۸۵۲۴۶۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نوازی: استقلال ۵فینال لیگ برتری پیش رو دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر باید پنج فینال پیش رو خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

ایرنا: محمد نوازی، پیشکسوت استقلال اظهار داشت: شرایط این تیم بعد از دو پیروزی با ارزش که مقابل تیم های الهلال عربستان و سپاهان اصفهان به دست آورد مطلوب و ایده آل است و تا حد زیادی خاطره تلخ شکست در شهرآورد از اذهان هواداران پاک شد.

وی افزود: استقلال برابر سپاهان نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و توانست تا دقیقه آخر برای به دست آوردن سه امتیاز تلاش کند و همین روحیه پیروزی طلبی باعث شد در ثانیه پایانی اتفاق شیرینی که خیلی ها تصور نمی کردند رخ دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با بردی که برابر تیم قدرتمند الهلال به دست آورد به جدول بازی ها برگشت و توانست شانس هایش را برای صعود به مرحله بعدی این رقابت های افزایش دهد. اگر در دور برگشت نیز شاگردان وینفرد شفر همچون بازی با الهلال به میدان روند می توانند به آن چه لیاقت و شایسته نام استقلال است برسند.

نوازی در پاسخ به این پرسش که شانس های قهرمانی استقلال در لیگ برتر چقدر است گفت: باید قبول کنیم استقلال روی کاغذ شانس زیادی برای قهرمانی ندارد اما در فوتبال همواره اتفاقاتی رخ داده است که هیچکس آن را پیش بینی نمی کرد. استقلال باید به این فکر کند ۵ فینال تا پایان مسابقات پیش رو دارد و باید در هر ۵ فینال به برتری برسد.

وی اظهار داشت: استقلال هر طور شده باید ماشین سازی تبریز را ببرد، این جدال از اهمیت برای آن ها برخورد ار است و به طور حتم غلبه بر این تیم شهرستانی موجب خواهد شد آبی پوشان تهرانی با روحیه دو چندانی روبروی الهلال در بازی برگشت قرار بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای کسب مقام چهارم بله حق کاملا با شماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج