جاباما
۸۵۲۸۴۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فیلم زندگی ستاره پاپ و راک در جشنواره کن

فیلم زندگینامه‌ای التن جان با نخستین نمایش جهانی در روز ۱۶ ماه می در هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن رونمایی می‌شود.

همشهری آنلاین: "راکت‌من" را دکستر فلچر ساخته که پس از اخراج برایان سینگر روی صندلی کارگردانی فیلم تحسین‌شده و برنده اسکار "حماسه کولی" بر اساس زندگینامه فردی مرکوری نشسته بود. به این ترتیب، او در دو سال اخیر داستان زندگی دو ستاره موسیقی جهان را روی پرده سینما روایت کرده است. هنوز مشخص نیست فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن حضور دارد یا نه.

فیلم زندگی ستاره پاپ و راک در جشنواره کن

فیلمنامه نسخه سینمایی زندگینامه جان را لی هال نوشته و تارون اگرتن در آن به نقش خواننده، نوازنده و آهنگساز ۷۲ ساله انگلیسی ظاهر شده است. "راکت‌من" ماجرای ظهور غافلگیرکننده التن جان را در آکادمی سلطنتی موسیقی بریتانیا و پس از آن تبدیل شدن به او به یک فوق‌ستاره را در همکاری با برنی تاپین روایت می‌کند. جان در ۱۹۷۲ با آلبوم "کاخ مجلل" نامش را سر زبان‌ها انداخت و آلبوم "بدرود جاده خشتی زرد" او دو ماه در صدر جدول پرفروش‌های آمریکا و بریتانیا بود.

استودیو پارامونت پیکچرز که حق پخش داخلی "راکت‌من" را در اختیار دارد، بخش‌هایی از این فیلم را مدتی پیش در رویداد سالانه سینماکان برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشت و قصد دارد آن را دو هفته پس از رونمایی در کن، در سینماهای آمریکای شمالی اکران کند.

جیمی بل، ریچارد من و برایس دالاس هوارد دیگر نقش‌های اصلی "راکت‌من" را کنار اگرتن بازی کرده‌اند؛ پروژه‌ای که با سرمایه ۴۰ میلیون دلار تولید شده و با توجه به انبوه هواداران التن جان در سراسر دنیا، انتظار می‌رود موفقیتی شبیه "حماسه کولی" در اکران عمومی و فصل جوایز سینمایی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج