جاباما
۸۵۲۸۲۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

لغو بلیت نیم‌بهای سینماها در روز شنبه

محمدرضا صابری عضو شورای صنفی نمایش، درباره نیم‌بها بودن بلیت‌های سینما در روزهای شنبه در سال گذشته هم عنوان کرد: روزهای شنبه از روزهای نیم بها بودن بلیت‌های سینما حذف شده است مگر اینکه سینمادار به شورای صنفی نمایش درخواست بدهد که در روزهای شنبه بلیت نیم بها ارایه دهد.

خبرگزاری مهر: محمدرضا صابری عضو شورای صنفی نمایش، ضمن تشریح تازه‌ترین مصوبات شورای صنفی نمایش در جلسه امروز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه، از جایگزینی فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی به جای فیلم «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی در سرگروه سینمایی «ایران» خبر داد.

لغو بلیت نیم‌بهای سینماها در روز شنبه

لغو شرط کف فروش برای فیلم‌های نوروزی

وی افزود: با توجه شرایطی که در کشور حاکم است و ۲۰ استان ما درگیر سیل هستند و شرایط روحی مردم سخت است، شورا مصوب کرد در جهت حمایت از فیلم‌های نوروزی همه فیلم‌های نوروزی بدون در نظرگیری کف فروش تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه اکران داشته باشند و هفت هفته به نمایش دربیایند. ضمن اینکه مقرر شد پردیس‌هایی که بیش از ۷ سالن سینما دارند مثل مگامال و باغ کتاب و… باید یک سالنشان را به صورت کامل تا ۱۸ اردیبهشت ماه در اختیار این آثار نوروزی قرار بدهند.

این عضو شورای صنفی اکران افزود: قرار است یک تیم در خود شورا متشکل از یک نماینده از تهیه‌کنندگان، یک نماینده از کانون کارگردانان و یک نماینده از سینماداران جهت «نظارت بر اکران» گزارشی تهیه کنند. با توجه به اینکه دیگر کمیته انضباطی وجود ندارد این تیم جایگزین کمیته شده و امور را بررسی می‌کنند.

شنبه‌ها دیگر نیم‌بها نیست

صابری درباره نیم‌بها بودن بلیت‌های سینما در روزهای شنبه در سال گذشته هم عنوان کرد: روزهای شنبه از روزهای نیم بها بودن بلیت‌های سینما حذف شده است مگر اینکه سینمادار به شورای صنفی نمایش درخواست بدهد که در روزهای شنبه بلیت نیم بها ارایه دهد.

جلسه بعدی شورای صنفی در تاریخ ۸ اردیبهشت برگزار می‌شود که دستور جلسه آن انتخاب سخنگو، دبیر و نایب رییس شورای صنفی نمایش برای سال جدید است.

فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به جهت تخلف در رعایت اصلاحات نظارتی سازمان سینمایی در اکران عمومی، پس از چهار هفته و با فروش ۲۲ میلیارد تومان از ادامه حضور بر پرده سینماها منع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخرمون کردین؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نرو سینما دیگه عزیزم. بهتم برنمی خوره

    • علی11

      یعنی به یاد نداریم یه تصمیم به نفع مردم اتخاذ بشه و بذارن 1 سال از روش بگذره، اون تصمیم رو لغو نکنن. یعنی تو دنیا بی نظیریم

    • ازبرنامی خوبتون متشکرم عالی

      خوبه
      عالی

    • بدون نام

      از امروز دیگه‌ سینما تعطیل‌.. دانلود ازاد

    • بدون نام

      سینما در ایران باید تحریم و تعطیل شود
      غارتگران بیت المال که با پول های میلیاردی از جیب مردم به فساد و فحشا می پردازند باید دستگیر و محاکمه شوند

      ای مردم سینما نروید

      سینما ها را تحریم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج