلام روحی آسیب دیدگان با استفاده از تکنیک‌های روان شناختی بخش دیگری از اقدامات مشاوران پلیس در این مناطق است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان با بیان اینکه تیم‌های تخصصی روان درمانی برای ادامه خدمت رسانی به مردم سیل زده استان تشکیل و به این مناطق اعزام شده اند، گفت: پلیس برای کاهش فشار‌های روحی ناشی از سیلاب، با به کارگیری روش‌های نوین و علمی در کنار مردم حاضر شده و تا رفع کامل مشکلات به حضور فعال خود در این مناطق ادامه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راجب جلوگیری از بارداری مشاوره میدید ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج