۸۵۲۶۴۱
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

کرانچار در آستانه جدایی از تیم ملی امید

همان طور که پیش بینی می شد نمایش نه چندان جذاب امیدهای ایران در مرحله اول مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ زمینه را برای ایجاد تغییرات روی نیمکت فراهم کرد.

ورزش سه: امیدهای ایران با وجود میزبانی در مرحله نخست انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و قهرمانی زیر ۲۳ سال ۲۰۱۹ در تایلند با اما و اگر و خوش شانسی مجوز حضور در جمع ۱۶ تیم پایانی را دریافت کردند. تنها یک اخطار کمتر نسبت به سایر تیم های دوم برتر گروه ها ایران را مسافر بانکوک کرد بلکه طلسم المپیکی شدن شکسته شود.

دوم شدن در گروه آن هم بعد از عراق در تهران حسابی پایه های صندلی مربیگری زلاتکو کرانچار را متزلزل کرد. طبیعی هم بود چون شاگردان این مربی کروات نه از بحث فنی نه از بحث حواشی رقم خورده در اردوی ایران چنگی به دل نزدند و نتایجی هم که به ثبت رسید انتظارات را برآورده نکرد تا ادامه همکاری با مربی سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

کمیته فنی تیم های ملی در هفته های گذشته با بررسی شرایط حاکم بر تیم امید همین طور گزارش هایی که از شرایط حاکم بر اردوی این تیم به دست آمده بود در نهایت به جمع بندی نهایی برای پایان کار کرانچار در تیم امید ایران رسید تا جایی که گفته می شود خبر قطع همکاری با زلاتکو کرانچار تا چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، خبری که استارت تغییرات روی نیمکت همین طور داخل اردوی تیم را خواهد زد.

زلاتکو کرانچار در شرایطی با فدراسیون فوتبال ایران قطع همکاری خواهد کرد که اسفندماه گذشته قبل از فیفادی های ماه مارچ ۲۰۱۹ شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر این که کرانچار به صورت موقت هدایت تیم ملی بزرگسالان را به عنوان جانشین کی روش در دست خواهد گرفت اما نه این اتفاق افتاد نه همکاری زلاتکو با ایران دوامی داشت که این رویا برای او محقق شود.

اما این که فدراسیون فوتبال برای جانشینی مربی کروات چه گزینه ای را مد نظر قرار داده است هنوز اجماع کاملی در کمیته تیم های ملی وجود ندارد گرچه گفته می شود شانس مربی داخلی بیشتر از مربی خارجی خواهد بود. در این بین نام یکی دو مربی جوان سرشناس از هر مربی دیگری به صندلی کرانچار نزدیک تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جواد نکونام بهترین گزینه برای تیم امید است فارغ از تعصب به رنگ ها بدون شک فقط نکونام یا عبدالله ویسی میتونن با جوانا نتیجه بگیرن با بازیهایی که از تیم امید دیدیم هیچ شانسی با این کادر ندارن

    • بدون نام

      معلوم نیست این تاج. دارد چه غلطی میکند کرانچار به درد تیم ملی نمیخورد مربی ایرانی خیلی بهتر از این است

    • بدون نام

      وقتی نیمکت تیم ملی رو استیلی شاهرودی کرانچار و بختیاری زاده تشکیل میدن همین میشه دیگه

    • ع.روغنی

      وقتی بازیکن در اختیار مربی نیست از مربی که با بازیکن کار نکرده چه نتیجه ای میخواهید!
      خودشون میگن از بیست و سه نفر لیست فقط ده نفر در اردو هستند
      نتیجه میشه شکست برای هر مربی دیگه ای هم که بیاد
      خود

    • بدون نام

      مهره‌ها ی سوخته استیلی، کرانچار.....

    • بدون نام

      استاد اسدیو میذاشتید مربی بااین تیم قهرمان میشد این مردک الکلی هیچی بارش نیست، هرچقدر میخواد الکل کوفت کنه به خودش مربوطه اما نه دیگه درجریان بازی!!

    • بدون نام

      استاد اسدیو میذاشتید مربی بااین تیم قهرمان میشد این مردک الکلی هیچی بارش نیست، هرچقدر میخواد الکل کوفت کنه به خودش مربوطه اما نه دیگه درجریان بازی!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج