۸۵۲۸۸۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

قلیچ: برانکو را مفت به دست نیاوردیم

در روزهایی که پرسپولیس نتایج خوبی می‌گیرد بحث ماندن یا رفتن برانکو تبدیل به یکی از نگرانی های هواداران این تیم شده اما پرسپولیسی ها تصمیم دارند مردی که دو قهرمانی متوالی با او کسب کرده اند را حفظ کنند.

ورزش سه: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و می تواند با کسب نتیجه خوب در ۵ بازی باقیمانده برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود. وحید قلیچ دروازه بان پرسپولیس در دهه شصت ، در حاشیه تمرین پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت:« ما خیلی از پرسپولیس راضی هستیم. این بنده خداها دیگر همه کار کرده اند و بهترین نتایج را گرفته اند.»

او درباره اینکه گفته شده این تیم را هر مربی می تواند قهرمان کند! هم گفت:« اگر اینکه می گویند برانکو موفق می شود چون تیم خوبی در اختیارش هست صحت داشته باشد، بازهم اداره و مدیریت چنین تیمی مربی بزرگ می خواهد. به نظر من ساختن چنین تیمی از عهده یک مربی بزرگ برمی‌آید. خداوکیلی برانکو برای این تیم کارهای زیادی انجام داد.»

قلیچ با تایید اینکه پرسپولیس سال های اخیر بازهم به روزهای پرشکوه گذشته بازگشته افزود:« خیلی خیلی این تیم شبیه پرسپولیس قدیم شده است. من هر زمان که تیم بازی دارد خودم را می‌رسانم تا یک بازی جذاب و زیبا ببینم. پرسپولیس در هر بازی با یک تز و برنامه جدید می آید. این تیم اصلا مفت نمی بازد و اگر گل هم بخورد می تواند جبران کند و بازی را ببرد.»

او ادامه داد:« این به خاطر مدیریت و توانایی برانکو است. مگر می شود یک آدمی که کار بلد نباشد سه سال یک تیم را قهرمان کند. ما آن سال هم که تیم با تفاضل گل دوم شد، خودمان را قهرمان می دانیم.»

دروازه بان قدیمی پرسپولیس همچنین درباره شانس قهرمانی این تیم گفت:« پرسپولیس اگر ذوب آهن را ببرد هفتاد درصد راه قهرمانی را رفته است. بعد از آن می تواند دیگر با کسب چند امتیاز و بدون آنکه ریسک کند قهرمان شود. ۵ بازی آینده پرسپولیس حکم فینال را دارد با این حال پرسپولیس تیم منسجمی است، بچه ها و کادرفنی کاملا با هم مچ شده اند و این تیم شرایط قهرمانی را دارد.»

او در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس قهرمان نشود بازهم از برانکو حمایت خواهد کرد؟ هم گفت:« صددرصد حمایت می کنم. ما کاری به قهرمانی نداریم، پرسپولیس فوتبال خوب و شناوری بازی می کند. بازی این تیم لذتبخش است و سه ، چهار سال است که تیم به ابهت گذشته اش بازگشته است. برای ما برد و باخت اهمیتی ندارد و از برانکو حمایت می کنیم.»

قلیچ اضافه کرد:« من بازی با سپاهان به ورزشگاه می روم تا شاهد برد تیم محبوبم باشم. ما برانکو را مفت به دست نیاوردیم که به راحتی از دستش بدهیم. او قهرمان بشود یا نشود باید بماند. هیچ مربی نمی توانست کاری که برانکو کرده را انجام بدهد و این فقط از عهده خود او بر می آمد.»

دروازه بان سابق پرسپولیس در پایان درباره علیرضا بیرانوند که زمانی نسبت به او انتقاداتی داشت و حتی در یک ویدئوی اینستاگرامی پربیننده این موضوع را علنی کرده بود گفت:« بیرانوند آنقدر خوب کار کرده که هیچ ایرادی از او نمی توان گرفت. هرچند اگر دوباره خوب کار نکند مجبور هستم دوباره آن کپسول ضد حریق را از انبار دربیاورم(می خندد) »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیدار

      باریکلا قلیچچچچچ
      غیرتتو قربون
      ...

    • رضا

      دمت گرم به این میگن پیشکسوت

    • پیمان

      به امید خدا امسال هم قهرمانیم چون قهرمانی فقط شایسته پرسپولیس ه

    • بدون نام

      وقتی 13باخت درتیم الوحده بدست اورد و بیرونش کردند و بعد رفت دیناموزاگرب و با باختهای پی درپی برای دومین بار اخراج شد و چند سال بدون تیم بود شما رفتید باهاش قرار داد بستید غیر از اینه؟اگر بگید اره خودتون میدونید که دروغ میگید پس بگو ببینم این اگه اسمش مفت بدست اوردن نیست پس چیه ؟من با منطق و امار گفتم نه از روی دشمنی و عقده. برانکو در دوتیمی که مربیش بود با بدترین نتایج اخراج شد و قتی بعد چند سال بدون تیم بود اومد پرسپولیس یکی حرف من و تکذیب کنه

      پاسخ ها

      • کامیار

        سلام حرف شما
        درست اما اقای برانکو دوبار دینامو رو قهرمان کرده بود همچنین درچین هم قهرمانی اورد با شاندونگ چین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج