جاباما
۸۵۲۷۹۷
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

الکترونیکی شدن اسناد پزشکی برای راحتی مردم

وزیر ارتباطات گفت: باید ببینیم هدف ما از استقرار دولت الکترونیک و نظام سلامت الکترونیک چیست؛ یکی از اهداف ما برای اجرای نظام سلامت الکترونیک، کمک به متولی و مسئول سلامت یعنی وزارت بهداشت برای بهبود مدیریت سلامت است.

خبرگزاری ایسنا: مهندس محمد جواد آذری جهرمی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری نظام سلامت الکترونیک کشور که با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مدیران دو وزارتخانه بهداشت و ارتباطات در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: باید با استفاده از جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها به مدیریت بهتر سلامت کمک کنیم؛ البته الکترونیکی کردن سلامت، به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و منطقی کردن تقاضاها که مورد تاکید رئیس جمهوری است، منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: نظام سلامت الکترونیک باعث تسهیل امور برای مردم در دریافت خدمات بهداشتی و درمانی می‌شود و بیماران در مراجعه به پزشکان می‌توانند با ارائه کد ملی به پزشک اجازه دهند که از وضعیت سلامتی و سابقه بیماری آن‌ها آگاهی پیدا کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شفافیت به عنوان چهارمین هدف اجرای نظام سلامت الکترونیک یاد کرد و افزود: دکتر روحانی اول امسال از ما خواست که برای ۱۲ ماه سال، ۱۲ طرح الکترونیک مانند اتصال کارت‌های سوخت به کارت‌های بانکی و یا اجرای کد دستوری برای آگاهی از وضعیت سبد کالا که برای مردم قابل احساس و ملموس باشد، اجرا کنیم.

آذری‌جهرمی خاطرنشان کرد: نیازهای وزارت بهداشت از نظر نقاط فاقد دسترسی به اینترنت مرکز داده‌ها را برطرف می‌کنیم اما همپوشانی بیمه‌ها باید حل و اسناد پزشکی باید الکترونیکی شوند تا مردم راحت شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گدام بگید فقط به خاطر پو ل نه راحتی مردم

      پاسخ ها

      • AAAAABBAAAAA

        وزیر کارهای قبلی خود را مرور کن ببین چه گندی زدی
        تو را بخدا دست از سر مردم بر دارید
        بابا با سلامتی مردم چکار دارید ول کن.

    • ebi

      خدا لعنتشون کنه تعرفه های پزشکی رو اونقد بردن بالا که ما که دفترچه روستایی داریم جرات نداریم پامونو تو بیمارستان بزاریم

    • بدون نام

      بدیش رو هم بگین والا دندون پزشکی که ما میریم الکترونیکی هم هست عکس رادیولوژ ها شش ماه نگه داری میشه بعدش ریست میشه یعنی اگه بخوای به صورت کاغذ نگه داری کنی از مدارکت رو سخته امکانش نیست خیلی باید بخوای اون وقت سی دی تحویلت میدن که اونم درد سرهای خودشو دهره بتونی بخونی نتونی وغیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی ترجمه کنه این بنده خدا چی گفته

    • بدون نام

      اقای جهرمی وزیر جوان ولایق وکارامد .لطفا۹۹۹۰رااصلاح کنید تا به موردمالی میرسد ضبط صدا میگوید این قسمت جوابگو نمیباشد وقتی میخواهی انتقاد یا شکایت کنید باز همان صدا میگوید این قسمت جوابگو نیست به کجا باید بابت زیاد برداشتن شارژ راازموبایل های اعتباری شکایت کرد این چندمین بار است که این اتفاق می‌افتد وکسی جوابگو نیست اعتماد کم‌کم از مخابرات هم سلب می‌شود چاره‌ای بیاندیشید

    • عباس گلدوست

      برای راحتی مردم دروغ اشکاری است ، شما هر کاری میکنید تنها چیزی که مد نظرتان نیست مردمند، یاد امام بخیر درمان رایگان بود و دروغ به مردم گران تمام میشد، امام امام مردم را خلق خدا میدید و شما خلق خودتان .

    • نگران

      باز کجا پول کم آوردن میخوان پولشو از مردم بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج