۸۵۲۴۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بررسی یک ادعا؛ تاتنهام بدون کین تیم بهتری است!

آمار و ارقام تاتنهام در روزهای بدون کین جهشی عجیب پیدا می‌کند.

وبسایت نود: شاید کاملا مضحک به نظر برسد اما آمار نشان می‌دهد این تیم در روزهایی که هری کین را ندارد، بهتر نتیجه می‌گیرد.

تاتنهام در آخرین مسابقه خود در هفته سی و چهارم لیگ برتر شنبه در ورزشگاه اختصاصی اش میزبان هادرزفیلد بود و در پایان به لطف هت‌تریک لوکاس مورا با نتیجه ۴-۰ از سد این تیم سقوط کرده گذشت.

بعد از فولام (۲-۱)، واتفورد (۲-۱)، نیوکاسل (۱-۰) و لسترسیتی (۳-۱) این پنجمین دیدار فصل بود که تاتنهام کین را به علت مصدومیت مچ پا در اختیار نداشت. همان گونه که از نتایج پیداست، تاتنهام در هر ۵ دیدار به پیروزی رسیده در حالی که درصد پیروزی اسپرز در روزهای حضور کین، به ۶۰.۷ کاهش می‌یاید.

بررسی یک ادعا؛ تاتنهام بدون کین تیم بهتری است!

کین در 28 دیداری که برای تاتنهام به میدان رفته 17 گل به ثمر رسانده و با صدر جدول گلزنان فقط یک گل فاصله دارد، اما جالب است بدانیم که میانگین گلزنی تاتنهام در روزهای حضور کین 1.9 گل در هر مسابقه است و در روزهای بدون او به 2.4 گل در هر مسابقه افزایش یافته است.

اما غیبت این مهاجم به شکل عجیبی در یک سوم دفاعی تیم خودی نیز اثرگذار بوده است. تاتنهام در روزهای با کین در هر بازی 1.1 گل دریافت کرده و در روز های بدون او در هر بازی تنها 0.6 گل خورده است.

تاتنهام در 5 بازی آینده خود باید به ترتیب برابر منچسترسیتی، برایتون، وستهم، بورنموث و اورتون قرار گیرد و بدون هری کین برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. شاید آمار تاتنهام بدون کین در ظاهر بهتر به نظر برسد، اما تاتنهام با گل های کین مستقیما به 7 امتیاز دست یافته، تاثیری که هیچ یک از دیگر اعضای ترکیب تاتنهام در امتیازآوری تیمشان نداشته اند. باید دید غیبت کین تا پابان فصل، بالاخره اثر منفی خود را نشان خواهد داد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج