جاباما
۸۵۲۷۰۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کمدین جنجالی خندوانه به «آخر خط» رسید

تصویربرداری سریال «آخر خط» به کارگردانی علی مسعودی این روزها در شهر قُم ادامه دارد و بناست ادامه تصویربرداری اواخر اردیبهشت در لبنان و سوریه پیگیری شود.

افکارنیوز: تصویربرداری سریال «آخر خط» به کارگردانی علی مسعودی به قم رسیده است و گروه تولید اواخر اردیبهشت ماه به لبنان و سوریه می‌روند و در آنجا بازیگران جدید خارجی به سریال اضافه خواهند شد.

کمدین جنجالی خندوانه به «آخر خط» رسید

علی مسعودی در این سریال نقش یک دکتر را ایفا می‌کند. همچنین قرار بود این سریال یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان باشد که با شرایط توقف در تولید به تعویق افتاد.

اغلب لوکیشن‌های این سریال تهران است، اما گروه تولید برای تصویربرداری برخی سکانس‌های پایانی که در قالب چهار قسمت است به لبنان و سوریه خواهند رفت و در این سکانس‌ها تعدادی بازیگران لبنانی و سوری نیز مقابل دوربین خواهند رفت.

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی با مضمونی کمدی و طنز راوی داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند. خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. آنها به دلیل انجام جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که … .

شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امیر نوری، عباس جمشیدی فرد، کمند امیر سلیمانی، اشکان اشتیاق، رضا ایرانشهر، داریوش سلیمی، علی صبوری، بیژن پیشدادی، سیدرضا حسینی، مجید شهریاری، فاطمه امینی، مهسا باقری، غزال وکیلی ، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی، محمدبرسوزیان و فریده سپاه منصور از بازیگران این سریال هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خندوانه خوب بود اگررامبد مجریش نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج