جاباما
۸۵۲۵۲۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پنج گزینه نهایی رئال مادرید برای جانشینی رونالدو

رئال مادرید در تابستان قبل نتوانست برای رونالدو جانشینی مناسب پیدا کند.

وبسایت نود: در حالی که چند هفته دیگر، از جدایی رونالدو از رئال مادرید یک سال می گذرد، اما رئال مادرید نه در تابستان و نه در ژانویه نتوانست جانشینی واقعی برای او بیابد. درست است چنان که زیدان نیز گفت؛ مشکل این است که بازیکنی مثل رونالدو قابل جایگزینی نیست.

هر چند واقعیت این است که هر بازیکنی به رئال بیاید، بعید است بتواند آمار رونالدو را در این تیم تکرار کند، اما خلأ یک بازیکن گلزن در ترکیب رئال مادرید در فصل جاری به شدت احساس شد و حالا مهمترین دغدغه زیدان در تابستان ۲۰۱۹، پیدا کردن یک بازیکن گلزن برای پر کردن این شکاف است. بازیکنی که بتواند رئال مادرید را دوباره در قامت یک مدعی جلوه دهد.

با بررسی گزینه های لینک شده در طی ماه های گذشته، می توان به پنج اسم رسید که احتمال انتقال آنها بیشتر است و شاید شاهد حضورشان در برنابئو در تابستان ۲۰۱۹ باشیم. به این لیست نگاهی می اندازیم:

مائورو ایکاردی قیمت تخمینی 52 میلیون پوند

پنج گزینه نهایی رئال مادرید برای جانشینی رونالدو

اوضاع ایکاردی در اینتر خوب نیست و خروج او از اینتر در تابستان محتمل است. ایکاردی البته شروع خوبی در این فصل داشت ولی حالا حاشیه نشین شده است. با این وجود مسئله ایکاردی فنی نیست. داستان از این قرار است که چند هفته قبل همسر این بازیکن آرژانتینی که ازقضا مدیربرنامه او نیز است، صحبت های جنجالی علیه چند بازیکن اینتر در رسانه ها انجام داد که جو رختکن این تیم را به هم ریخت. تبعات این مصاحبه، سکونشینی ایکاردی و گرفتن بازوبند کاپیتانی از وی بود.

اما چنان که گفته شد، او از نظر آماری عملکرد بدی در این فصل نداشته است. ایکاردی در 31 مسابقه این فصل، 16 گل زده و 5 پاس گل ارسال کرده است. اینتر در این فصل وداعی تلخ با لیگ قهرمانان و لیگ اروپا داشت و وضعیتش در سری آ نیز خیلی قابل تعریف نیست. تصورش سخت نیست که او در تیم بهتری، می تواند عملکردی به مراتب بهتر هم نشان دهد.

ادن هازارد قیمت تخمینی ۸۰ میلیون پوند

پنج گزینه نهایی رئال مادرید برای جانشینی رونالدو

این انتقال در حال حاضر محتمل ترین برای رئال مادرید است. هازارد قراردادش را با چلسی تمدید نکرده، به دنبال همکاری با زیدان است، مربی فرانسوی نیز به هازارد علاقه دارد، از قرارداد این بازیکن با چلسی نیز فقط یک فصل باقی مانده است. تمام این ها زمینه را برای انتقال هازارد به برنابئو فراهم می آورد.

سمت چپ خط حمله بهترین پست برای هازارد است و او می تواند جای رونالدویی را پر کند که زمانی در این پست برای رئال مادرید می درخشید. او که اکنون ۲۸ سال دارد در فصل جاری در ترکیب چلسی ۱۶ گل زده و ۱۲ پاس گل ارسال کرده است تا نشان دهد در تیم چلسی که خیلی هم مدعی نیست، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

لوکا یوویچ قیمت تخمینی 50 میلیون پوند

پنج گزینه نهایی رئال مادرید برای جانشینی رونالدو

در تیمی که این فصل شگفتی ساز شده، یوویچ نیز شگفت انگیزترین بازیکن بوده است. اینتراخت فرانکفورت اکنون در بوندس لیگا در رده چهارم است و در یک چهارم نهایی لیگ اروپا حضور دارد. در این تیم یوویچ با 25 گل زده نقش بزرگی ایفا کرده است.

یوویچ به صورت قرضی از بنفیکا در فرانکفورت حضور دارد، هر چند احتمال می رود باشگاه آلمانی بند خرید قطعی او را فقط با 6 میلیون پوند فعال کند و سپس این بازیکن را با قیمتی به مراتب بالاتر به فروش برساند و به سود خوبی برسد. البته گفته می شود رئال مادرید در خرید وی تنها نیست و بارسلونا هم به جذب او علاقه مند است.

تیمو ورنر قیمت تخمینی ۳۵ میلیون پوند

پنج گزینه نهایی رئال مادرید برای جانشینی رونالدو

ورنر در این فصل نسبت به فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ که موفق به زدن ۲۱ گل در بوندس لیگا داشت، عملکردی ضعیف تر به جای گذاشته است، او در این فصل فقط ۱۴ گل زده است ولی یادمان نرود که این بازیکن تنها ۲۲ سال دارد و آینده خط حمله آلمان تلقی می شود. قطعاً رئال مادرید با خرید او می تواند برای آینده سرمایه گذاری کند. نکته جالب توجه در مورد این جوان آلمانی، این است که او سرعت خیلی زیادی هم دارد. ورنر رکورد ۱۱.۱۱ ثانیه در صد متر را به ثبت رسانده است.

نیمار قیمت تخمینی 300 میلیون پوند

پنج گزینه نهایی رئال مادرید برای جانشینی رونالدو

شاید قدری رویاپردازانه باشد ولی نیمار گزینه ای است که می تواند در این شرایط کمک حال رئال مادرید باشد. بعد از حضور در پاریس، مدت هاست که بحث انتقال او به مادرید مطرح است و حضور در رئال مادرید شاید بتواند نام او را در جمع بزرگان اروپا دوباره مطرح کند.

موضع پاریسن ژرمن در قبال نیمار در طی دو فصل اخیر ثابت بوده و آنها اعلام کرده اند هیچ قصدی برای فروش این ستاره ندارند. ولی مصدومیت های متوالی نیمار در طی دو فصل اخیر و درخشش امباپه شاید اوضاع را در تابستان پیش‌رو تغییر دهد. با درخششی که امباپه در این فصل از خود نشان داده است، حالا نیمار دیگر تک ستاره پاریس و بازیکن غیرقابل جانشین آنها نیست. به خصوص که گفته می شود پاریسن ژرمن برای جبران هزینه های خود نیاز به فروش دارد تا از نظر قوانین مالی یوفا دچار مشکل نشود. فروش نیمار می تواند درآمد خوبی نصیب باشگاه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوست عزیز رئال جای تازه به دوران رسیده ها نیست
      هازارد.نیمار.امباپه.هری کین.
      برای جانشین رونالدو خوبن اگه قرار باشه بازیکن جا نیفتاده بیاد همین وینیسیوس خودش از همه بهتره فقط ۱۸ سال سن داره

    • بدون نام

      چرنده رئال نیمار نمیخواد فقط امباپه میخواد

    • بدون نام

      بهترین گزینه نیمار

    • بدون نام

      بهترین گزینه هازارد با یه مهاجم گلزن

    • A.Fartoony.16

      ادن هازارد و بعدشم ایکاردی که البته من ازایکاردی خوشم نمیاد و ورنرم خوبه ولی بازم اون که بایرن رو بیشتر دوس داره یوویچ بد نیست نیمارم که اگه بیاد میشه یه چیزی مثل بیل این فصل شایدم بدتر

    • A.Fartoony.16

      برا چی نظرمو نمی ذاری؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج