۸۵۲۶۳۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نقش عرب در عبور پرسپولیس از گرداب حاشیه

داخل مستطیل سبز اوضاع خوب است، اما بیرون از آن مسایلی وجود دارد که پرسپولیس شاداب مدل ۹۸ را تهدید می‌کند.

ایلنا: انگار عید پرسپولیس تمام نمی‌شود؛ روزهای خوش آغاز سال که با پیروزی در دربی تهران شروع شد و پس از آن با برتری مقابل دو تیم تهرانی دیگر یعنی پیکان و سایپا تداوم پیدا کرد. در این بین سرخ‌ها یک برد مهم آسیایی نیز برابر الاهلی عربستان داشتند که شانس آنها را برای صعود ار مرحله گروهی زنده کرد.

با توجه به اتفاقات هفته بیست‌وپنجم، پیروزی سخت اخیر برابر سایپا وضعیت پرسپولیس را برای کسب سومین قهرمانی پیاپی بهتر از قبل کرد. حالا سرخپوشان با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان یعنی تراکتورسازی ۵ امتیاز اختلاف ایجاد کرده‌اند، هرچند با توجه به مسابقات دشوار باقی‌مانده و از جمله رودررویی مستقیم سرخپوشان تهرانی و تبریزی، هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

طبق برنامه پرسپولیس در پنج دیدار حساس پایان فصل به ترتیب باید به مصاف ذوب‌آهن، سپاهان، تراکتورسازی، ماشین‌سازی تبریز و پارس جنوبی جم برود که از این بین تنها دو بازی با سپاهان و ماشین در ورزشگاه آزادی خواهد بود. پس روزهای بسیار دشواری انتظار شاگردان برانکو را می‌کشد، اما آنها فعلا با استفاده از هدیه ارزشمند سپیدرود و پیروزی ۳ بر ۲ خودشان برابر سایپا از نظر امتیازی حاشیه امنیت نسبتا خوبی ایجاد کرده‌اند. نکته مهم‌تر اینکه برانکو در دو، سه بازی اخیر توانسته با استفاده چرخشی از بازیکنانش قوای آنها را برای حضور در همه مسابقات تقسیم کند. به عنوان مثال در بازی با سایپا نوبت به مهدی شیری، مهدی ترابی و حتی احمد نوراللهی نیمه‌مصدوم رسید که استراحت کنند. پرسپولیس چهارشنبه با ذوب‌آهن بازی دارد و اگر میدان را با سه امتیاز کامل ترک کند، گام بسیار بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

چنانکه می‌بینید داخل مستطیل سبز اوضاع خوب است، اما بیرون از آن مسایلی وجود دارد که پرسپولیس شاداب مدل ۹۸ را تهدید می‌کند. برانکو ایوانکوویچ که ماه‌هاست از باشگاه دریافتی نداشته و ناچار شده موضوع را رسانه‌ای کند، پیش از دیدار با سایپا جدایی‌اش از پرسپولیس را ناممکن ندانست تا موجی از نگرانی بین هواداران به وجود بیاید. در این شرایط انتظار می‌رفت مدیران باشگاه به طور قاطع از سرمربی موفق‌شان دفاع کنند، اما در کمال شگفتی جعفر کاشانی به عنوان رییس هیات‌مدیره در مصاحبه‌ای گفت جدایی برانکو مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

این اظهارات با واکنش منفی هواداران مواجه شد و حتی بازیکنان تیم هم بعد از بازی با سایپا در تونل ورزشگاه آزادی به آن اعتراض کردند. برانکو دیروز در حاشیه تمرین ریکاوری سرخپوشان با سوالی در مورد اظهارات کاشانی مواجه شد، اما واکنش سردی نشان داد و گفت: «برایم مهم نیست او مرا دوست دارد یا نه.»

همین فضا باعث شد ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای تماشای بازی با سایپا به ورزشگاه نیامده بود، دیروز در تمرین حاضر شود و چند دقیقه‌ای با بازیکنان حرف بزند. عرب از همان مثال قدیمی استفاده کرده و گفته: «همه ما در یک قایق نشسته‌ایم و برای موفقیت باید پارو بزنیم»، اما طبعا وظیفه اوست که راهبر این قایق را توجیه کند؛ اینکه هیات‌مدیره اگر نمی‌تواند مشکلاتی مثل مطالبات معوقه برانکو را حل کند، حداقل بحران کاذب و نا لازم به وجود نیاورد؛ آن هم در روزهایی که تیم روی دور موفقیت گام بر می‌دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به کوری چم دشمنان پرسپولیس اینم میگذرد و پرسپولیس با بردن ذوب قهرمانی خود را مسجل خواهد کرد به امید پروردگار ودل پاک تیم و هواداران

      پاسخ ها

      • AAAAABBAAAAA

        وای لنگ نجات پیدا کرد
        طرف لنگ را دیده و دلش سوخته
        واقعا خجالت نمی کشید این لنگ را عوض کنید یا جایی رفتین نگویید که ایرانی هستین

    • امیرحسین

      والا من غیر جناب گرشاسبی تواین مدت محرومیت پرسپولیس کسی دیگه رو نمیشناسم که به درد تیم خورده باشه . هر چی بوده همت و سخت کوشی تیم تحت هدایت و تدبیر برانکو بوده ، به معنای واقعی کلمه هوادارها مالک پرسپولیسن. مدیرای محترم که بوق تشریف دارن
      کاش یه کم از مدیرای کیسه یادمیگرفتن امثال کاشانی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج